Ketä julkkista muistutat ulkonäöltäsi?
Jos on pakko sanoa joku julkkis ketä muistutat?...Pitkän mietinnän jälkeen näyttelijä Matt Damon.
Kommentit (67)
Valitettavasti Tauskia, ei siinä mitään, mutta kun olen nainen.
Teininä muistutin Nenaa. Nyt en tiedä. Tuskin ketään.
Olen Mervi Tapolan ja Michael Penttilän sekoitus. Penttilällä saattaa tosin olla paksumpi tukka.
Jenni Vartiaista ja olenkin menossa kauneusleikkauksiin jotta tilanne korjaantuisi.
Nuorempana Isabella Adjania. En varmaan enää. En tosin tiedä miltä hän nykyään näyttää.
Ollessani teini-ikäinen luokkakaverini isä oli sanonut minun olevan luokkakuvassa Kirsti Wallasvaaran näköinen.
Muistuttivatko I ja K toisiaan nuorena, tiedä häntä.
Saara Karhua (ex tv-meteorologi), Shelley Longia (amer. näyttelijä) ja joulupukkia (suomal...) :)
Useammat ihmiset, sekä tutut, että tuntemattomat sanoneet että muistutan Tarja Turusta. Itse en kyllä mielestäni sitten yhtään! :D
On luultu Maija Vilkkumaaksi pariin kertaan :D
Vuosia sitten kuulin usein, että olen saman näköinen Lara Flynn Boylen kanssa. Olen vanhentunut mielestäni kivasti, Lara kauneusleikkauksilla, joten toivon kovasti ettemme ole enää kenenkään mielestä saman näköisiä!
Mun 2,5v sanoi Mette Mannosesta, että se on äitin näköinen. :-)
Ainakin Teemu Brunilan ja Ryan Goslingin näköiseksi on sanottu. No kai noissa on jotain vähän samaa keskenään. Sitä en tiedä sitten, että olenko itse heidän näköinen.
Näkisinpä tämänkin paikan Richard Geret ja Ryan Goslingit :D n24
En ees Ron Perlmania.