Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä johtuu joidenkin keski-ikäisten miesten harhaisuus omasta ulkonäöstään?

Vierailija
19.07.2017 |

Kuinkahan monesti olen kuullut ja lukenut, kun keski-ikäinen mies on kuvaillut itseään nuorekkaaksi, komeaksi ja huomattavasti ikäisiään naisia paremmin säilyneeksi ja aina kyseessä oleva mies on ollut läski ja huomattavasti ikäistään vanhemman näköinen.
T. Nuori nainen

Kommentit (190)

Vierailija
1/190 |
19.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi keski-ikäinen mies heti alapeukuttamassa :D

Vierailija
2/190 |
19.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinkahan monesti olen kuullut ja lukenut, kun keski-ikäinen mies on kuvaillut itseään nuorekkaaksi, komeaksi ja huomattavasti ikäisiään naisia paremmin säilyneeksi ja aina kyseessä oleva mies on ollut läski ja huomattavasti ikäistään vanhemman näköinen.

T. Nuori nainen

Jos pari-kolmekymppiset naiset luulee minua yleensä about 28-vuotiaaksi, niin saako sanoa olevana nuorekas ja hyvin säilynyt?

t. M37

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/190 |
19.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Nuori nainen

Jos pari-kolmekymppiset naiset luulee minua yleensä about 28-vuotiaaksi, niin saako sanoa olevana nuorekas ja hyvin säilynyt?

t. M37

Kuinka humalassa he olivat?

Vierailija
4/190 |
19.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Nuori nainen

t. M37

Kuinka humalassa he olivat?

Selvinpäin useimmat. Monet nuoret naiset tykkää minusta. :))

Vierailija
5/190 |
19.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No missä ovat palstan "charmantit hopeaketut"?

Tarkoitat varmaan "zarmantit"?

Vierailija
6/190 |
19.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä. Muutama päivä sitten itseäni (44v) nuorempi naismyyjä (25-30v) kysyi minulta paperit Alkossa. Selittipä nolona kun näytin kyllä täysi-ikäiseltä mutta ei ollut varma olenko 20v. Harvemmin ne myöhäisteinit ostaa kallista laatuviskiä...

Pitääkin kokeilla meniskö kapakan hämärässä läpi, jos vaikka saisi kaadettua jonkun parikymppisen...

Vierailija
7/190 |
19.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

no suurelle osalle miehistä naiset ei puhu mitään ennen 40 vuotta.  nykyään kaikki naiset sanovat jotain kun työnnän lastani vaunussa. tunnustan harhaisuuteni, mutta luulisin saavani heidät mukaani jos vaimo ei odottaisi kotona.

t: 40 vuotias mies jolla on 31 vuotias vaimo

Vierailija
8/190 |
19.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät kykene hyväksymään ikääntymistään. Luulevat että sieltä peilistä katsoo se 40 vuotta sitten ollut ihminen. Itkevät, kun 20 vuotiaat naiset eivät näe samaa. Miksi on niin vaikeata hyväksyä oma ikääntyminen? En ymmärrä. Etsisivät oman ikäistään seuraa, elämänarvotkin olisivat kohdallaan ja samanikäisen kanssa olisi mukava viettää loppuikä hyvässä seurassa.

Vierailija
9/190 |
19.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä en todellakaan ole läski, sen näkee suoraan bmi:stä :D Ja loogisesti ajatellen aika hassu ajatus, että kaikki miehet näyttäisivät ikäistään vanhemmilta :DD

Itse kyllä tiedostan, että en ole enää 20-vuotiaan enkä edes nelikymppisen näköinen, mutta olen sinut sen kanssa ja kyllä, olen silti sama ihminen kuin kaksikymppisenä. Jopa alle kolmekymppisiä naisia kiinnostuu edelleen, vaikka homma ei ole yhtä suoraviivaista kuin nuorempana ja seksi toimii kuin hidastetussa filmissä... Oman ikäisten naisten kanssa on vaikea keksiä small talkia syvällisempää juteltavaa, kun aina oon liikkunut etupäässä 20-35-vuotiaiden keskuudessa.

M57

Vierailija
10/190 |
19.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä mutta itse olen tehnyt periaatepäätöksen etten anna palstalla vellovan hopeakettujahdin pilata tunnelmaani. Tiedän olevani oikein hyvin säilynyt nelikymppinen adonis, ja sitä tosiasiaa ei palstalla vänkääminen miksikään muuta. Ei, en laita kuvaa :)

Vierailija
11/190 |
19.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osahan ikäänty komeasti. Suurin osa taas ei. On myös paljon yleisempää nähdä tyhmiä pyyleviä kaljuuntuvia ukkoja joiden silmät harottaa ja hengitys vinkuu kuin kunnostaan pitäviä, hyvänäköisiä ja fiksuja valkohiuksisia.

