Oletko joskus saanut orgasmin ilman minkäänlaista koskettelua tai ilman yhdyntää?
Tarkoitan ihan tarkoituksella saatua (ei mitään teiniajan ruiskaisuja) ja miehillä ihan ejakuloinnin kera.
Luin jostain että se on ihan mahdollista. Olisi mielenkiintoista kuulla onko jollain kokemusta tällaisesta ja miten saitte sen aikaan.
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Mä tulen usein ihan vaan lihasten voimilla, eli en koske itseeni. Oon ton ihan opetellut ja on esim. aurinkoa ottaessa tosi hyödyllinen taito jos tulee tylsää. :D Kukaan ei huomaa mitään vaikka olen monta kertaa just esim. rantatuolilla tullut, pitää vain kontrolloida hengitystä.
Tuo on ihan mahtavaa! Onnea opettellusta taidosta :-P
Kyllä, itsehypnoosilla. Isabella Valentine Jackpot No Hands.
Vierailija kirjoitti:
Yo-kirjoituksissa äidinkielen ainetta kirjoittaessani, kun tajusin, että aika loppuu kesken...pistäkää paremmaksi!
Haluaisitko kertoa, minkä arvosanan sait ja kävitkö uusimassa?
Unissani usein.
Suutelemalla kerran.
N45
Kun aloitin joogan, useinkin sain loppurentoutuksessa kun kaikki lihakset rentoutuivat. Tunne vain kasvoi ja kasvoi ihan kuin lämmittävä valo olisi tullut sisään. Vähän kiusallista kun ohjaaja kiersi ympäriinsä ja hoki että hengittäkää rauhallisesti...
Sen jälkeen olen useinkin saanut ihan vain rentoutumalla. Asennollakaan ei ole väliä, vaikka bussissa istuessa onnistuu kun virittyy olotilaan.
Mitään en fantasioi. Päinvastoin tyhjennän mielen ja keskityn tuntemaan itseni ja rentouteni.
Unissa kun saan, niin aina on sama kaava: meinaan myöhästyä jostakin.
Unissani jatkuvasti ja varmasti tarkoituksella. Laiskuus huipussaan kun ei jaksa masturboida. Unessa saa niin helposti vain ajattelemalla masturboivansa tai harrastavansa seksiä. Herään aina siihen uneen.
Haluatko kertoa mistä fantasioit?