Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä johtuu joidenkin keski-ikäisten miesten harhaisuus omasta ulkonäöstään?

Vierailija
19.07.2017 |

Kuinkahan monesti olen kuullut ja lukenut, kun keski-ikäinen mies on kuvaillut itseään nuorekkaaksi, komeaksi ja huomattavasti ikäisiään naisia paremmin säilyneeksi ja aina kyseessä oleva mies on ollut läski ja huomattavasti ikäistään vanhemman näköinen.
T. Nuori nainen

Kommentit (190)

Vierailija
161/190 |
21.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla taas aika lähteä salille.

Kyllä nuoret, treenatut naiset miellyttää silmää.

Ja näyttäisi näiden naisten katse välillä harhailevan minunkin suuntaani.

Vierailija
162/190 |
21.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska keski-iässä miehellä ei ole itsetunto-ongelmia, elämä maistuu, on itseensä tyytyväinen ja se näkyy. Jos joku kiinnittää huomioita johonkin pikku kaljamahaan se on katsojan ongelma. Elämän parasta aikaa, naisiakin riittää aina kun tarvitaan, ei tarvi vongata nirsoilijoilta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/190 |
22.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päänsärkyä lähinnä aiheuttaa nämä omasta mielestä tiukassa iskussa olevat vanhat kääkäät. Olet kyllä tasan sen ikäinen kuin olet. Et enää parikymppinen. Teille hekumoijille nauretaan ääneen ja lujaa. Voisi sitä ihminen arvokkaastikin vanheta.

Vierailija
164/190 |
22.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välitön naurunremakka näille "ikä on vain numeroita" -ihmisille. Minäkin olen sitten miss universum samalla logiikalla, kun katsoin lapsena pari finaalia. Kohteliaat nuoret naiset osaavat viedä noiden kehäraakkien rahat ja pitää mölyt mahassa suorassa kontaktissa. Kavereiden kanssa sitten ruoditaan se totuus.

Muistan vieläkin, kun olin 16-v. ja joku viisikymppinen mies tosissaan yritti iskeä. Kysyi, onko hän mielestäni seksikäs. Say whaaaat? Valehtelin tietysti, että joo ja katsoin, miten tyytyväisenä kustansi ulkomaan matkan siitä hyvästä. Kuinka tyhmä ja iso ego pitää olla?

Vierailija
165/190 |
26.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis onko naisille ihan oikeasti ongelma se, että miehet ovat tyytyväisiä ulkonäköönsä??

Nyt taisi tulla katkeruuden maailmanennätys. :DD

Ei tämä katkeruudesta johdu. Ymmärrätkö miten rasittavaa ja ällöttävää se on, kun isän ikäinen ukkeli tulee iskemään ja kun suoraan käsken hakea ikäistään seuraa, niin alkaa selitys omasta nuorekkuudestaan ja ikäistensä naisten haukkuminen?

On minuakin huomattavasti iäkkäämmät yrittäneet pokata. Aina oon kauniisti sanonut ei. Mulle ei tulisi mieleenkään jotain naista kehottaa etsimään ikäistään seuraa, sehän olis aivan törkeen epäkohteliasta. Ihmettelen kuinka kehtaat :O

Juttu onkin siinä, ettei kaunista "anteeksi, mutta en ole kiinnostunut" ikinä tunnuta ymmärtävän. Ihan kuin se olisi hepreaa miehille. Kun bi- tai lesbonaiselle ilmaisee saman, nämä eivät ole jääneet kärkkymään ja yrittämään jotain typeriä temppuja, kuten mun dissaamista pihtarihuoraksi, kavereideni haukkumista tai alkaneet aggressiivisiksi. Mistähän tämä ero johtuu?

Ei minullakaan ole ollut homomiesten kanssa mitään ongelmia. Ne harvat kerrat kun ovat lähestyneet, niin ihan yksinkertainen ei kiitos on riittänyt. Johtuu ehkä siitä, että vähemmistönä ymmärtävät, ettei kaikilla ole sama maku.

