Tupakoitsijat! !!!!! TAI JOSKUS TUPAKOINNEET.. PEUKUTUSKETJU!
Eli tänne mitä vain kokemuksia ja muistoja tupakoinnista ja peukku ylös jos olet kokenut saman alas jos asia ei ole sinulle tuttu!
Mä alotan itellä jäänny sellanen aika mielee, kun säilytti tupakkaa irtonaisena taskussa niin yritin aina varaa liika kumartelua, ettei se katkea.
Joskus hieman ruttuun ja olin, että huh ei katkennut onneksi. Joskus huonolla tuurilla saattoi katketa.
Kommentit (22)
Kerran poltetun tupakan uudelleen sytytys ja polttaminen eli natsojen polttaminen röökipulassa.
Katkennen tupakan korjaaminen teipillä :D
Inhottava tunne jossain kurkussa/keuhkoissa, kun vetää savua sisään.
Itellä iski aina välillä, vaikka olin jo tottunut. Mutta ei silti erityisen hyvältä tuntunut..
Aamutupakan jälkeen heikko etova olo
Lopettamisen jälkeen meni pitkään kun tupakka-askia vielä hamusi takin taskusta ulos lähtiessä.
Paha maku tupakoinnin jälkeen suussa
Tupakka teki hermostuneeksi ja kärsin paniikin tapaisista oireista.
Nykyään en polta ja hermosto on rauhoittunut.
Se huimaava tunne kun parin henkosen jälkeen nikotiini kihahtaa ihanasti päähän. Itsellä se tuntuu parhaimmillaan varpaissa asti.
Itellä on vaihtelevia kokemuksia. Joskus tupakka tuoksui ihanan pehmeälle ja tuntui ihan menettelevälle.
Joskus taas haju oli inhottavan karkea ja tuntui kurkussa inhottavalle ja tuli vain huono olo.
Röökin haju sormissa ja katoaa hetkeksi pestessä saippualla, mutta alkaa pian taas puskea saippuan tuoksun läpi.
Se, kun tupakka savuaa kovasti ja vedät vahingossa samalla myös tulipäästä tulevaa savua suuhusi.
Rööki loppuu liian nopeasti kesken ja polta ihan loppuun asti ja rupeaa pian käryämään jo filtterikin ja meinaa polttaa sormia
Se pohdinta, kumpaa ostaisi, itselle LM:n vai lapselle ruokaa.
Vedät savua sisään aamuröökillä ja olosi muuttuu etovaksi. Seuraavalla imaisulla sinua rupeaa yskittämään ja se aiheuttaa etovassa olossa herkemmin yökkäysrefleksin,..
Tulipää tippuu tupakasta suoraan paidan kaula-aukosta sisään. :(
Huusin kuin syötävä ja riuhdoin paidan pois päältä ja juoksin pelkissä rintaliiveissä takaisin sisälle. Hävetti ihan pikkuisen vaan.
Vierailija kirjoitti:
Tulipää tippuu tupakasta suoraan paidan kaula-aukosta sisään. :(
Huusin kuin syötävä ja riuhdoin paidan pois päältä ja juoksin pelkissä rintaliiveissä takaisin sisälle. Hävetti ihan pikkuisen vaan.
Ystävälläni tippui nuorena housuihin ratkotuista rei'istä tulipää sisälle ja etupyllynsä meinasi kärähtää. Istui siis kännipäissään parvekkeellani polvet koukussa ja tulipää tipahti syliin ja suoraan yhdestä reiästä sisään. :D
Olen paska ystävä ja nauroin vedet silmissä, kun toinen kiljui ja hakkasi jalkoväliä.
Tyttöystävän luokse viikonlopuksi. Tiedustelin missä voisin polttaa ja olisiko tuhkakuppia. Anoppikokelas totesi, että ei meillä kyllä taida saada polttaa... Menin kuitenkin pihalle ja kuulin ikkunanraosta kysymyksen "Kauanko meinaat tuon kanssa olla?"
Hampaiden pesun jälkeen rööki maistu aivan kamalalle.
Siis voi vitsi kun mä ainakin haisin aina tosi pahalta.