Mistä johtuu joidenkin keski-ikäisten miesten harhaisuus omasta ulkonäöstään?
Kuinkahan monesti olen kuullut ja lukenut, kun keski-ikäinen mies on kuvaillut itseään nuorekkaaksi, komeaksi ja huomattavasti ikäisiään naisia paremmin säilyneeksi ja aina kyseessä oleva mies on ollut läski ja huomattavasti ikäistään vanhemman näköinen.
T. Nuori nainen
Kommentit (190)
Vierailija kirjoitti:
No mä en todellakaan ole läski, sen näkee suoraan bmi:stä :D Ja loogisesti ajatellen aika hassu ajatus, että kaikki miehet näyttäisivät ikäistään vanhemmilta :DD
Itse kyllä tiedostan, että en ole enää 20-vuotiaan enkä edes nelikymppisen näköinen, mutta olen sinut sen kanssa ja kyllä, olen silti sama ihminen kuin kaksikymppisenä. Jopa alle kolmekymppisiä naisia kiinnostuu edelleen, vaikka homma ei ole yhtä suoraviivaista kuin nuorempana ja seksi toimii kuin hidastetussa filmissä... Oman ikäisten naisten kanssa on vaikea keksiä small talkia syvällisempää juteltavaa, kun aina oon liikkunut etupäässä 20-35-vuotiaiden keskuudessa.
M57
Miksi sä liikut vain itseäsi 20-30 vuotta nuorempien kanssa? Ja mikä siihen on syynä, että 57-vuotiaana et koe kypsyneesi yhtään siitä kun olit 20-vuotias?
Aika pinnallinen ajattelutapa. Naisethan sen kohdatessa päättää, kiinnostaako vai ei. Ei ketään väkisin oteta. Oli minkäikäinen (aikuinen) tahansa.
Galaktinen Sankari kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osahan ikäänty komeasti. Suurin osa taas ei. On myös paljon yleisempää nähdä tyhmiä pyyleviä kaljuuntuvia ukkoja joiden silmät harottaa ja hengitys vinkuu kuin kunnostaan pitäviä, hyvänäköisiä ja fiksuja valkohiuksisia.
Silti molemmat käyttäytyvät usein samankaltaisesti tai olettavat olevansa kultakimpaleita. Toki osa tajuaa todellisen laadunsa, mutta useinmiten vanhat miehet luulevat itsestään liikoja. Tämä siis tarkoittaa myös sinua Pertti 40 ja risat siellä ruudun takana vaikka se kesätyöläinen kassalla erehtyikin pyytämään papereita tai tyttäresi kaverit hymyilevät vitseillesi.
Olen ympäristöäni havainnoimalla muodostanut sen käsityksen, että mies voi yleensä todeta ikääntyneensä siinä vaiheessa kun nuoret naiset alkavat suhtautua häneen taas ystävällisesti.
Miettikää itse mistä se johtuu.
TÄMÄ.
Ihan siitä samasta syystä kuin joidenkin keski-ikäisten naisten harhaisuus omasta ulkonäöstään.
Omaa ikääntymistä ei haluta hyväksyä mitenkään. Etenkin naisilla tuohon harhaisuuteen on nämä kameran filtterit ym sovellukset varsin tehokasta boostia kun taas miehet enemmänkin näkee peilistä edelleen se parikymppisen itsensä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinkahan monesti olen kuullut ja lukenut, kun keski-ikäinen mies on kuvaillut itseään nuorekkaaksi, komeaksi ja huomattavasti ikäisiään naisia paremmin säilyneeksi ja aina kyseessä oleva mies on ollut läski ja huomattavasti ikäistään vanhemman näköinen.
T. Nuori nainen
Jos pari-kolmekymppiset naiset luulee minua yleensä about 28-vuotiaaksi, niin saako sanoa olevana nuorekas ja hyvin säilynyt?
t. M37
Kuinka humalassa he olivat?
Selvinpäin useimmat. Monet nuoret naiset tykkää minusta. :))
Jos (nuori ja kaunis) nainen asiakaspalvelutehtävissä hymyilee teille sedille,niin se ei tarkoita sitä, että ovat kiinnostuneita teistä.
Wiidakon wanha sanonta kuulla:" Omistaappa, keskiverron walkoisen heteromiehen itsetunto!" Siksi.
Miehet kasvatetaan pienestä.pitäen siihen, että he ovat hierarkiassa ylempänä, kuin naiset. Lisäksi testosteroni tekee sen, että miehet kuvittelevat olevansa ylivoimaisia. Siksi miehet mm yrittävät iskeä itseään huomattavasti paremman näköisiä ( nuoria ja kauniita naisia). Tästä syystä jokainen keski-ikäinen, walkoinen heteromies kuvittelee myös olevansa ulkonäöllään, ja muutenkin keskivertoa parempi. Vaikka olis Perus-Jorma, jota ei kadulla erota muista. Joita mahtuu tusinaan 100.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mä en todellakaan ole läski, sen näkee suoraan bmi:stä :D Ja loogisesti ajatellen aika hassu ajatus, että kaikki miehet näyttäisivät ikäistään vanhemmilta :DD
Itse kyllä tiedostan, että en ole enää 20-vuotiaan enkä edes nelikymppisen näköinen, mutta olen sinut sen kanssa ja kyllä, olen silti sama ihminen kuin kaksikymppisenä. Jopa alle kolmekymppisiä naisia kiinnostuu edelleen, vaikka homma ei ole yhtä suoraviivaista kuin nuorempana ja seksi toimii kuin hidastetussa filmissä... Oman ikäisten naisten kanssa on vaikea keksiä small talkia syvällisempää juteltavaa, kun aina oon liikkunut etupäässä 20-35-vuotiaiden keskuudessa.
M57
Miksi sä liikut vain itseäsi 20-30 vuotta nuorempien kanssa? Ja mikä siihen on syynä, että 57-vuotiaana et koe kypsyneesi yhtään siitä kun olit 20-vuotias?
Näitä setämiehiä näkee "nuorekkaina"= nuorten trendivaatteisiin pukeutuneina nuorten baareista. Seuraa ne saa ostamalla, eli maksamalla juomat. Seura kestää niin kauan, kuin juoma. Selän takana näille nauretaan
Eräs isomahainen, kalju 65v mainosti itseään deittiäpissä nuorekkaaksi ja etsi nuorempaa, salaista tyttöystävää 🥸
Ehkä rupeaa painamaan siinä vaiheessa kun on tumputtanut jokusen vuoden yksin.