Heteronaisten kanssa sen sijaan on joutunut kokemaan kaikenlaista draamaa. On jopa lyöty, useammin huudettu ja haukuttu. Ehkä miehet sitten ovat yleensä niin helppoja, että naisille pakit on järkytys. Siitäkin huolimatta ärsyttää joidenkin naisten oletus siitä että ovat vastustamattomia heteromiehille ja kykenemättömyys kohdata pettymyksiä asiallisesti.

Ja ihan yhtä ärsyttävää on myös oletus, että jokainen mies joka juttelee, on iskemässä.

Harmi, että olet myös joutunut kokemaan tollaista.

Mitä tulee tuohon jutteluun, niin auta armias, kun nainen tulee oma-aloitteisesti juttelemaan. Osa tuntuu ottavan sen sillein, että nainen on valmis lähtemään kämpille panemaan tai vähintään antamaan suikkarin baarin vessassa. Kenties siinä on syy, miksen ikinä lähesty tuntemattomia miehiä baarissa tai muuallakaan, johon liittyy alkoholi. :D 

En usko olevani mitenkään poikkeus. Kyllä tuota draamaa joutuvat kokevat iso osa miehistä. En sano, että kaikki naiset käyttäytyvät noin pakit saadessa, mutta aika moni.

Tuo reaktio jutteluun on kyllä uskomatonta. Kovat on luulot itsestään, jos luulee jokaisen juttelemaan tulevan olevan seksiä hakemassa. Itse ainakin sosiaalisena juttelen naisten tai miesten kanssa baarissa usein ihan vain siksi, että on tuntuu hölmöltä olla vain hiljaa yksinään ihmisten keskellä. Jos kaverit on vessassa/tupakalla/lähtenyt kotiin, niin miksi en juttelisi jonkun kanssa? Ei parisuhde sitä tarkoita, ettei voi jutella vastakkaisen sukupuolen kanssa.

Vierailija
166/190 |
26.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen 42 kirjoitti:

Vai olisiko sittenkin niin, että vähän jokaisen itsekin korkeintaan keskinkertaisen näköisen vaatimustaso on nykyään liian kova niin miehillä kuin todennäköisesti ainakin yhtä paljon meillä naisillakin? Se erohan toki on, että tavallista keskinkertaista miestä ilmeisesti sitten saa sanoa esimerkiksi läskiksi ja vastaavaa naista ei...

Olin juuri kirjoittamassa samasta asiasta. Naisen ulkonäön arvostelusta nousee hirveä paskamyrsky ja alkaa hirveä selittely miten on normaalia, että aikuisella naisella on "vähän" ylimääräistä eikä rinnat voi olla enää kuin parikymppisellä ja kaikillahan on selluliittia. Miehen kohdalla on kyseessä on vain tosiasioiden toteamista, että joku on läski tai ruma.

Vierailija
167/190 |
26.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen 42 kirjoitti:

Vai olisiko sittenkin niin, että vähän jokaisen itsekin korkeintaan keskinkertaisen näköisen vaatimustaso on nykyään liian kova niin miehillä kuin todennäköisesti ainakin yhtä paljon meillä naisillakin? Se erohan toki on, että tavallista keskinkertaista miestä ilmeisesti sitten saa sanoa esimerkiksi läskiksi ja vastaavaa naista ei...

Olin juuri kirjoittamassa samasta asiasta. Naisen ulkonäön arvostelusta nousee hirveä paskamyrsky ja alkaa hirveä selittely miten on normaalia, että aikuisella naisella on "vähän" ylimääräistä eikä rinnat voi olla enää kuin parikymppisellä ja kaikillahan on selluliittia. Miehen kohdalla on kyseessä on vain tosiasioiden toteamista, että joku on läski tai ruma.

