Oletko joskus saanut orgasmin ilman minkäänlaista koskettelua tai ilman yhdyntää?
Tarkoitan ihan tarkoituksella saatua (ei mitään teiniajan ruiskaisuja) ja miehillä ihan ejakuloinnin kera.
Luin jostain että se on ihan mahdollista. Olisi mielenkiintoista kuulla onko jollain kokemusta tällaisesta ja miten saitte sen aikaan.
Kommentit (28)
Kerran. Olen nainen. Olin silloin varmaan jotain 17 tai 18v. Siis ihan kunnon orgasmin sain pelkän ajatuksen voimalla. Joten mahdollista on mutta koskaan en ole uudestaan onnistunut.
Unissani usein.
Tänä kesänä oli sellainen tilanne, että löhösin sängyllä ja fantasioin. En voi olla ihan varma, että torkahdinko, vai sainko oikeasti pelkällä fantsulla orgasmin.
Unissani myöskin. Näin seksiunta, ja heräsin orgasmiin. Nainen siis olen.
En. Nännejä hiplatessa saan. Ja toki unissani olen saanut. Ajatuksen voimalla en.
Unissani. Herään siihen että saan orgasmin ja alapää sykkii :D Tosin en tiedä olenko sitten unissani hinkuttanut alapäätäni jollakin..
Vierailija kirjoitti:
Unissani usein.
Tänä kesänä oli sellainen tilanne, että löhösin sängyllä ja fantasioin. En voi olla ihan varma, että torkahdinko, vai sainko oikeasti pelkällä fantsulla orgasmin.
Tämä oli siis N45 naimisissa ja hyvä seksielämä
Nainen minäkin, unissani usein. Herään siihen.
Useinkin. Huvittelen pitkillä juna- ja bussimatkoilla fantasioimalla. Oikeastaan orkut eivät tule täysin ilman koskettelua, mutta "kosketteluksi" riittää se, että takin alla "nukkuessani" hieron ihan kevyesti itseäni farkkujen saumaa vasten, en siis edes laita kättä sinne.
N
Mä tulen usein ihan vaan lihasten voimilla, eli en koske itseeni. Oon ton ihan opetellut ja on esim. aurinkoa ottaessa tosi hyödyllinen taito jos tulee tylsää. :D Kukaan ei huomaa mitään vaikka olen monta kertaa just esim. rantatuolilla tullut, pitää vain kontrolloida hengitystä.
Minäkin unissani. En edes ole nähnyt seksiunia, en ainakaan niin, että muistaisin sen unen kun herään.
Yo-kirjoituksissa äidinkielen ainetta kirjoittaessani, kun tajusin, että aika loppuu kesken...pistäkää paremmaksi!
Kerran juostessa. Yritin aloittaa juoksuharrastusta ja pyrähtelin metsäpolkua eestaas jossain tavallisissa liikuntahousuissa. Joku sauma siinä sitten varmaan osui mukavasti.
(En innostunut juoksemisesta.)
Unissaan tuntuu olevan monikin saanut (tai ainakin niin arvelee), mutta aloituksessani luki että tarkoituksella, jolloin tuo unessa saaminen ei oikeen natsaa siihen.
Mukavia nuo uniorkut kuitenkin ovat (ainakin saajan kannalta), joten peukkuja niille.
AP
Eksäni (mies) kykeni orgasmeihin ajatuksen voimalla.
Vierailija kirjoitti:
Yo-kirjoituksissa äidinkielen ainetta kirjoittaessani, kun tajusin, että aika loppuu kesken...pistäkää paremmaksi!
Mulla on tullut vastaavissa tilanteissa, usein kun pelkään myöhästyväni jostain.
Vierailija kirjoitti:
Kerran. Olen nainen. Olin silloin varmaan jotain 17 tai 18v. Siis ihan kunnon orgasmin sain pelkän ajatuksen voimalla. Joten mahdollista on mutta koskaan en ole uudestaan onnistunut.
Tätä juuri hain. Hienoa että onnistuit, mutta sääli kun jäi siihen yhteen kertaan.
Ap
Muutaman kerran unissani, mutta en muuten.