Te joita on rakasteltu peräaukkoon!
Sattuuko se? Itselleni teki tiukkaa gynen sormi. Mies jota tapailen on vihjaillut haluavansa peräaukkoseksiä.
Kommentit (25)
Aina huuhtelen ensin. Jos aion harrastaa anaaliseksiä. Rauhallisesti kun aloittaa niin siitä alkaa kyllä yleensä tykkäämään. Itse tykkään nykyään ennen pelkäsin. Varsinkin laukeaminen on 100 kertaa suurempi tunne peräaukosta:).
Entiselle miesystävälleni tämä oli kova juttu, annoin sen minkä jaksoin kun halusin olla mieliksi. Mutta tiesin hänet biseksuaaliksi ja taisin olla se ainoa nainen...nyt on taas miehen kanssa. Itse en nauttinut yhtään peppupanosta, senoli kipeän ja tylsän välimaastosta. Seuraava mies joka rupeaa ehdottamaan saa kenkää koska en jaksa pilata seksielämääni.
Vierailija kirjoitti:
Seuraava mies joka rupeaa ehdottamaan saa kenkää koska en jaksa pilata seksielämääni.
Siinä taas peruskatkera av-luuska. Ehdota jotain niin "mies saa kenkää". Mitä jos kasvaisit aikuiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Sattuuko se? Itselleni teki tiukkaa gynen sormi. Mies jota tapailen on vihjaillut haluavansa peräaukkoseksiä.
Miksi gyne työnsi sormensa peräaukkoosi? Vaikka olen mies, olen ollut siinä uskossa että vain pimpsaa tutkitaan sormikopelolla. Saa kivittää jos olen väärässä.
Niin minäkin tein, ekoilla kerroilla. Sitäkin pitää harjoitella, huuhtelemista.
Vettä kun laittaa "liikaa" kerralla, niin joutuu sitten tosiaan pidemmän kaavan mukaan tyhjentämään.