Minä olen nainen ja ihmettelen myös sitä, että esim. lihomista pidetään normaalinä iän tuomana asiana. Ihminen voi pysyä aina hoikkana. Vanhemmiten täytyy vain kiinnittää paljon enemmän huomiota ruokavalioon ja oikeanlaiseen liikuntaan. Olen hoikka nainen. Minun iässäni kuitenkin pullat, jätskit, sipsit ja alkoholi on syytä jättää hyvin harvinaisiksi herkuiksi. No rakastan enemmän kauniita vaatteita kuin pullaa.

Vierailija
168/190 |
13.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tällaiset miehiä halventavat ketjut saavat aina jäädä palstalle, mutta kaikki naisten ulkonäköä koskevat ketjut poistetaan?

Vierailija
169/190 |
13.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keski-ikäinen mies voi aivan hyvin olla tyytyväinen itseensä harmaana ja lievästi ylipainoisena. Ei siinä mitään. Ihan sama mitä nuoret naiset ajattelevat. Tai vanhat. Vanheneminen on ok.

Vierailija
170/190 |
13.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, oon exän kanssa tuosta jutellut. Hän ei kyllä ole komea, pallomahainen apinan ryhdissä kulkeva yli 50v ukonrehjake ja alkoa menee päivittäin, se näkyy kyllä. Hänellä ei ole mitään ongelmaa tyrkyttäytyä kaikkein kauneimmille ja nuorimmille naisille, päinvastoin!

Hän sanoo että miehet eivät tajua tuota markkina-arvo-ajattelua. Kun näkevät kauniin naisen, haluavat sen ja siinä kaikki, aina saa yrittää. Samoin eivät tajua että se, että omassa ulkonäössä on vikaa, olisi joku hidaste. Väittävät olevansa sellaisia kuin haluaisivat ja kuvittelisivat olevansa in their dreams.

No, itse olen kaunis, näin väitetään, exä on kymmenillä tai sadoilla treffeillä juossut miltei päivittäin, mutta ei näytä menevän kaupaksi. Sanoin että laske rimaa, mutta hän sanoo ettei halua treffata mummoja. Totesin että jatka sitten samaan malliin...

Vierailija
171/190 |
13.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ongelma on samaa sukua kuin monen keski-ikäisen naisen harhaluulot omasta viehättävyydestään.

Vierailija
172/190 |
03.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

±0 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mä en todellakaan ole läski, sen näkee suoraan bmi:stä :D Ja loogisesti ajatellen aika hassu ajatus, että kaikki miehet näyttäisivät ikäistään vanhemmilta :DD

Itse kyllä tiedostan, että en ole enää 20-vuotiaan enkä edes nelikymppisen näköinen, mutta olen sinut sen kanssa ja kyllä, olen silti sama ihminen kuin kaksikymppisenä. Jopa alle kolmekymppisiä naisia kiinnostuu edelleen, vaikka homma ei ole yhtä suoraviivaista kuin nuorempana ja seksi toimii kuin hidastetussa filmissä... Oman ikäisten naisten kanssa on vaikea keksiä small talkia syvällisempää juteltavaa, kun aina oon liikkunut etupäässä 20-35-vuotiaiden keskuudessa.

M57

Tästä tuli heti mieleeni, että monesti ihminen itse kehittyy vuosien varrella, eikä välttämättä pidä 20-vuotiaiden ajatusmaailmaa vertaisenaan. Nythän on juuri aivotutkinnassa selvinnyt, että ainakin jotkut aivojen osat kehittyvät jopa 30 vuoteen asti. Entäs muuten? Yhdistettynä hormonien tuottoon voisi siis alikehittyneet aivot selittää nuoruuden hölmöilyjä, väärän puolisovalinnan, epäloogisen ajattelun jne. (Oma tulkinta). Tietysti kaikilla se suurin mahdollinen kehitysaste ei olisi lopputulemaltaan sama.

