Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oletko joskus saanut orgasmin ilman minkäänlaista koskettelua tai ilman yhdyntää?

Vierailija
20.07.2017 |

Tarkoitan ihan tarkoituksella saatua (ei mitään teiniajan ruiskaisuja) ja miehillä ihan ejakuloinnin kera.
Luin jostain että se on ihan mahdollista. Olisi mielenkiintoista kuulla onko jollain kokemusta tällaisesta ja miten saitte sen aikaan.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
20.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Unissani usein.

Tänä kesänä oli sellainen tilanne, että löhösin sängyllä ja fantasioin. En voi olla ihan varma, että torkahdinko, vai sainko oikeasti pelkällä fantsulla orgasmin.

Tämä oli siis N45 naimisissa ja hyvä seksielämä

Haluatko kertoa mistä fantasioit?

Vierailija
22/28 |
20.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä tulen usein ihan vaan lihasten voimilla, eli en koske itseeni. Oon ton ihan opetellut ja on esim. aurinkoa ottaessa tosi hyödyllinen taito jos tulee tylsää. :D Kukaan ei huomaa mitään vaikka olen monta kertaa just esim. rantatuolilla tullut, pitää vain kontrolloida hengitystä.

Tuo on ihan mahtavaa! Onnea opettellusta taidosta :-P

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
20.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, itsehypnoosilla. Isabella Valentine Jackpot No Hands.

Vierailija
24/28 |
20.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yo-kirjoituksissa äidinkielen ainetta kirjoittaessani, kun tajusin, että aika loppuu kesken...pistäkää paremmaksi!

Haluaisitko kertoa, minkä arvosanan sait ja kävitkö uusimassa? 

Vierailija
25/28 |
20.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unissani usein.

Suutelemalla kerran.

N45

Vierailija
26/28 |
20.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun aloitin joogan, useinkin sain loppurentoutuksessa kun kaikki lihakset rentoutuivat. Tunne vain kasvoi ja kasvoi ihan kuin lämmittävä valo olisi tullut sisään. Vähän kiusallista kun ohjaaja kiersi ympäriinsä ja hoki että hengittäkää rauhallisesti...

Sen jälkeen olen useinkin saanut ihan vain rentoutumalla. Asennollakaan ei ole väliä, vaikka bussissa istuessa onnistuu kun virittyy olotilaan.

Mitään en fantasioi. Päinvastoin tyhjennän mielen ja keskityn tuntemaan itseni ja rentouteni.

Vierailija
27/28 |
20.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unissa kun saan, niin aina on sama kaava: meinaan myöhästyä jostakin.

Vierailija
28/28 |
20.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unissani jatkuvasti ja varmasti tarkoituksella. Laiskuus huipussaan kun ei jaksa masturboida. Unessa saa niin helposti vain ajattelemalla masturboivansa tai harrastavansa seksiä. Herään aina siihen uneen.