Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä johtuu joidenkin keski-ikäisten miesten harhaisuus omasta ulkonäöstään?

Vierailija
19.07.2017 |

Kuinkahan monesti olen kuullut ja lukenut, kun keski-ikäinen mies on kuvaillut itseään nuorekkaaksi, komeaksi ja huomattavasti ikäisiään naisia paremmin säilyneeksi ja aina kyseessä oleva mies on ollut läski ja huomattavasti ikäistään vanhemman näköinen.
T. Nuori nainen

Kommentit (190)

Vierailija
21/190 |
19.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Galaktinen Sankari kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olen 54v tottakai ikä näkyy jollain tavalla mutta ei se mitään ihmissuhteisiin vaikuta.

Olen todella timmissä ja terävässä kunnossa enkä käytä alkoholia tai tupakkaa.

10km juoksu menee kuin tyhjää kovalla ajalla mutta olen silti lihaksikas enkä juoksijan mallinen.

(mikä muuten on "kova aika")?

37 min.

Vierailija
22/190 |
19.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Osahan ikäänty komeasti. Suurin osa taas ei. On myös paljon yleisempää nähdä tyhmiä pyyleviä kaljuuntuvia ukkoja joiden silmät harottaa ja hengitys vinkuu kuin kunnostaan pitäviä, hyvänäköisiä ja fiksuja valkohiuksisia.

Silti molemmat käyttäytyvät usein samankaltaisesti tai olettavat olevansa kultakimpaleita. Toki osa tajuaa todellisen laadunsa, mutta useinmiten vanhat miehet luulevat itsestään liikoja. Tämä siis tarkoittaa myös sinua Pertti 40 ja risat siellä ruudun takana vaikka se kesätyöläinen kassalla erehtyikin pyytämään papereita tai tyttäresi kaverit hymyilevät vitseillesi.

Olen kuuma kolli ja 18 vuotiaat teinikissat haluavat minulta melaa mekkoon. Et voi sille mitään.

t. Pertti 38

Turhaa selität minulle tai muille, sokeakin huomaa että elät omissa fantasioissasi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/190 |
19.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan se olla vaan itserakas luonne, joka kärjistyy vanhempana.

Vierailija
24/190 |
19.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olen 54v tottakai ikä näkyy jollain tavalla mutta ei se mitään ihmissuhteisiin vaikuta.

Olen todella timmissä ja terävässä kunnossa enkä käytä alkoholia tai tupakkaa.

10km juoksu menee kuin tyhjää kovalla ajalla mutta olen silti lihaksikas enkä juoksijan mallinen.

(mikä muuten on "kova aika")?

37 min.

Tuo on kyllä kova aika.

Missä oloissa juostu?

Vierailija
25/190 |
19.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä en nyt ymmärrä miten kaljuuntuminen tähän vaikuttaa. Mies voi vanheta komeana oli sitten hiukset tai ei, sille nyt ei kukaan mitään mahda. Mies voi myös rupsahtaa nopeasti, eikä siihenkään vaikuta mitään, oli sitten hiukset tai ei.

Vierailija
26/190 |
19.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska naiset eivät enää juokse karkuun, vaan saattavat jopa jäädä keskustelemaan.

t. Hyde.

Vierailija
27/190 |
19.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osahan ikäänty komeasti. Suurin osa taas ei. On myös paljon yleisempää nähdä tyhmiä pyyleviä kaljuuntuvia ukkoja joiden silmät harottaa ja hengitys vinkuu kuin kunnostaan pitäviä, hyvänäköisiä ja fiksuja valkohiuksisia.

Silti molemmat käyttäytyvät usein samankaltaisesti tai olettavat olevansa kultakimpaleita. Toki osa tajuaa todellisen laadunsa, mutta useinmiten vanhat miehet luulevat itsestään liikoja. Tämä siis tarkoittaa myös sinua Pertti 40 ja risat siellä ruudun takana vaikka se kesätyöläinen kassalla erehtyikin pyytämään papereita tai tyttäresi kaverit hymyilevät vitseillesi.

Olen ympäristöäni havainnoimalla muodostanut sen käsityksen, että mies voi yleensä todeta ikääntyneensä siinä vaiheessa kun nuoret naiset alkavat suhtautua häneen taas ystävällisesti.

Miettikää itse mistä se johtuu.