Silti molemmat käyttäytyvät usein samankaltaisesti tai olettavat olevansa kultakimpaleita. Toki osa tajuaa todellisen laadunsa, mutta useinmiten vanhat miehet luulevat itsestään liikoja. Tämä siis tarkoittaa myös sinua Pertti 40 ja risat siellä ruudun takana vaikka se kesätyöläinen kassalla erehtyikin pyytämään papereita tai tyttäresi kaverit hymyilevät vitseillesi.

Vierailija
12/190 |
19.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osahan ikäänty komeasti. Suurin osa taas ei. On myös paljon yleisempää nähdä tyhmiä pyyleviä kaljuuntuvia ukkoja joiden silmät harottaa ja hengitys vinkuu kuin kunnostaan pitäviä, hyvänäköisiä ja fiksuja valkohiuksisia.

Silti molemmat käyttäytyvät usein samankaltaisesti tai olettavat olevansa kultakimpaleita. Toki osa tajuaa todellisen laadunsa, mutta useinmiten vanhat miehet luulevat itsestään liikoja. Tämä siis tarkoittaa myös sinua Pertti 40 ja risat siellä ruudun takana vaikka se kesätyöläinen kassalla erehtyikin pyytämään papereita tai tyttäresi kaverit hymyilevät vitseillesi.

Olen kuuma kolli ja 18 vuotiaat teinikissat haluavat minulta melaa mekkoon. Et voi sille mitään.

t. Pertti 38

Vierailija
13/190 |
19.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen 54v tottakai ikä näkyy jollain tavalla mutta ei se mitään ihmissuhteisiin vaikuta.

Olen todella timmissä ja terävässä kunnossa enkä käytä alkoholia tai tupakkaa.

10km juoksu menee kuin tyhjää kovalla ajalla mutta olen silti lihaksikas enkä juoksijan mallinen.

Vierailija
14/190 |
19.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oman harhani mukaan näytän pöljältä.

Tarkemman itseanalyysin perusteella itäsaksalaiselta hipiltä.

Vierailija
15/190 |
19.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen 54v tottakai ikä näkyy jollain tavalla mutta ei se mitään ihmissuhteisiin vaikuta.

Olen todella timmissä ja terävässä kunnossa enkä käytä alkoholia tai tupakkaa.

10km juoksu menee kuin tyhjää kovalla ajalla mutta olen silti lihaksikas enkä juoksijan mallinen.

(mikä muuten on "kova aika")?

Vierailija
16/190 |
19.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

T. Nuori nainen

Et kertaakaan.

T. Nuorekas mies

Vierailija
17/190 |
19.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen kuuma kolli ja 18 vuotiaat teinikissat haluavat minulta melaa mekkoon. Et voi sille mitään.

t. Pertti 38

Kaikki tuntemani Pertit ovat yli 60v. Ootko varma ettet vahingossa kirjoittanut deittiprofiilisi feikki-ikää?

Vierailija
18/190 |
19.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos pappamaiset ja setämäiset  hopeaketut täällä pitää itseään niin komiana niin miksette näytä naamanne? Kaikki nuoret (ja vanhemmatkin) naiset voivat sitten ihailla teidän nuorruutta ja komeutta.

Tai sitten todeta sen ikävän faktan että olette rapistumassa.

Jotkut miehet kato vaan ikääntyy hitaammin ja kuolee myöhemmin kuin sinä. Sinä olit ihan ikäloppu jo kolmekymppisenä. Minä olen samanikäinen nelivitosena. Minä myös varmastikin elän sinua pidempään, koska olen nuorekas ja hyvässä kunnossa.

Vaikka sinänsä eipä se varmaan naisena haittaa, koska naisen elämän parhaat vuodet sijoittuu välille 10-40v, eli aikaan jolloin nainen voi käyttää kauneuttaan ja seksuaalisuuttaan huijatakseen muilta apua, resursseja ja onnellisuutta siirrettäväksi hänelle itselleen. Kun tämä ei vanhemmiten enää naiselta onnistu, niin naisesta tulee surullinen.

Osuiko lähelle? :D 

Ja ei, en ole lähelläkään edes 30. Lähes puolet nuorempana tuota joten heittäisin että olisin _hieman_ nuorekkaampi. Saattaa myös tulla yllätyksenä että  olen myös hyvässä kunnossa. 

Hyvä vanhentuminen ei todellakaan tapahdu kaikille. Toki näitä helmiä aina löytyy, mutta näitä löytyy niin naisilta kuin miehiltäkin.

Vierailija
19/190 |
19.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ympäristöäni havainnoimalla muodostanut sen käsityksen, että mies voi yleensä todeta ikääntyneensä siinä vaiheessa kun nuoret naiset alkavat suhtautua häneen taas ystävällisesti.

Miettikää itse mistä se johtuu.

Vierailija
20/190 |
19.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

t. Pertti 38

Kaikki tuntemani Pertit ovat yli 60v. Ootko varma ettet vahingossa kirjoittanut deittiprofiilisi feikki-ikää?

Kuolen 😂😂

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä yhdeksän