Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitääkö meidän auttaa appivanhempia?

Vierailija
19.07.2017 |

Ryhtyivät yrittäjiksi neuvoistamme ja kielloistamme huolimatta. Laajensivat bisnestä neuvoistamme ja kielloistamme huolimatta. Nyt bisnekset sitten ovat vieneet koko omaisuuden. Ja velkaa on. Ei tulevaisuutta.

Nyt sitten meiltä vaaditaan apua, asuntoa jne. Jotenkin kummallisesti meistä väännetään tilanteen syntipukkia.

Kommentit (67)

Vierailija
21/67 |
19.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkein eniten suututtaa se että syyttävät minua siitä, että miehelläni ei ole enempää rahaa. Että minä olen jotenkin tuhlailevainen tai muuten surkea.

Kuvittelevat että täysin tyhjästä lähtenyt juuri opintonsa loppuun saanut mies olisi ehtinyt Helsingissä kerätä itselleen jonkin miljoonaomaisuuden. Ja minä sitten tuhlata aen.

Meillä on ollut säästötili ja minä sain isäni perinnön. Ja niillä on päästy aauntoon kiinni niin, että siitä on nyt npin puolet maksettu. Paritalokolmio Espoossa.

Nyt minun pitäisi ilmeisesti käyttää se isäni perintö miehen siskojen perintöön. Tai jotain.

Ap

Vierailija
22/67 |
19.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei läheskään yhtä paha mitä teillä, mutta meillä anoppi on sitä mieltä, että meidän tehtävä on rempata/rakentaa heidän mökkiään ja hoitaa, istuttaa ja kasvattaa mökin puutarhassa kaikkea perunoista yrtteihin ja kukkiin :D

Emme koskaan edes yövy tuolla mökillä. Käymme vain auttelemassa päiväseltään toisinaan.

Anoppi ei itse voi sen vertaa auttaa, että mies pääsisi mukaan toisen lapsen synnytykseen. Ei kuulemma kerkeä kun mökillä niin tuota hommaa :D

Taivastelee pitkin kyliä, kun "ei ne taaskaan saanu kitkettyä rikkaruohoja. Miten laiska miniä onkaan!" Soittelee ja kehuu piilokettuillen miten se ja tämä on tehnyt sitä ja tätä.

Lapsenvahtina ei anopin koskaan ole tarvinut olla ja tämän yhden ainoan kerran kun perätilan vuoksi sektio tehdään tarvittaisiin vahtia...niin ei.

Ja arvatkaas valittaako se kylillä kun ei ikinä saa kuulemma lasta hoitoon ja voi kun hän niin mielellään :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/67 |
19.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei läheskään yhtä paha mitä teillä, mutta meillä anoppi on sitä mieltä, että meidän tehtävä on rempata/rakentaa heidän mökkiään ja hoitaa, istuttaa ja kasvattaa mökin puutarhassa kaikkea perunoista yrtteihin ja kukkiin :D

Emme koskaan edes yövy tuolla mökillä. Käymme vain auttelemassa päiväseltään toisinaan.

Anoppi ei itse voi sen vertaa auttaa, että mies pääsisi mukaan toisen lapsen synnytykseen. Ei kuulemma kerkeä kun mökillä niin tuota hommaa :D

Taivastelee pitkin kyliä, kun "ei ne taaskaan saanu kitkettyä rikkaruohoja. Miten laiska miniä onkaan!" Soittelee ja kehuu piilokettuillen miten se ja tämä on tehnyt sitä ja tätä.

Lapsenvahtina ei anopin koskaan ole tarvinut olla ja tämän yhden ainoan kerran kun perätilan vuoksi sektio tehdään tarvittaisiin vahtia...niin ei.

Ja arvatkaas valittaako se kylillä kun ei ikinä saa kuulemma lasta hoitoon ja voi kun hän niin mielellään :D

Minä en ole koskaan saanut appivanhemmilta mitään. Häälahjaksi saatiin sen verran että sillä katettiin heidän oma hotellimajoituksensa. Miehen siskoille on kaadettu rahaa vaikka mihin.

Ap

Vierailija
24/67 |
19.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ääh ihmiset. Miten helvetissä voitte olla niin kynnysmattoja että suostutte tällaiseen hyväksikäyttöön?

Vierailija
25/67 |
19.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikkein eniten suututtaa se että syyttävät minua siitä, että miehelläni ei ole enempää rahaa. Että minä olen jotenkin tuhlailevainen tai muuten surkea.

Kuvittelevat että täysin tyhjästä lähtenyt juuri opintonsa loppuun saanut mies olisi ehtinyt Helsingissä kerätä itselleen jonkin miljoonaomaisuuden. Ja minä sitten tuhlata aen.

Meillä on ollut säästötili ja minä sain isäni perinnön. Ja niillä on päästy aauntoon kiinni niin, että siitä on nyt npin puolet maksettu. Paritalokolmio Espoossa.

Nyt minun pitäisi ilmeisesti käyttää se isäni perintö miehen siskojen perintöön. Tai jotain.

Ap

Ottakaa etäisyyttä. Omien asioiden sotkeminen ja muiden syyttely, siskon räikeä suosiminen ovat ihan riittäviä syitä näiden loisten kaukana pitämiseen.

Vierailija
26/67 |
19.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ääh ihmiset. Miten helvetissä voitte olla niin kynnysmattoja että suostutte tällaiseen hyväksikäyttöön?

