Roope Salminen kuvattu taas vieraan naisen kanssa,
Mikähän on selitys tällä kertaa? Olikohan nytkin mukana ne kaksi miespuolista kaveria?
Kommentit (146)
Vierailija kirjoitti:
"Kuuntelin vähän aikaa Roope Salmisen juontoa eräässä tilaisuudessa, ja mulle ja kavereilleni tuli vahvasti tunne, että tyyppi on puhtaasti narsisti. Niin omahyväistä puhettä en ole ennen kuullut, siitä nousi myötähäpeä", kertoi minulle ystäväni.
Sama vaikutelma tuli kun hän "haastatteli" ihmisiä (= laittoi sanoja ja värityksiä ennalta haatateltavien suuhun).
Mua huvittaa Koirien keikalla (olen 4 kertaa ollut samassa tapahtumassa heidän kanssa) se, kun Roope mainostaa heidän olevan suomen paras live-/bilebändi ja käskee mainostamaan sitä "faktaa" myös kaikille ystäville ja tutuille. Jos he oikeasti olisivat paras tai edes hyvä niin kai se maine kulkisi puskaradion edellä. En oo missään nähnyt/kuullut että Koirien livevetoja hehkutettaisiin erityisemmin, paitsi heidän fanien keskuudessa. Pelkät sanat parhaudesta ei riitä, jos näyttöä ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Kuuntelin vähän aikaa Roope Salmisen juontoa eräässä tilaisuudessa, ja mulle ja kavereilleni tuli vahvasti tunne, että tyyppi on puhtaasti narsisti. Niin omahyväistä puhettä en ole ennen kuullut, siitä nousi myötähäpeä", kertoi minulle ystäväni.
Sama vaikutelma tuli kun hän "haastatteli" ihmisiä (= laittoi sanoja ja värityksiä ennalta haatateltavien suuhun).
Mua huvittaa Koirien keikalla (olen 4 kertaa ollut samassa tapahtumassa heidän kanssa) se, kun Roope mainostaa heidän olevan suomen paras live-/bilebändi ja käskee mainostamaan sitä "faktaa" myös kaikille ystäville ja tutuille. Jos he oikeasti olisivat paras tai edes hyvä niin kai se maine kulkisi puskaradion edellä. En oo missään nähnyt/kuullut että Koirien livevetoja hehkutettaisiin erityisemmin, paitsi heidän fanien keskuudessa. Pelkät sanat parhaudesta ei riitä, jos näyttöä ei ole.
No harvemmin kukaan hehkuttaa ketään jos ei ole fani. Hehkutus ja fanitus on vähän niin kuin samaa juttua. Vähän sama kuin sanoisi että kukaan ei kehu ruokaa josta ei tykkää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No harvemmin kukaan hehkuttaa ketään jos ei ole fani. Hehkutus ja fanitus on vähän niin kuin samaa juttua. Vähän sama kuin sanoisi että kukaan ei kehu ruokaa josta ei tykkää.
No minä ainakin "hehkutan". Saatan suositella ystäville bändejä tai vaikka ruokapaikkojakin kokemuksieni mukaan, ilman että erityisemmin olisin sen suuremmin heidän fani. Erityisesti festareilla tutustuu uusiinkin bändeihin ihan sattumalta ja jos keikka on hyvä niin voin hyvinkin suositella tai "hehkuttaa" niitä ystävilleni tai vaikka työkavereilleni.
Tuntuu että Saralla on iso kynnys jättää Roope, ei yksinkertaisesti221 ilkeä tehdä sitä, kun on tuommoisen suositun julkkismiehen napannut.
Sen takia ottaa vaikka mitä p*skaa siltä vastaan, ja selittelee Roopen toilailuja parhain päin.
Vierailija kirjoitti:
Tuntuu että Saralla on iso kynnys jättää Roope, ei yksinkertaisesti221 ilkeä tehdä sitä, kun on tuommoisen suositun julkkismiehen napannut.
Sen takia ottaa vaikka mitä p*skaa siltä vastaan, ja selittelee Roopen toilailuja parhain päin.
Hups, tuli tuo numerokoodi tekstiin. 😅
Voi olla kaukaa haettua, mutta pakko heittää horoskooppianalyysi. Jousimies (Roope) ja kaksonen (Sara) on sellanen yhdistelmä, että aluks menee hyvin ja kaikki toimii, mutta jousimies sitten kyllästyy helposti. JOS mielenkiinnon saa pysyyn yllä, niin ei tuu ongelmia. Kumpikin kuiteski vapautta haluavia, joten voi toimii tosi hyvinkin.. Mut Sara ei vaikuta kauheen yllätykselliseltä, joten voi olla että menevä Roope hakee jännitystä muualta.
