Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

"Kiva" mökkiviikonloppu tulossa

Vierailija
19.07.2017 |

Ollaan menossa kavereiden kanssa mökille. Tai no niin. Kavereiden ja "kavereiden". Tosissaan luulin, että matkaan on lähdössä meidän kaveriporukkaa, mutta nyt tulee myös kaverin miehen kavereita. En tosiaan viihdy vieraiden ihmisten kanssa saunassa tai edes ruokapöydässä. Lisäksi tän miehen kaverit on reilusti meitä vanhempia ja ns "snobeja". Litkivät viiniä ja golffaavat. Lauantai päivälle ovat varanneet golfin jollekin läheiselle kentälle.
Oltiin ottamassa meidän koira mukaan, mutta nyt en uskalla kun joku muukin ottaa koiransa. Kuulemma tulee toisten koirien kanssa toimeen, mutta en luota. En pysty yhtään rentoutuun jos pitää koko ajan kytätä jonkun toisen koiria. Nyt sitten on kamala järkkääminen minne saan koiran hoitoon, kun en voikaan ottaa mukaan kuten luulin.
Toinen asia on se, että "emäntä" on suunnitellut ruoat, kysymättä keneltäkään mitään. Ekana iltana burgerit ja toisena pulledporkia. Salaattia sentään lisäksi. Aika raskasta ruokaa, en yleensä syö sellaista, enkä ole tottunut siihen, että joku päättää mun puolesta mitä syön koko vkl. La ja su päivällä on kuulemma jotain "nopeaa". "Emäntä" kyseli erikoisruokavaliot, mutta ei ilmeisesti aio huomioida mitenkään sitä, etten fanita mitään mättöä vaikka sen hyvin tietää. Omat juomat on otettava, mutta silti tuli toive, että tuodaan skumppapullo kaikille. Itse en juo mitään missä on hiilihappoja, niin tuntuu tyhmältä viedä sitä muille.
Olin varautunut siihen, että saadaan nukkua päämökissä ja nyt kun kyselin, niin ilmeisesti kaveri miehineen nukkuu siinä sillä verukkeella, että saavat aamulla laitella aamupalat jne. Haluaa kuulemma keittää kahvit silloin kun itse herää, eikä odotella milloin vieraat heräävät. Tekisi mieli jättää väliin koko reissu, kun nyt jo paha mieli.

Kommentit (61)

Vierailija
61/61 |
20.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mun koira ei oo tottunut olemaan hihnassa kuin lenkillä, varmasti ahdistuisi jos joutuisi olemaan kiinni vaikka puussa koko illan, eli ei oo vaihtoehto. Mies ehdotti jo, että minä lähden mökille ja hän jää kotiin, mutta sitten taas joutuisin menemään muiden kyydillä ja voin kuvitella miten kotiinpaluu venyis ainakin iltapäivään sunnuntaina ja itse haluisin lähteä jo aamusta. Enää vaihtoehto, että koira laitetaan hoitoon mutta sekin on hankalaa kun koira ei oo tottunut kuin mun vanhempiin ja hekin on reissussa pe iltaan. Ärsyttää niin paljon kun otin tätä reissua ja nyt on kaikki erillailla kun piti olla.ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla