Naapurissa vanhus, en kestä enää! Mitä tässä tilanteessa voi tehdä?
Naapurissa asuu siis huonosti liikkuva vanhus joka tömistelee ja kaatuilee koko ajan. Lisäksi on huonokuuloinen ja kuuntelee tvtä kovalla. Taitaa olla myös demontoitunut ja saattaa unohtaa tvn yöksi päälle. Oon ihan lopussa. Ääneneristys on huono enkä saa nukuttua. Mulla on raskas työ.
Meneekö tää mun elämä vielä pahemmaks kun naapuri dementoituu enemmän? Jos se alkaa esim. huutaa?
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mieluummin naapurina vanhus kuin vauva. Sorry vaan.
Et ymmärrä millaisessa helvetissä me eletään joilla on naapureina noita metelöiviä vanhuksia jotka unohtaa aina radion yöksikin huutamaan. Mä joudun heräämään joka aamu merisäähän, selkouutisiin ja kansanradioon!!!
Kansanradio tulee kerran viikossa sunnuntaisin, klo 12.00. Aika myöhään nukut. :D
Onks sullakin vanhus naapurina vai ootko sellainen itse? Tiedätkö mistä ne löytää niitä kettukarkkeja? En oo nähnyt kaupoissa.
Kai minua voi jo vanhukseksikin kutsua. Olen jo 53v. Mutta en kaatuile enkä jätä radiota yöksi päälle. Eikä kotihoitokaan käy vielä. Kettukarkkeja en ole nähnyt myynnissä . En tiedä onko valmistus lopetettu.😊
pahempi tilanne olisi jos se asuisi yläkerrassa. Mun pomo myi taannoin Itä-Helsingistä asuntonsa 4 h + k välittäjän kautta muttei kertonut että hintaan kuuluu vanha ämmä joka huutaa ja hyppii tasajalkaa joka yö.
Mahtoi olla ostajalle kiva ylläri.
Olisin sanonut jätkää kusipääksi, mutta ei Suomessa niin pomolle voi sanoa. Tulee kenkää jo ilman sitäkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mieluummin naapurina vanhus kuin vauva. Sorry vaan.
Et ymmärrä millaisessa helvetissä me eletään joilla on naapureina noita metelöiviä vanhuksia jotka unohtaa aina radion yöksikin huutamaan. Mä joudun heräämään joka aamu merisäähän, selkouutisiin ja kansanradioon!!!
Kansanradio tulee kerran viikossa sunnuntaisin, klo 12.00. Aika myöhään nukut. :D
Onks sullakin vanhus naapurina vai ootko sellainen itse? Tiedätkö mistä ne löytää niitä kettukarkkeja? En oo nähnyt kaupoissa.
Kai minua voi jo vanhukseksikin kutsua. Olen jo 53v. Mutta en kaatuile enkä jätä radiota yöksi päälle. Eikä kotihoitokaan käy vielä. Kettukarkkeja en ole nähnyt myynnissä . En tiedä onko valmistus lopetettu.😊
Mä en oo vanhus, vaan oon töissä vanhusten parissa. Mulla on aina työvaatteiden taskuissa kettukarkkeja, kun osaston mummelit niitä tyrkyttää enkä kehtaa kieltäytyä. En oo minäkään nähnyt niitä missään enää myynnissä, joten oletan, että karkit on hamstrattu kauan sitten.
Vierailija kirjoitti:
Noita ei sais päästää kerrostaloihin asumaan ollenkaan. Aina kun nään naapurissa jonkun vanhenevan keski-ikäisen niin huokaisen että kohta se tömistely alkaa.
Onneksi ole vanhenematon keski-ikäinen. Olethan sinäkin? :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noita ei sais päästää kerrostaloihin asumaan ollenkaan. Aina kun nään naapurissa jonkun vanhenevan keski-ikäisen niin huokaisen että kohta se tömistely alkaa.
Onneksi ole vanhenematon keski-ikäinen. Olethan sinäkin? :D
Täähän nyt on yhtä huono muistutus kun muistuttais vauvan äänistä valittavalle että "oot säkin joskus ollut vauva". Vain sillä on väliä mitä mä nyt oon!!! Eli täydellisen ikäinen naapuri jolla on aikaa kytätä kaikkien naapureiden tömistelyt, huudot ja päivärutiinit.
On kettukarkkeja vielä myynnissä. Meidän työpaikan lähelle valmistui sellainen vanhuskortteli niin nyt on kettukarkkien menekki räjähtänyt. Hyvänä kakkosena liköörikonvehdit ja seura lehti.
Näitä kun ne vetää sekaisin niin tulee pahaa jälkeä.
Vierailija kirjoitti:
On kettukarkkeja vielä myynnissä. Meidän työpaikan lähelle valmistui sellainen vanhuskortteli niin nyt on kettukarkkien menekki räjähtänyt. Hyvänä kakkosena liköörikonvehdit ja seura lehti.
Näitä kun ne vetää sekaisin niin tulee pahaa jälkeä.
Meijän kulmilla on pakko olla kettukarkkidiileri koska kaupoissa niitä ei täällä oo mut vanhuksilla aina kipot täynnä niitä. Ei kai ne netistäkään tilaa?
Aiheuttaako ne vanhukset vielä jonkun ghettoutumisenkin kun vetää noita diilereitä ympärilleen...
Voinko mä koputtaa oveen ja viedä sen ulos vai hermostuuko se kun en oo tuttu hoitaja?