Vierailija kirjoitti:
Voi olla taloudelliset syytkin. Sietää enemmän kuin sietäisi, jos ei olisi veloissa.
Mikä helkatti teissä tässä penskassa niin kiinnostaa? Vai Roope itekö se väsää täällä tyhjänpäiväisiä aloituksia Roopesta? Ei putinisti, vaan ropetisti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saralla ei vaikuttaisi olevan oikein minkäänlaista kutsumusta mihinkään oikeaan hommaan.
Mikä on sinun mielestäsi oikeaa hommaa? Pitäisikö Saran olla lähihoitaja tai kaupankassa ollakseen hyväksytysti oikeasti töissä? Tekeekö Heikki Paasonen mielestäsi oikeita hommia, kun vaan juontaa ohjelmia? Jonkunhan se pitää niitäkin hommia tehdä, että ne tavalliset duunarit voi sitten töistä tullessaan istua tv:n ääressä.
Well - Paasonen on hyvä ammattijuontaja. Sara on kauneuskilpailujen tuote. Hänen ulosantinsa herättää myötähäpeää. Hän on vain nätti tyttö that's all.
On olemassa kaunnita naisia, jotka hanskaavat tv-työn ja juontamisen - esimerkiksi Susanna Laine on hyvä ammatissaan.Susanna Laine - joo, ei kiitos.
Susanna Laine on ihana!!
Epusta on kuvia New Yorkista 5 mustan naisen kanssa parvekkeella alasti samaan aikaan kun roopen äiti oli viidennellä kuulla raskaana.
Kaikki ketkä epun tuntee tietää, että hän pahimman luojan sovinisti joka nai kaikkea mikä liikkuu.
Kuka edes suostuu panemaan Vilma Shlizewskiä, paitsi eppu.
Myös ollessani tähän Mindeen yhteydessä niin hänellä on screenshotit 9 naiselta jotka pyysivät anteeksi koska pettivät häntä epun kanssa.
Riita Havukainen sai myös paskaa epulta, jalkavaimolla oli jo pullat uunissa neljännellä kuulla...jos epun seikkailuja aletaan tonkimaan niin totuus on aika karua kertomaa.
Ps. Minulla ei ole varaa ostaa kuvia, onko sinulla ?
Vierailija kirjoitti:
Epusta on kuvia New Yorkista 5 mustan naisen kanssa parvekkeella alasti samaan aikaan kun roopen äiti oli viidennellä kuulla raskaana.
Kaikki ketkä epun tuntee tietää, että hän pahimman luojan sovinisti joka nai kaikkea mikä liikkuu.
Kuka edes suostuu panemaan Vilma Shlizewskiä, paitsi eppu.Myös ollessani tähän Mindeen yhteydessä niin hänellä on screenshotit 9 naiselta jotka pyysivät anteeksi koska pettivät häntä epun kanssa.
Riita Havukainen sai myös paskaa epulta, jalkavaimolla oli jo pullat uunissa neljännellä kuulla...jos epun seikkailuja aletaan tonkimaan niin totuus on aika karua kertomaa.
Ps. Minulla ei ole varaa ostaa kuvia, onko sinulla ?
Lääkkeet jääneet ottamatta? :D
En ole koskaan tajunnut, mitä ihmiset näkevät Roope Salmisessa. Hänen bändi on aivan karmea ja esiintyjänä hänellä ei ole karismaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka edes suostuu panemaan Vilma Shlizewskiä, paitsi eppu.Myös ollessani tähän Mindeen yhteydessä niin hänellä on screenshotit 9 naiselta jotka pyysivät anteeksi koska pettivät häntä epun kanssa.
Ps. Minulla ei ole varaa ostaa kuvia, onko sinulla ?Lääkkeet jääneet ottamatta? :D
onko Eppu rasisti kans, aika outoo meinikii muuten, kyl tollasten kuvien kattomiseen tarvii vissii psykan jeesii, huh huh millasii tyyppei noi on
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan tajunnut, mitä ihmiset näkevät Roope Salmisessa. Hänen bändi on aivan karmea ja esiintyjänä hänellä ei ole karismaa.
Ja on ulkoisestikin pelkkä tarvis.
Varmaan kyllä parikybäset tytöt tykkäilee. 😁
Suomi on niin juntti maa vailla suuren maailman julkimoita, että tällaisetkin menestyvät/eikä näistä saa puhua julkisuudessa pahoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja on ulkoisestikin pelkkä tavis.
Varmaan kyllä parikybäset tytöt tykkäilee. 😁Suomi on niin juntti maa vailla suuren maailman julkimoita, että tällaisetkin menestyvät/eikä näistä saa puhua julkisuudessa pahoja.
Muokattu virhekirjain pois.