Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehelläni (36v) täysin samat arvot ja mielipiteet kuin vanhemmillaan

Vierailija
20.07.2017 |

Ollaan oltu yhdessä 13 vuotta. On vasta nyt kirkastunut, että miehellä on täysin samat mielipiteet ja arvot kuin vanhemmillaan. Siis esim että on miesten ja naisten työt. Matkusteluun ei pidä laittaa rahaa. Ruuan kanssa nuukaillaan vaikka rahaa on. Jos minä olen eri mieltä kuin anoppi, on mies äitinsä puolella. Kauhistuin kun tajusin, että mieheni voisi elää täydellistä elämää vanhempiensa kanssa. Onko tämä yleistä?

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
20.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ainakin miehelläsi on oikeat arvot.

Vierailija
2/32 |
20.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Yleistä.

Nyt sinun tulee vain löytää tapa saada oma tahtosi läpi. Kiristämällä, uhkailemalla ja lahjomalla. Mutta muista myös, että miehen tulee uhrautua 50/50 asioista sinun kanssasi. Muista, että sinun tahtosi ei ole yhteinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
20.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tajua tuota ruuassa pihistelyä jos ei ole kerran varattomuuden vuoksi pakko.

Onko nämä sellaisia ihmisiä jotka sitten vierailla tyhjentävät kahvipöydän kun ilmaiseksi saa??

Vierailija
4/32 |
20.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, mitä luulet, miksi kristittyjen lapsista tulee kristittyjä, muslimien lapsista muslimeja jne. Itse ovat aikuisiällään valinneet?

No ymmärrän tiettyjen asioiden periytymisen, mutta se, että mies on lähes täysi klooni vanhemmistaan ja samaa mieltä heidän kanssa, tuntuu erikoiselta.

Vierailija
5/32 |
20.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, oletko itse kasvanut arvotyhjiössä? Eikö vanhempasi keskustellut kanssasi?

Vaikuttaa myös siltä, että omaat heikon itsetunnon appivanhempiasi kohtaa, joka yleensä kertoo sinun huonosta suhteestasi sinuun. Etkö saanut rakkautta osaksesi lapsena?

Vierailija
6/32 |
20.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikuttaa myös siltä, että omaat heikon itsetunnon appivanhempiasi kohtaa, joka yleensä kertoo sinun huonosta suhteestasi sinuun. Etkö saanut rakkautta osaksesi lapsena?

Juuri näin. Heikko itsetuntosi loistaa jopa katkeran suloisista kirjoituksistasi. Tutkiskele itseäsi. Ratkaisu löytyy sinusta.

Vierailija
7/32 |
20.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heikko itsetunto, jos en suostu oman päivätyöni ohella passaamaan miestäni? Jos vaadin miestä tekemään jotain lasten kanssa, kun muuten olen itse heidän kanssa aina kaiken vapaa-ajankin? Sitten siinä on anoppi hössöttämässä mieheni ympärillä ja mieheni nakkelee niskojaan kun joutuu kerran viikossa paistamaan kananmunia lounaaksi? Kuulkaa, kyllä se itsetunto on huono, jos suostuu tiskirätiksi 50-luvun naisen rooliin :D. Taitaa siellä linjoilla olla katkera huonoitsetuntoinen anoppi. Ap

Vierailija
8/32 |
20.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun eksälläni kanssa oli. Ainakin vielä 45-vuotiaana, kun erosimme.

Minun nykyinen mieheni on taas jo nuoresta pitäen, kuulemma, rikkonut sukunsa arvot.

Minä itse aloin rikkomaan vanhempieni arvoja 30-35-vuotiaana, vähä vähältä se kävi.

Vierailija
9/32 |
20.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole yleistä, vaan tavanomaista on että arvot ovat radikaalisti erilaiset omien vanhempiensa kanssa.

Vierailija
10/32 |
20.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heikko itsetunto, jos en suostu oman päivätyöni ohella passaamaan miestäni? Jos vaadin miestä tekemään jotain lasten kanssa, kun muuten olen itse heidän kanssa aina kaiken vapaa-ajankin? Sitten siinä on anoppi hössöttämässä mieheni ympärillä ja mieheni nakkelee niskojaan kun joutuu kerran viikossa paistamaan kananmunia lounaaksi? Kuulkaa, kyllä se itsetunto on huono, jos suostuu tiskirätiksi 50-luvun naisen rooliin :D. Taitaa siellä linjoilla olla katkera huonoitsetuntoinen anoppi. Ap

Ap, kuvailet tilannetta aloituksessa ja tässä kirjoituksessa kovin erilaisesti. Onko pohjalla jokin muu syy, miksi koet tilanteen rasittavana?

Puhu miehellesi. Jätä lapset miehelle hoitoon. Tee parisuhteessasi 50/50.