Sinä saatat kuulua näihin helmiin muttet voi muka väittää vastaan etteikö suurin osa hopeaketuista elä haavemaailmoissaan missä he ovat haluttuja.

On myös se juttu että nuoret tytöt myös tietää sen että vanhemmilla miehillä on yleensä sitä rahaa ja yleensä innostuvat helposti kun saavat huomiota. Pitää myös huomata ero ystävällisyyden ja flirttailun kanssa. Vanhoille miehille on yleensä ystävllisen ystävällisiä sen takia ettei haluta mitään muuta tai sitten vain ollaan kohteliaita vanhemmilla mikä on kakara-ajoista opittua.

Vierailija
28/190 |
20.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen ympäristöäni havainnoimalla muodostanut sen käsityksen, että mies voi yleensä todeta ikääntyneensä siinä vaiheessa kun nuoret naiset alkavat suhtautua häneen taas ystävällisesti.

Sinä saatat kuulua näihin helmiin muttet voi muka väittää vastaan etteikö suurin osa hopeaketuista elä haavemaailmoissaan missä he ovat haluttuja.

On myös se juttu että nuoret tytöt myös tietää sen että vanhemmilla miehillä on yleensä sitä rahaa ja yleensä innostuvat helposti kun saavat huomiota. Pitää myös huomata ero ystävällisyyden ja flirttailun kanssa. Vanhoille miehille on yleensä ystävllisen ystävällisiä sen takia ettei haluta mitään muuta tai sitten vain ollaan kohteliaita vanhemmilla mikä on kakara-ajoista opittua.

En kuulu (näytän yleispöljältä).

Ja tuon ilmiön varsinainen selitys on se, että nuoret naiset ovat ikääntyneille miehille ystävällisiä siinä vaiheessa kun alkavat ajatella, ettei ainakaan "tuon ikäinen" enää yritä iskeä.

Vierailija
29/190 |
20.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mä en nyt ymmärrä miten kaljuuntuminen tähän vaikuttaa. Mies voi vanheta komeana oli sitten hiukset tai ei, sille nyt ei kukaan mitään mahda. Mies voi myös rupsahtaa nopeasti, eikä siihenkään vaikuta mitään, oli sitten hiukset tai ei.

Koska tuuheat hiukset ovat merkki elinvoimasta. Osittain harventuneet hiukset ovat myös todella koomisen näköisiä joskus. Muistan lukeneeni tutkimuksen, jossa hiusten lähdöllä ja sydänsairauksilla oli yhteys. Tuttavapiirissäni on 50+ mies, jolla on erittäin paksut hiukset, jotka ovat puolipitkät. Sopivat miehelle täydellisesti ja hän on wau. En usko, että olisi kaljuna minkään näköinen.

Vierailija
30/190 |
20.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja taas kerran yksi ketju, jonka tarkoitus on vain miesten ulkonäön haukkuminen. Hohhoijaa, naiset.

Vierailija
31/190 |
20.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja taas kerran yksi ketju, jonka tarkoitus on vain miesten ulkonäön haukkuminen. Hohhoijaa, naiset.

Sinä olet se tyyppi, joka aina älähtää, kun miehiä tarkastellaan kriittisesti. Täällä oikeasti haukutaan suomalaisia naisia jokaisesa ketjussa aika tavalla. Nämä ovat vain faktoja. Moni suomalainen mies lihoo ja menettää hiuksiaan iän myötä. Moni suomalainen mies tupakoi, syö epäterveellisesti, liikkuu liian vähän ja kärsii univajeesta. Kyseiset seikat lyhentävät telomeerejä eli vanhentavat. Pätee myös naisiin kyllä.

Vierailija
32/190 |
20.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo näin on. Oma miehenikin katsoi 20v vanhaa hääkuvaamme ja totesi minun näyttävän tosi nuorelta tytöltä kuvassa. Jatkoi sitten, että hän ei olekaan paljon muuttunut kuvaan verrattuna. Just joo.

Vierailija
33/190 |
20.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun mies pitää itsensä yli 40 v iässä siinä kunnossa, että pystyy pari marathonia vuodessa vetämään (ajalla ei väliä) ja penkistä nousee min. 100 kg, pysyy riittävän hyvän näköisenä. Ei ehkä nuorille naisille mutta oman ikäluokan terävimmälle daamikärjelle.

