Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä johtuu joidenkin keski-ikäisten miesten harhaisuus omasta ulkonäöstään?

Vierailija
19.07.2017 |

Kuinkahan monesti olen kuullut ja lukenut, kun keski-ikäinen mies on kuvaillut itseään nuorekkaaksi, komeaksi ja huomattavasti ikäisiään naisia paremmin säilyneeksi ja aina kyseessä oleva mies on ollut läski ja huomattavasti ikäistään vanhemman näköinen.
T. Nuori nainen

Kommentit (190)

Vierailija
61/190 |
20.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuori naismyyjä hymyilee ystävällisesti kuten kaikille muillekin asiakkaille = Kaikki nuoret naiset ovat kuumina minuun.

Mansikkamyyjätyttö tervehtii iloisesti kuten kaikkia muitakin asiakkaita = Kaikki nuoret naiset ovat kuumina minuun.

Nuori nainen odottaa bussia ja vastailee ystävällisesti typeriin jaarituksiisi = Kaikki nuoret naiset ovat kuumina minuun.

Yhteistä näille on se, että nainen ei pääse tilanteesta pois eikä voi sanoa mitä oikeasti ajattelee.

Ylipäätään jos pitää kuvailla itseään nuorekkaaksi, niin se kertoo jo jotain.

62/190 |
20.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mä en todellakaan ole läski, sen näkee suoraan bmi:stä :D Ja loogisesti ajatellen aika hassu ajatus, että kaikki miehet näyttäisivät ikäistään vanhemmilta :DD

Itse kyllä tiedostan, että en ole enää 20-vuotiaan enkä edes nelikymppisen näköinen, mutta olen sinut sen kanssa ja kyllä, olen silti sama ihminen kuin kaksikymppisenä. Jopa alle kolmekymppisiä naisia kiinnostuu edelleen, vaikka homma ei ole yhtä suoraviivaista kuin nuorempana ja seksi toimii kuin hidastetussa filmissä... Oman ikäisten naisten kanssa on vaikea keksiä small talkia syvällisempää juteltavaa, kun aina oon liikkunut etupäässä 20-35-vuotiaiden keskuudessa.

M57

Tästä tuli heti mieleeni, että monesti ihminen itse kehittyy vuosien varrella, eikä välttämättä pidä 20-vuotiaiden ajatusmaailmaa vertaisenaan. Nythän on juuri aivotutkinnassa selvinnyt, että ainakin jotkut aivojen osat kehittyvät jopa 30 vuoteen asti. Entäs muuten? Yhdistettynä hormonien tuottoon voisi siis alikehittyneet aivot selittää nuoruuden hölmöilyjä, väärän puolisovalinnan, epäloogisen ajattelun jne. (Oma tulkinta). Tietysti kaikilla se suurin mahdollinen kehitysaste ei olisi lopputulemaltaan sama.

Ehkä siis toiset kehittyvät, toiset eivät. Mitä tapahtuu, kun aivoiltaan 20-vuotiaan kehitysasteella oleva "hopeakettu" saa nuoren puolison, ja hänen aivonsa/ajattelunsa kehittyy siitä 20-vuotiaasta? Hmm vaikea kysymys

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/190 |
20.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo teillä AV:n keski-ikäisillä miehillä menee tosi kovaa. Ihmettelen vaan, että miksi sitten roikutte täällä aaveellä ettekä ole jossain ihan muualla timmi kakskymppinen kainalossa tekemässä jotain ihan muuta. Hmmm, joku tässä yhtälössä nyt mättää.

Vierailija
64/190 |
20.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä. Muutama päivä sitten itseäni (44v) nuorempi naismyyjä (25-30v) kysyi minulta paperit Alkossa. Selittipä nolona kun näytin kyllä täysi-ikäiseltä mutta ei ollut varma olenko 20v. Harvemmin ne myöhäisteinit ostaa kallista laatuviskiä...

Pitääkin kokeilla meniskö kapakan hämärässä läpi, jos vaikka saisi kaadettua jonkun parikymppisen...

Mä en ainakaan haluaisi näyttää 44-vuotiaana alaikäisen näköiseltä. Ei mulla muuta.

