Elääkö kukaan muu täällä avioliitossa täysin ilman suuseksiä?
Siis onko muilla miestä joka ei halua antaa suuseksiä vaikka vaimo haluaisi?
Kommentit (31)
Hyvä että joku kyseenalaistaa. Kun välillä täällä jankattiin että kaikkihan ottaa suuhun ja anaaliin ja jos et niin alapeukutetaan.
Ihmiset on yksilöitä eikä ketään saa painostaa sellaiseen mistä ei pidä.
Vierailija kirjoitti:
minä annan säännöllisesti miehelleni suuseksiä, tykkään siitä.
Mutta mieheni ei anna minulle kuin kerran kaks vuodessa. Mikä on ihan hyvä koska se ei osaa.
Oon yrittänyt neuvoa, kokemuksesta voin sanoa että muut ovat kyllä osanneet... ja todella taitavia yksilöitä
on vain muutama...
nainen 32v
Kerro miten se olis hyvä tehdä? Lipoa klitorista, vai imutella sitä, vai työntää kieli sisään, vai miten...?
Vierailija kirjoitti:
Juu. Mies ei tykkää antaa enkä minä erityisemmin vastaanottaa, orgasmi jää laimeaksi. Imen kyllä mielelläni, muuten olen yhdyntäkeskeinen ja ronskien pikapanojen ystävä. N38
Ooooh...! Sinä oisit mulle just passeli kumppani, itse tykkään just tuollaisesta, imemisestä ja pikaisista 3=========D
Meillä ei harrasteta suuseksiä koska vaimo ei ota poskeen eikä toisaalta ilmeisesti halua nuolemistakaan kun ei ole koskaan ehdottanut. Antaa kuitenkin joskus nuolla koska minä taas pidän nuolemisesta.
No mitä ei kotona niin sitten kylillä... kannattaa pitää molemmin puolin mielessä kun näitä asioita pohdiskelette. Jossain vaiheessa raja yllittyy.
Meillä jostain syystä suuseksin määrä on lisääntynyt merkittävästi. Mies lämmittelee minut hiljaa, käyttää aikaa siihen juuri riittävästi, eikä ole heti ekana tökkimässä peniksellään. Usein jopa käy niin, että hän tarjoilee minulle suuseksiä ja sitten nukahdan hyvänolon tunteeseen. Ihanaa on se.
Tässä viimeviikolla tuli mieleen että haluisin tietää miltä tuo suuseksi tuntuisi ilman karvoitusta, mutta en kehtaa, ja toisaalta en tiedä miten tuo ukkopaha suhtautuisi karvattomaksi höylättyyn p...uun.
Vierailija kirjoitti:
Meillä jostain syystä suuseksin määrä on lisääntynyt merkittävästi. Mies lämmittelee minut hiljaa, käyttää aikaa siihen juuri riittävästi, eikä ole heti ekana tökkimässä peniksellään. Usein jopa käy niin, että hän tarjoilee minulle suuseksiä ja sitten nukahdan hyvänolon tunteeseen. Ihanaa on se.
Tässä viimeviikolla tuli mieleen että haluisin tietää miltä tuo suuseksi tuntuisi ilman karvoitusta, mutta en kehtaa, ja toisaalta en tiedä miten tuo ukkopaha suhtautuisi karvattomaksi höylättyyn p...uun.
Siun pittee kokeilla..Kasvoohan se nopsaa takas.Ainaskii näin mies näkökulmasta sanottuna.Kyl se p...u näyttää niin hyvält.ja takaa päin muös.Kun kaikk huulet aukee ihanasti.Millai sie ny leikkaat.kiitorata/tupsu?T.Kielimies
Vierailija kirjoitti:
minä annan säännöllisesti miehelleni suuseksiä, tykkään siitä.
Mutta mieheni ei anna minulle kuin kerran kaks vuodessa. Mikä on ihan hyvä koska se ei osaa.
Oon yrittänyt neuvoa, kokemuksesta voin sanoa että muut ovat kyllä osanneet... ja todella taitavia yksilöitä on vain muutama...
nainen 32v
Tykkään oraalista ihan kirotun paljon. Ennen yhtään neuvoa annan malliksi kieltä, huulia ja sormea/sormia. Olen saanut hyvää ja vielä paljon parempaa suikkaria. Huonoa sellaista olekkaan, pelkästään opastusta kaipaavia.
Joo ei pitäisi leuhkia mutten oikein muuta voi. Tyydytys takuu mutta se pitää sitten toimia molempiin suuntiin. Pettämään en ala mutta nyt on kohtuu mahdollisuus saada testattu nelikymppinen kun tämä nykyinen suhde on ihan finaalissa.
Mä olen 46 joka kuulostaa omastakin mielestä vanhalle. Jopa häiritsevästi halut ja himot on kakskyt vuotta nuoremman. En ole mikään ikärasisti, mua ei haittaa jos sitä eroa on suuntaan tai toiseen. Sen verran rajaa ettei mummoja eikä kakaroita. Toiselta vaadin vain saman minkä itseltä, sen että oikeasti haluttaa.
Meillä vaimo ei oo toisen lapsen jälkeen enää ottanu poskeen. Yli vuosi oon ollu ilman ja muutenki on seksi menny melko surkeaksi.
Ei kyllä ollu kovin kummonen suihinottaja muutenkaa.
Vitsi ku sais kunnon suikkarin.
Saan vähän suuseksiä. Olen avioliitosta. En joudu ihan ilman olemaan.
Juu. Mies ei tykkää antaa enkä minä erityisemmin vastaanottaa, orgasmi jää laimeaksi. Imen kyllä mielelläni, muuten olen yhdyntäkeskeinen ja ronskien pikapanojen ystävä. N38