Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tänään taas huomaa niin ettei meinaa pystyssä pysyä

Vierailija
20.07.2017 |

Silti on lähdettävä kylille asioita hoitamaan.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
20.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä katso niin tarkkaan niin et huomaa.

Vierailija
2/21 |
20.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä huonovointisuutesi johtuu?

Oletko väsynyt, kunto tai terveys matalalla?

Huono ja sinulle sopimaton ravinto voi myös aiheuttaa hankalia oireita.

Hyvää päivän jatkoa :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
20.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä huonovointisuutesi johtuu?

Oletko väsynyt, kunto tai terveys matalalla?

Huono ja sinulle sopimaton ravinto voi myös aiheuttaa hankalia oireita.

Hyvää päivän jatkoa :)

Lukuisia sairauksia eikä lääkäritkään osaa varmaksi sanoa. Ainakin tämä tuntuu koko ajan pahenevan päivä päivältä.

Vierailija
4/21 |
20.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut asentohuimausta ja nyt antibioottikuurin takia huimaa voinakkaasti muuten, joten ymmärrän hyvin kuinka ärsyttävä vaiva kyseessä. Töissäkin kävelen horjahdellen, ärsyttää!

Vierailija
5/21 |
20.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Masennus oireili itselläni huimauksena, särkyinä, näköhäiriöinä ja muina epämääräisinä oireina, ei mielialan laskuna. Mielialalääkitys auttoi.

Vierailija
6/21 |
20.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Masennus oireili itselläni huimauksena, särkyinä, näköhäiriöinä ja muina epämääräisinä oireina, ei mielialan laskuna. Mielialalääkitys auttoi.

Mutta kun mä en ole masentunut vaan tämä on johonkin fyysiseen sairauteen liittyvää.

Vierailija
7/21 |
20.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta kun mä en ole masentunut vaan tämä on johonkin fyysiseen sairauteen liittyvää.

Kuten sanottu: en minäkään ollut masentunut. Masennus ei oireillut mielialan laskuna vaan somaattisina oireina. Kävin töissä, biletin ystävien kanssa, elämä oli hauskaa mutta kroppa oli sekaisin.

Vierailija
8/21 |
20.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko sinä se, jonka mies ei saa remonttia valmiiksi?

Vierailija
9/21 |
20.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sama ongelma, ollut jo vuosikaudet. Oireiden ollessa pahimmillaan, kaatuilen ja joudun töissäkin kävelemään seinistä kiinni pitäen. Tämä rajoittaa elämää todella paljon. Ennen pelkäsin että saan huimauskohtauksen autonratissa, nykyään synkimpinä hetkinä melkein toivon sitä..

Vierailija
10/21 |
20.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mun mieheni mitään remonttia tee.

Vierailija
11/21 |
20.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla sama ongelma, ollut jo vuosikaudet. Oireiden ollessa pahimmillaan, kaatuilen ja joudun töissäkin kävelemään seinistä kiinni pitäen. Tämä rajoittaa elämää todella paljon. Ennen pelkäsin että saan huimauskohtauksen autonratissa, nykyään synkimpinä hetkinä melkein toivon sitä..

Oletko kokeillut mielialalääkitystä? Itselläni toimi sitalopraami.

Vierailija
12/21 |
20.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakin huimausvaivaa, johtuu ilmeisesti niska- ja hartialihasten jännityksestä. Jostain syystä rupeaa vaivaamaan aina kun loma alkaa, niin on vaivannut nytkin koko alkuviikon (juuri aloitin kesäloman). Vaikka luulisi että lomalla nimenomaan rentoutuu ja jumit helpottaa. :( Kurjaa kun vetää niin voimattomaksi, ettei tahdo viitsiä mitään tehdä.

Vierailija
13/21 |
20.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta ei myöskään suostu palkkaamaan remonttimiehiä. Juuri siksi se remontti ei etene.

Vierailija
14/21 |
20.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen ja se pahensi huimausta sekä aiheutti pahoinvointia, en pystynyt ihmeemmin kotoa poistumaan.

Vierailija
15/21 |
20.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta ei myöskään suostu palkkaamaan remonttimiehiä. Juuri siksi se remontti ei etene.

Miten tämä liittyy huimaukseen?

Vierailija
16/21 |
20.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua huimasi kun veren rauta-arvo (ferritiini) oli alhaalla. Hemoglobiini oli 130.

Hemoglobiini lähtee laskuun kun elimistön rautavarastot on aivan loppu.

Eli vaikka hyvä hemog. voi olla anemia.

Kilpirauhasen vajaatoiminnasta kärsivien tulee olla tarkkana ferritiiniarvon kans. Se rauhanen tarvitsee mm rautaa toimiakseen ok ja useimmilla vaajatoimintaisilla on alhainen ferritiini.

Raudanpuutos ja kilp.vajaatoiminta ovat oireiltaan hyvin samankaltaisia.

Nuori mieslääkäri naureskeli ettei runsaat kuukautiset voi aiheuttaa anemiaa. Ai ei vai?

Nyt meni ohi aiheen mutta naiset tämä on tärkeä asia.

Vierailija
17/21 |
20.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen ja se pahensi huimausta sekä aiheutti pahoinvointia, en pystynyt ihmeemmin kotoa poistumaan.

Miksi sulle on määrätty mielialalääkitys?

Vierailija
18/21 |
20.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Multa on otettu kaikki mahdolliset verikokeet, eikä niissä näkynyt mitään mikä selittäisi huimauksen. Muitakin tutkimuksia on tehty, ei niistäkään mitään selvinnyt. Kun ei tiedetä syytä, ei myöskään hoideta :(

Lääkärit vaan jauhavat, ettei tämä ole vaarallista. No, ehkä itse huimaus ei ole vaarallista, mutta aiheuttaa ( ja on jo aiheuttanut) vaaratilanteita varsinkin töissä.

Vierailija
19/21 |
20.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten tämä liittyy huimaukseen?

Professionaalin voivottelijan elämässä kaikki liittyy kaikkeen.

Vierailija
20/21 |
20.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi sulle on määrätty mielialalääkitys?

Olin masentunut ja burn outissa joskus yli 10v sitten.