Vierailija
65/190 |
20.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo teillä AV:n keski-ikäisillä miehillä menee tosi kovaa. Ihmettelen vaan, että miksi sitten roikutte täällä aaveellä ettekä ole jossain ihan muualla timmi kakskymppinen kainalossa tekemässä jotain ihan muuta. Hmmm, joku tässä yhtälössä nyt mättää.

Koska tietävät että moni meistä parikymppisistä myös roikkuu täällä ja tämä on ainut paikka päästä yhtään pidemmälle juttusille :D

Vierailija
66/190 |
20.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis onko naisille ihan oikeasti ongelma se, että miehet ovat tyytyväisiä ulkonäköönsä??

Nyt taisi tulla katkeruuden maailmanennätys. :DD

Ei tämä katkeruudesta johdu. Ymmärrätkö miten rasittavaa ja ällöttävää se on, kun isän ikäinen ukkeli tulee iskemään ja kun suoraan käsken hakea ikäistään seuraa, niin alkaa selitys omasta nuorekkuudestaan ja ikäistensä naisten haukkuminen?

On minuakin huomattavasti iäkkäämmät yrittäneet pokata. Aina oon kauniisti sanonut ei. Mulle ei tulisi mieleenkään jotain naista kehottaa etsimään ikäistään seuraa, sehän olis aivan törkeen epäkohteliasta. Ihmettelen kuinka kehtaat :O

Juttu onkin siinä, ettei kaunista "anteeksi, mutta en ole kiinnostunut" ikinä tunnuta ymmärtävän. Ihan kuin se olisi hepreaa miehille. Kun bi- tai lesbonaiselle ilmaisee saman, nämä eivät ole jääneet kärkkymään ja yrittämään jotain typeriä temppuja, kuten mun dissaamista pihtarihuoraksi, kavereideni haukkumista tai alkaneet aggressiivisiksi. Mistähän tämä ero johtuu?

Ei minullakaan ole ollut homomiesten kanssa mitään ongelmia. Ne harvat kerrat kun ovat lähestyneet, niin ihan yksinkertainen ei kiitos on riittänyt. Johtuu ehkä siitä, että vähemmistönä ymmärtävät, ettei kaikilla ole sama maku.

Heteronaisten kanssa sen sijaan on joutunut kokemaan kaikenlaista draamaa. On jopa lyöty, useammin huudettu ja haukuttu. Ehkä miehet sitten ovat yleensä niin helppoja, että naisille pakit on järkytys. Siitäkin huolimatta ärsyttää joidenkin naisten oletus siitä että ovat vastustamattomia heteromiehille ja kykenemättömyys kohdata pettymyksiä asiallisesti.

Ja ihan yhtä ärsyttävää on myös oletus, että jokainen mies joka juttelee, on iskemässä.

Vierailija
67/190 |
20.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt täysin off-topic, mutta hauska, kun täällä on aina esimerkkinä joku keski-ikäinen Pertti. Oikeasti taitaa nuo Pertit olla jotain 60-70v. nykyään. Ennemmin kai pitäisi sanoa Markku tai Tommi 40v. :)

Vierailija
68/190 |
20.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä ainakin olen töissä. Maksettu palstailu on parasta palstailua

M57, asiantuntijatehtävissä

Vierailija
69/190 |
20.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttää olevan joillekin naisille kova paikka kun mies saa vielä yli nelikymppisenäkin parikymppisiä naisia ihan tuosta vaan pelkällä ulkonäöllä. 

Vierailija
70/190 |
20.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska tietävät että moni meistä parikymppisistä myös roikkuu täällä ja tämä on ainut paikka päästä yhtään pidemmälle juttusille :D

Hyvä yritys, Eino 45 v.

Vierailija
71/190 |
20.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en puhuisi ainoastaan nuorekkuusharhasta vaan käsityksestä omasta komeudesta. Tavallisimmista tavallisimmat ja myös vähemmän viehättävät äijänkäppänät pitävät itseään erityisen komeina. (Toisaalta taas jotkut (harvat) komeat/hyvännäköiset miehet saattavat pitää itseään hyvin tavallisen näköisinä mikä on mielestäni erittäin söpöä.)

Enemmän noita suuria luuloja on kun ikää tulee, parikymppiset ovat usein vielä jokseenkin realistisia.

