Olisitko ihmisen kanssa suhteessa jos sinulle hän on yksi ja ainoa, mutta
...Hänellä voisi hyvinkin olla monia vaihtoehtoja eikä hänellä ole sinulle sellaista asemaa kuin sinulla on hänelle. Olisitko suhteessa, jos kaikki muu on todella hyvin.
Kommentit (10)
Olen juuri tuollaisessa suhteessa. Vaimo hakee niksejä muualta ja tuo ne liittomme. Minun ei tarvitse vaivautua. Toimii.
Selitä vähän tarkemmin. Onko tämä telepatiaa? Ajattelin juuri tehdä samantapaisen aloituksen.
Hyvä ystävä, vai saako edes kutsua ystäväksi? Olet taas ollut mielessäni aamusta iltaan päivästä toiseen enkä tiedä miten pääsisin tunteista eroon. Onko tämä telepatiaa - olenko ollut ajatuksissasi viime aikoina vai onko tämä vain yksipuolista? Miksi et ota yhteyttä - se olisi ainoa tapa päästä kaikesta kärsimyksestä eroon sillä sitähän tämä on - päivästä ja vuodesta toiseen ja mistään ei tällaiseen saa apua. Missään ei tarjota apua onnettomasta rakkaudesta sairastumiseen. Tietysti siihen saattaa liittyä pahoinpitely jonka vuoksi se on vielä vaikeampaa. Sinulla on varmaan suuret ympyrät mutta minulla olemattomat. Ei haittaa minua jos ei sinua. En kaipaa muita suhteeseemme. Aikaakaan ei enää ole paljon sillä olemme jo iäkkäitä. Arvostaisin yhteydenottoasi.
Vierailija kirjoitti:
En. Mikään ei olisi hyvin jos toisella olisi muitakin.
Hän ON uskollinen, mutta ajatuksen tasolla hänellä voisi olla muita. Tavallaan kukaan ei ole hänestä erityinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hän ON uskollinen, mutta ajatuksen tasolla hänellä voisi olla muita. Tavallaan kukaan ei ole hänestä erityinen.
Tuo olisi vielä pahempi.
Ei ihan ollut sama, mutta olin nuorena rakastunut mieheen ja seurustelimme monta vuotta. Mutta en ollut hänelle samalla lailla ainoa oikea kuin hän oli minulle. Romantiikka puuttui. Lopulta jouduin lähtemään suhteesta, koska koko ajan jäin "vajaaksi". Vaikea selittää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo olisi vielä pahempi.
Niin. Hän haluaa olla kanssani.
En olisi. Koska itse koen kumppanin ainoaksi henkilöksi jonka kanssa haluan olla ja se on osa sitoutumista, en halua toisenkaan miettivän muita vaihtoehtoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo olisi vielä pahempi.
Niin. Hän haluaa olla kanssani.
Mutta voisi ihan yhtä hyvin olla kenen tahansa muun kanssa. Kuinka romanttista.
Onko tuo toinen jonkinlainen sosiopaatti, tunteeton peltihirviö? Kuka sellaista suhdetta voisi tahtoa?