Mitä kotitehtäviä miehellesi kuuluu?

Vierailija
11/32 |
20.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole kasvanut arvotyhjiössä, mutta mielipiteet ja arvot on silti aika erilaiset kuin vanhemmillani. Joskus alle parikymppisenä pidin vanhempien mielipiteitä oikeina. Aikuistuttuani löysin omat arvot ja käsitykset. En todellakaan ole vanhempieni klooni. Ap

Vierailija
12/32 |
20.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap, kuvailet tilannetta aloituksessa ja tässä kirjoituksessa kovin erilaisesti. Onko pohjalla jokin muu syy, miksi koet tilanteen rasittavana?

Miehelle ei kuulu hänen omasta mielestään mikään kotityö. Hirveä kiukku, jos nätisti sanon että "voitaisko siivota yhdessä, kun olen väsynyt". Sitten tässä tiiviisti huseeraa anoppi, joka hemmottelee poikaansa ja opastaa minua mm "miehet ne ei ole luotu lasten kanssa olemiseen " jne ... ja mies peesailee äitiään. Ap

Vierailija
13/32 |
20.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kertoo enemmän ihmisestä joka imee itseensä vanhempien arvot ja elämänkatsomuksen kasvaen samaan muottiin mitään kyseenalaistamatta. Toitottivatko vanhemmat "totuuksia" elämästä joita ei itse koskaan ymmärtänyt pohtia/kyseenalaistaa? Onko huono itsetunto kun ei osaa olla oma erillinen persoonansa vaan vanhempiensa jatke? Eikö saanut rakkautta vanhemmiltaan ellei totellut ja ollut samaa mieltä?

Vierailija
14/32 |
20.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole yleistä, vaan tavanomaista on että arvot ovat radikaalisti erilaiset omien vanhempiensa kanssa.

Keskenkasvuisilla joo, meinaa vain että on kapinallinen koska on niin jännää olla kapinallinen. Rebel without a clue TM.

Vierailija
15/32 |
20.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taas tätä joutuu kysymään: Miksi ihmeessä lähdit tuohon alunperin? Mies siis on ollut aina tuollainen. Mikä on sinun selitys??

Ja suahan häiritsee kaikki muutkin miehen mielipiteet ja arvot. Miksi?Luuletko et omasi on parempia.

Vierailija
16/32 |
20.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehelle ei kuulu hänen omasta mielestään mikään kotityö. Hirveä kiukku, jos nätisti sanon että "voitaisko siivota yhdessä, kun olen väsynyt". Sitten tässä tiiviisti huseeraa anoppi, joka hemmottelee poikaansa ja opastaa minua mm "miehet ne ei ole luotu lasten kanssa olemiseen " jne ... ja mies peesailee äitiään. Ap

Sinulla on siis riesanasi mieslapsi sekä tämän rasittava suku. Mikset eroa?

Vierailija
17/32 |
20.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole kasvanut arvotyhjiössä, mutta mielipiteet ja arvot on silti aika erilaiset kuin vanhemmillani. Joskus alle parikymppisenä pidin vanhempien mielipiteitä oikeina. Aikuistuttuani löysin omat arvot ja käsitykset. En todellakaan ole vanhempieni klooni. Ap

No tämä juuri paljastaa halveksunnan miestä kohtaan. Silti pakko oli mennä yhteen ja perustaa perhe. Ja kyllä, sä olet niiiiiiiin paljon parempi ihminen kuin miehesi ja fiksumpi ja epäklooni. Kyllä kyllä kyllä. Kaikki on miehen ja appivanhempien syytä.

Vierailija
18/32 |
20.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

13 vuotta ja vasta nyt kirkastunut tuo asia :'D apua... Et taida olla mikään kovin terävä tapaus itse?

Vierailija
19/32 |
20.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap!! Nyt laitat miehen tekemään sitten niitä miesten töitä! Ihmettele kovaan ääneen anopin ollessa paikalla, että millainen mies se on, joka vaan makaa.

Miehelle töitä: nurmikon leikkuu joka viikko ja trimmerillä aidan aluset ja puun juuret. Puun kaato takapihalta ja polttopuiden teko. Lomalla maalaa talon puuosat kauttaaltaan. Siivoaa autotallin. Pesee autot sisältä ja ulkoa. Autostasi on alkanut kuulua myös "outoa" ääntä. Saa alkaa selvitellä tätä.

Lapset tietysti voivat olla tässä mukana. Isän pestessä autoa, lapset voi rätin kanssa pestä autoa sisältä. Pieni maalipensseli pysyy kaikilla käsissä jne.

Vierailija
20/32 |
20.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot 13 vuotta passannut miestä ja ollut kotiorjan roolissa, ja nyt vasta hokasit, että eikun eihän tän näin olis pitäny mennä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä neljä