Vierailija
72/190 |
20.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osa nykynuorista ei enää ole niin hyväkäytöksiä ja he ovat niitä, jotka sanovat suoraan, että älä unta näe, hanki ukko ikäistäsi seuraa.

En kyllä ymmärrä miksi tämä olisi mitään ei-niin-hyvää käytöstä. Typerää on, että vanha kääkkä on edes ehdotellut mitään, mielestäni se on jo huonoa käytöstä ja tuo olisi ihan asiallinen vastaus sellaiseen.

Vierailija
73/190 |
20.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis onko naisille ihan oikeasti ongelma se, että miehet ovat tyytyväisiä ulkonäköönsä??

Ei tämä katkeruudesta johdu. Ymmärrätkö miten rasittavaa ja ällöttävää se on, kun isän ikäinen ukkeli tulee iskemään ja kun suoraan käsken hakea ikäistään seuraa, niin alkaa selitys omasta nuorekkuudestaan ja ikäistensä naisten haukkuminen?

On minuakin huomattavasti iäkkäämmät yrittäneet pokata. Aina oon kauniisti sanonut ei. Mulle ei tulisi mieleenkään jotain naista kehottaa etsimään ikäistään seuraa, sehän olis aivan törkeen epäkohteliasta. Ihmettelen kuinka kehtaat :O

Juttu onkin siinä, ettei kaunista "anteeksi, mutta en ole kiinnostunut" ikinä tunnuta ymmärtävän. Ihan kuin se olisi hepreaa miehille. Kun bi- tai lesbonaiselle ilmaisee saman, nämä eivät ole jääneet kärkkymään ja yrittämään jotain typeriä temppuja, kuten mun dissaamista pihtarihuoraksi, kavereideni haukkumista tai alkaneet aggressiivisiksi. Mistähän tämä ero johtuu?

Ei minullakaan ole ollut homomiesten kanssa mitään ongelmia. Ne harvat kerrat kun ovat lähestyneet, niin ihan yksinkertainen ei kiitos on riittänyt. Johtuu ehkä siitä, että vähemmistönä ymmärtävät, ettei kaikilla ole sama maku.

Heteronaisten kanssa sen sijaan on joutunut kokemaan kaikenlaista draamaa. On jopa lyöty, useammin huudettu ja haukuttu. Ehkä miehet sitten ovat yleensä niin helppoja, että naisille pakit on järkytys. Siitäkin huolimatta ärsyttää joidenkin naisten oletus siitä että ovat vastustamattomia heteromiehille ja kykenemättömyys kohdata pettymyksiä asiallisesti.

Ja ihan yhtä ärsyttävää on myös oletus, että jokainen mies joka juttelee, on iskemässä.

Harmi, että olet myös joutunut kokemaan tollaista.

Mitä tulee tuohon jutteluun, niin auta armias, kun nainen tulee oma-aloitteisesti juttelemaan. Osa tuntuu ottavan sen sillein, että nainen on valmis lähtemään kämpille panemaan tai vähintään antamaan suikkarin baarin vessassa. Kenties siinä on syy, miksen ikinä lähesty tuntemattomia miehiä baarissa tai muuallakaan, johon liittyy alkoholi. :D 

Vierailija
74/190 |
20.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Osa nykynuorista ei enää ole niin hyväkäytöksiä ja he ovat niitä, jotka sanovat suoraan, että älä unta näe, hanki ukko ikäistäsi seuraa.

En kyllä ymmärrä miksi tämä olisi mitään ei-niin-hyvää käytöstä. Typerää on, että vanha kääkkä on edes ehdotellut mitään, mielestäni se on jo huonoa käytöstä ja tuo olisi ihan asiallinen vastaus sellaiseen.

Ehdotellut mitä? Yleensähän iskemisen suhteen neuvotaan suhtautumaan naisiin kuin miehiinkin, juttelemaan niitä näitä esim. baareissa, harrastuksissa tai konserteissa. Eikö vanhempi mies saa edes normaalisti jutella itseään nuoremmille? Miksi et voi keskustella aiheesta niin kuin normaalit ihmiset, ilman haukkumasanoja?

Vierailija
75/190 |
20.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Bi- ja homoseksuaalisissa suhteissa on enemmän väkivaltaa ja seksuaalista väkivaltaa kuin heterosuhteissa. Mistäköähn se ero johtuu?