Ehkä siis toiset kehittyvät, toiset eivät. Mitä tapahtuu, kun aivoiltaan 20-vuotiaan kehitysasteella oleva "hopeakettu" saa nuoren puolison, ja hänen aivonsa/ajattelunsa kehittyy siitä 20-vuotiaasta? Hmm vaikea kysymys

Kaikilla ei "kehittymispotentiaali" riitä aikuistumiseen asti (kts. mm. Dąbrowskin positiivinen disintegraatio). Tästä johtuvat nämä "kiukkuiset teini-keski-ikäiset" - katkeroitumiseen ja jumittamiseen taipuvaiset yksilöt. Kriisissä henkilön identiteetti joko kehittyy tai hän ikäänkuin menee taaksepäin takaisin lähtöruutuun - eikä pääse sieltä iästä huolimatta enää eteenpäin.

Vierailija
173/190 |
03.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Galaktinen Sankari kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Galaktinen Sankari kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olen 54v tottakai ikä näkyy jollain tavalla mutta ei se mitään ihmissuhteisiin vaikuta.

Olen todella timmissä ja terävässä kunnossa enkä käytä alkoholia tai tupakkaa.

10km juoksu menee kuin tyhjää kovalla ajalla mutta olen silti lihaksikas enkä juoksijan mallinen.

(mikä muuten on "kova aika")?

37 min.

Tuo on kyllä kova aika.

Missä oloissa juostu?

Alamäkeen, myötätuulessa

Vierailija
174/190 |
03.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja taas yksi ikivanha keskustelu kaivettu esiin.

Vierailija
175/190 |
03.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä ovat aina myös kovia haukkumaan ikäisiään naisia.

Vierailija
176/190 |
03.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rikkinäinen minäkuva.

Pari tuttua äijää on tällaisia.

Komeita nuoria miehiä, jotka elää ja puhuu kuin alle 35-vuotiaina.

Vieläkin on geelit tukassa, värrjäykset, jne, mutta ryppyjään tai pikku bissemasua eivät kykene näkemään.

Ja asenne on, että naista kaatuu kuin ennenkin ja "minähän en ikäisiäni mummoja iske".

Myös naisista löytyy sananlainen "olen kuuma kissa" vieläkin ilmiö.

Tuksu keulahahmonaan.

Siis: Rikkinäinen minäkuva.

Vierailija
177/190 |
03.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kristus vapauttaa jokaisen tällaisesta pimeyden palvonnasta - olemme kaikki osia hänen täydellisyydestään, ihan juuri näin, ilman viritelmiä.

Vierailija
178/190 |
03.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raukat luulee näyttävänsä isoine mahoineen, keltaisine hampaineen ja kaljuine päälakineen joltain George Clooneyltä ja ovat ihan innoissaan,   kun nuoret kassaneidit "flirttaa" eli ovat kohteliaita.

Vierailija
179/190 |
03.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet keskittyvät niihin positiivisiin puoliin ihmisten ulkonäössä, kun naiset taas keskittyvät etsimään virheitä. Siksi suurin osa naisista on hyvännäköisiä miesten mielestä, mutta huomattavatsi harvempi mies naisten mielestä. Naiset käyttävät ison osan ajastaan ulkonäkövirhidensä etsimiseen ja peittelyyn, joten silmä harjaantuu etsimään virheitä ja näkemään kaiken negatiivisuuden kautta. Keski-iässä nuoruuden epävarmuudet ovat jo useimmista miehistä karsiutuneet pois, joten he osaavat olla juuri niin röyhkeän itsevarmoja kuin ihmisen pitääkin olla. Useimmat naiset eivät samaan pysty, jotkut kylläkin.

Totta kai naiset keskittyvät virheiden etsintään ja miehet positiivisiin puoliin. Se on pelkkää biologiaa. Naiset ovat geenipankin portinvartijoita, jotka seulovat sukuaan jatkamaan mahdollisimman virheettömät yksilöt. Miehet taas pyrkivät jakamaan siementään ja skannaavat kaikki riittävän hyvät naaraat kantamaan jälkeläistään.

Vierailija
180/190 |
03.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useimmille miehille tulee viimeistään keski-iässä sen verran itsevarmuutta, ettei muiden mielipide paljoa paina.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kaksi