En ole suostunut enkä ole antanut miehenkään "auttaa". Suututtaa vaan.

Vierailija
27/67 |
19.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei helvetti, onko noin harhaisia ihmisiä olemassa. Ainoastaan jokin mielenterveydenhäiriö voi selittää tuollaisen mielenmaailman. Sinulla tai miehelläsi ei ole mitään velvollisuutta auttaa, korkeintaan etsitte sitä edullista vuokrayksiötä/kaksiota. Ottakaa etäisyyttä. Miehesi siskosi voisivat myös teidän lisäksenne avautua vanhemmilleen siitä, että ovat narsistisia ja häikäilemättömiä paskiaisia.

Vierailija
28/67 |
19.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei helvetti, onko noin harhaisia ihmisiä olemassa. Ainoastaan jokin mielenterveydenhäiriö voi selittää tuollaisen mielenmaailman. Sinulla tai miehelläsi ei ole mitään velvollisuutta auttaa, korkeintaan etsitte sitä edullista vuokrayksiötä/kaksiota. Ottakaa etäisyyttä. Miehesi siskosi voisivat myös teidän lisäksenne avautua vanhemmilleen siitä, että ovat narsistisia ja häikäilemättömiä paskiaisia.

Pahoin pelkään että vanhemmiltaan kaiken saaneet siskot saattavat olla hieman vieraantuneita raha-asioista ja reaalimaailmasta.

Vierailija
29/67 |
19.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pahoin pelkään että vanhemmiltaan kaiken saaneet siskot saattavat olla hieman vieraantuneita raha-asioista ja reaalimaailmasta.

He nyhtivät vanhemmistaan irti ihan viimeisenkin pisaran. Toinen haki jopa kaikki käyttökelpoiset huonekalut itselleen.

Ap

Vierailija
30/67 |
19.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanotte vain suoraan, että te ette pysty ostelemaan asuntoja. Ette saa lainaa enempää pankista.

Ja pitäkää etäisyyttä.

Onkohan tämäkään tarina ihan tosi, vai onko oikeasti noin hulluja ihmisiä olemassa?

Vierailija
31/67 |
19.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarjotkaa apua vain vuokra-asunnon etsimiseen.

Vierailija
32/67 |
19.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanotte vain suoraan, että te ette pysty ostelemaan asuntoja. Ette saa lainaa enempää pankista.

Ja pitäkää etäisyyttä.

Onkohan tämäkään tarina ihan tosi, vai onko oikeasti noin hulluja ihmisiä olemassa?

On täysin tosi.

Ja kyllä on sanottu että ei meillä mitenkään edes ole tuollaisia rahoja. Siitä on nyt sitten keksitty että minä olen hassannut miehen rahat. Ei ole mitään rahoja. Ei se pelkkä akateeminen koulutus tee ketään miljonääriksi, kuten nämä kuvittelee. Että poikansa on nyt "herra".

Ap

Vierailija
33/67 |
19.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarjotkaa apua vain vuokra-asunnon etsimiseen.

Olemme näyttäneet heille paikkoja Helsingin lähellä jossa saisi asua maalla ja jossa olisi vuokra-asuntoja.

Tilanne on täysin absurdi koska anopille ei edelleenkään kelpaa vähempi kuin talo. Siitä on sentään tinkinyt että ei vaadi enää omaa rantaa.

Ap

Vierailija
34/67 |
19.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä nyt oikein ymmärrä. Ihanko tosissaan aikuiset ihmiset vaatii lapsiaan ostamaan heille asunnon? Ja muka usealla on käynyt näin..? Taidatte trollata, tuohan on ihan älytöntä.

Vierailija
35/67 |
19.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap onhan teillä avioehto? Menetät omaisuutesi jos miehesi hölmöilee ja avustaa vanhpiaan. Ole tarkkana tommosen hönösuvun kanssa. 😬

Vierailija
36/67 |
19.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kyllä nyt oikein ymmärrä. Ihanko tosissaan aikuiset ihmiset vaatii lapsiaan ostamaan heille asunnon? Ja muka usealla on käynyt näin..? Taidatte trollata, tuohan on ihan älytöntä.

Tämä on täysin totta. Toivon ettei ole kovin yleistä.

Ja siis pöyristyttävintä tässä minusta oli se että ehdotettiin että eivät siis maksa mitään, eivät edes kuluja, ja kaiken huipuksi mies sitten perisi yhdessä siskojensa kanssa tämän meidän jo kertaalleen ostaman talon!

Ap

Vierailija
37/67 |
19.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja joku pieni yksiö jossain pikkukaupungissa tms josta maksaisivat käyvän vuokran voisi olla jollain tapaa kohtuullinen idea, mutta että talo ja korvauksetta!

Ap

Vierailija
38/67 |
19.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tehkää naiset avioehto ennen kuin nössömiehenne tärväävät koko aisuuden taivaan tuuliin. Etenkin nro 7. Ette kai elätä perhettä ja mies vain syytää rahaa vanhemmilleen. 😬

Vierailija
39/67 |
19.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämänhallinta sekä miehelläsi että appivanhemmilla on surkeaa. Aikamoisen kultakimpaleen olet nainut. Muista ettei omena puusta kauas putoa.

Vierailija
40/67 |
19.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eroa!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kaksi