Vierailija
76/190 |
20.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuori naismyyjä hymyilee ystävällisesti kuten kaikille muillekin asiakkaille = Kaikki nuoret naiset ovat kuumina minuun.

Mansikkamyyjätyttö tervehtii iloisesti kuten kaikkia muitakin asiakkaita = Kaikki nuoret naiset ovat kuumina minuun.

Nuori nainen odottaa bussia ja vastailee ystävällisesti typeriin jaarituksiisi = Kaikki nuoret naiset ovat kuumina minuun.

Yhteistä näille on se, että nainen ei pääse tilanteesta pois eikä voi sanoa mitä oikeasti ajattelee.

Ylipäätään jos pitää kuvailla itseään nuorekkaaksi, niin se kertoo jo jotain.

Nuori miesmyyjä vitsailee kuten muillekin asiakkaille = huomasitko, kun toikin flirttaili mulle = kaikki miehet käy kuumina minuun

Aikuinen mies vastailee ystävällisesti teinitytön haparoivaan flirttailuun = Olen kaunis nainen enkä mikään tyttö

Ei ne suuret luulot itsestään ole vain miesten ongelma. Mutta oikeassa olet siinä, että yhteistä tilanteille on se, ettei toinen pääse siitä pois ja/tai ei voi sanoa mitä oikeasti ajattelee.

Vierailija
77/190 |
20.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä. Muutama päivä sitten itseäni (44v) nuorempi naismyyjä (25-30v) kysyi minulta paperit Alkossa. Selittipä nolona kun näytin kyllä täysi-ikäiseltä mutta ei ollut varma olenko 20v. Harvemmin ne myöhäisteinit ostaa kallista laatuviskiä...

Pitääkin kokeilla meniskö kapakan hämärässä läpi, jos vaikka saisi kaadettua jonkun parikymppisen...

Valitettavasti miehellä tuo ei imartele. Miehet usein miehistyy vasta 20 jälkeen. Max 20 v poika on hintelä, ehkä lyhyt, maitoihoinen tai jopa finninen, parta ei kasva kunnolla, ei hartioita, ei vahvoja leukaperiä, hento ääni ja lapsekkaan pyöreät kasvot. En lähtisi tuolla vielä röyhimään naismaailmaan.

Vierailija
78/190 |
20.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitähän esim. Jenni ja Sauli tuumaisi tällaisesta keskustelun avauksesta?

Ei ole kyllä avaajaa liialla älyllä pilattu.

Vierailija
79/190 |
20.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en puhuisi ainoastaan nuorekkuusharhasta vaan käsityksestä omasta komeudesta. Tavallisimmista tavallisimmat ja myös vähemmän viehättävät äijänkäppänät pitävät itseään erityisen komeina. (Toisaalta taas jotkut (harvat) komeat/hyvännäköiset miehet saattavat pitää itseään hyvin tavallisen näköisinä mikä on mielestäni erittäin söpöä.)

Enemmän noita suuria luuloja on kun ikää tulee, parikymppiset ovat usein vielä jokseenkin realistisia.

Naisten harhaluulot omasta ulkonäöstään ovat huomattavasti yleisempiä. Ymmärtäähän sen, että mielikuva vääristyy kun aina löytyy niitä yrittäjiä, vaikka olisi kuinka ruma, koska joillekin miehille kelpaa mikä vain nainen sänkyyn. 

Vierailija
80/190 |
20.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mä en nyt ymmärrä miten kaljuuntuminen tähän vaikuttaa. Mies voi vanheta komeana oli sitten hiukset tai ei, sille nyt ei kukaan mitään mahda. Mies voi myös rupsahtaa nopeasti, eikä siihenkään vaikuta mitään, oli sitten hiukset tai ei.

Tämä. Siis just tämmösiä. Eiih.. omilla vioilla ei mitään väliä, minä nyt olenkin kalju, vanha ja komea. Kaikkeen näillä on selitys valmiina. Besserwissereitä. Miten nää tosiaan voi ohittaa elämän faktat näin perusteellisesti. Dannyllä toi sama ongelma. Vetäis kaljuks vaan,

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi yksi