Vierailija
34/190 |
20.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

no suurelle osalle miehistä naiset ei puhu mitään ennen 40 vuotta.  nykyään kaikki naiset sanovat jotain kun työnnän lastani vaunussa. tunnustan harhaisuuteni, mutta luulisin saavani heidät mukaani jos vaimo ei odottaisi kotona.

t: 40 vuotias mies jolla on 31 vuotias vaimo

Johtuu ihan vaan siitä että sinusta tulee turvallinen vaikutelma kun sinulla on lapsi mukana.

Naisena voin sanoa että minulle rattaiden tylntäminen on sama, ihmiset ovat ystävällisiä ja tulevat puhumaan ihan sukupuoleen katsomatta.

Vierailija
35/190 |
20.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska tuuheat hiukset ovat merkki elinvoimasta. Osittain harventuneet hiukset ovat myös todella koomisen näköisiä joskus. Muistan lukeneeni tutkimuksen, jossa hiusten lähdöllä ja sydänsairauksilla oli yhteys. Tuttavapiirissäni on 50+ mies, jolla on erittäin paksut hiukset, jotka ovat puolipitkät. Sopivat miehelle täydellisesti ja hän on wau. En usko, että olisi kaljuna minkään näköinen.

Eikö asian pitänyt olla niin päin, että nimenomaan korkea testosteronieritys kaljuunnuttaa?

Vierailija
36/190 |
20.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En kuulu (näytän yleispöljältä).

Ja tuon ilmiön varsinainen selitys on se, että nuoret naiset ovat ikääntyneille miehille ystävällisiä siinä vaiheessa kun alkavat ajatella, ettei ainakaan "tuon ikäinen" enää yritä iskeä.

Tämä on täysi totta, voin allekirjoittaa. Asiakaspalvelua muutama vuosi rikkoi sen illuusion. Olen kylmän viileä kaikkia miehiä kohtaan ikään katsomatta nykyään.

Pieni flirtti voi toisinaan olla hauskkaa mutta sen paikka ei ole töissä eikä missään sellaisen kanssa joka on kolme kertaa ikäiseni. Jotka muuten vielä ovat siinä "flirtissään" aina todella alentavia, puhutaan suoraan rinnoista ja tytötellään kovaan ääneen.

Vierailija
37/190 |
20.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö asian pitänyt olla niin päin, että nimenomaan korkea testosteronieritys kaljuunnuttaa?

Eivät sulje pois toisiaan. Korkea estrogeenipitoisuus suojaa sydänsairauksilta.

Vierailija
38/190 |
20.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvittavia nämä miestenhaukkumisketjut, kun tosielämässä asiat ovat aivan toisin. Palstalla "nuoret" naiset haukkuvat vanhempia miehiä, mutta irl ovat hyvinkin kohteliaita meitä kohtaan, ja välillä joutuu jopa vähän hillitsemään niiden lähestymisiä, kun ei ihan niiden nippa nappa täysi-ikäisten kanssa kehtaa vehtailla.

Vierailija
39/190 |
20.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ollut hauska huomata, miten ihmisten reaktiot itseäni kohtaan ovat muuttuneet.

Vielä noin vuosi takaperin olin varsin näkymätön, 37-vuotias insinööri-isä kaikkien muiden joukossa. Vähän löysä, mutta ei mikään kasa sentään.

Nyt on kohta 38 mittarissa, kroppa treenattu kuntoon, hiukset siistitty, vaatetus uusittu, ryhti suorassa ja hymy kasvoilla. Katseet kääntyvät ja ihmisten suhtautuminen ja palvelualttius on aivan eri luokkaa vanhaan verrattuna.

Vierailija
40/190 |
20.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet keskittyvät niihin positiivisiin puoliin ihmisten ulkonäössä, kun naiset taas keskittyvät etsimään virheitä. Siksi suurin osa naisista on hyvännäköisiä miesten mielestä, mutta huomattavatsi harvempi mies naisten mielestä. Naiset käyttävät ison osan ajastaan ulkonäkövirhidensä etsimiseen ja peittelyyn, joten silmä harjaantuu etsimään virheitä ja näkemään kaiken negatiivisuuden kautta. Keski-iässä nuoruuden epävarmuudet ovat jo useimmista miehistä karsiutuneet pois, joten he osaavat olla juuri niin röyhkeän itsevarmoja kuin ihmisen pitääkin olla. Useimmat naiset eivät samaan pysty, jotkut kylläkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme yhdeksän