Miksi naiset ovat keskimäärin miehiä suvaitsevaisempia?
Johtuuko esim. tästä?
http://www.tiede.fi/artikkeli/uutiset/testosteroni_vahentaa_sosiaalista…
http://www.iltalehti.fi/kotimaa/201707032200242138_u0.shtml
https://yle.fi/uutiset/3-5622328
Liittyvätkö nuo kaikki toisiinsa?
Kommentit (60)
Vierailija kirjoitti:
En kyllä ole varma ovatko naiset keskimääräisesti suvaitsevaisempia kuin miehet. Olen mies ja kaikki miespuoleiset kaverini vihaa rasisteja.
Eli ovat rasisteja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset ajattelee tunteella ja miehet järjellä. Tästä syystä naisille ei olisi ikinä pitäny antaa äänioikeutta.
Tai päästää politiikkaan päättämään isoista asioista. Kyllä naisissa ja miehissä todellisuudessa on todella isot erot
Niinpä! Miehet ovat tosi älykkäitä, katsokaa vaikka Hakkaraista tai pilvenreunan taikaukkoon uskovaa pääministeriämme...heh
Vierailija kirjoitti:
Suurempi osa naisista elää muiden rahoilla. On helppoa olla suvaitsevainen kun ei tartte itse maksaa.
Höpsis pöpsis. Suurempi osa miehistä on työttömiä ja päihdeongelmaisia. Loput "elää muiden rahoilla"-tapaukset on äärettömän helppo ratkaista: miehet vain joukolla kotiin alle 2-vuotiaita lapsia hoivaamaan! Helppoa, eikö? Mikset mene jo?
Vierailija kirjoitti:
Toisaalta rasistit ovat aina epämiehekkäitä luusereita.
Ehkä ne ovat sen takia rasisteja?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Manonthesilver kirjoitti:
Jos juhlapaikanhakijat olisi naisia 90% niin tulokset olisi toisinpäin. Nyt kilpailu pariutumisesta on kääntynyt naisten eduksi.
Ihanko tosissaan sinä uskot, että nainen, joka tulee kulttuurista, jossa suvun miehet päättävät hänen avioliitostaan, aloittaa suhteen tuosta vaan suomalaisen miehen kanssa? Ehei, poikaseni, noin käy vain sinun unissasi.
Hyvin kyllä puhut asian vierestä, pisteet siitä. Se on kuitenkin päivänselvää, että jos nämä tulijat olisi olleet (nuoria) naisia miesten sijaan, niin yksikään suomalaisnainen ei heittäytyisi poliisiauton alle tai järjestäisi mielenosoituksia. Vapaaehtoisia ei löytyisi mistään eikä mitään "miekkaria" järjestettäisi keskelle Helsinkiä saati että sitä omaa "palleroa" puolustettaisiin sylki suupielistä roiskuen.
Ja ennen kuin alat fantasioimaan minunkin puolestani niin mainittakoon että olen nainen.
Kyl mua ainakin kiinnostaisi huomattavasti enemmän jeesata turvapaikanhakijoita, jos valtaosa niistä ois naisia. Mun on jotenkin tosi vaikee uskoa että oisin tämän ajatuksen kanssa yksin. Mut joo ymmärrän mitä meinaat, kyllä tää tänhetkinen tilanne näyttäytyy varsin kyrvänhimoisena toimintana joidenkin ihmisten osalta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En kyllä ole varma ovatko naiset keskimääräisesti suvaitsevaisempia kuin miehet. Olen mies ja kaikki miespuoleiset kaverini vihaa rasisteja.
Juuri tätä tässä ajetaan takaa. Naiset ovat aina ymmärtämässä rasisteja ja natseja, kun tosimiehet vihaavat natseja ja rasisteja. Juontaa juurensa varmaan Lapinsotaan missä isänmaalliset suomalaiset sankarit murskasivat natsi-luuserit.
Aika kaukaa haettua. Luuletko että miehet ovat kiinnostuneita sotahistoriasta?
Vierailija kirjoitti:
Hämmentävää, että kotimaisesta miesjoukosta löytyisi noin vahva tunne oikeastaan minkään asian suhteen.
Omasta piiristäni vahvin tunne löytyisi ehkä liian aikaisia työaamuja kohtaan, mutten sitäkään vihaksi luokittelisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hämmentävää, että kotimaisesta miesjoukosta löytyisi noin vahva tunne oikeastaan minkään asian suhteen.
Omasta piiristäni vahvin tunne löytyisi ehkä liian aikaisia työaamuja kohtaan, mutten sitäkään vihaksi luokittelisi.
Ovat hyvin isänmaallisia ja maanpuolustushenkisiä. Pitävät rasisteja maanpettureina, joille kuuluu maanpetturin palkka.
Naisille on tärkeää esittää ulospäin parempaa ihmistä kuin oikeasti onkaan.
Kaikki ovat oikeasti rasisteja.
Joka väittää ettei sitä ole, niin häneltä ei vain ole kysytty niitä kysymyksiä joilla se tulee näkyviin.
Miehissä on sisäänrakennetuina ominaisuuksina heimon suojelu ja uhkien tunnistaminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset ovat fiksumpia keskimäärin sekä empaattisempia kuin miehet.
Empaattisempia, ehkä.
Älykkyyshän jakautuu niin, että miehissä on enemmän huippuälykkäitä ja idiootteja, siinä missä naiset on keskimäärin tasapaksumpaa sakkia.
Omien kokemusten mukaan useat naiset on todella sinisilmäisiä, ehkäpä sen ampaattisuuden takia?
Eivät siis näe valheiden läpi, jos empatia aka tunne johon valheella vedotaan vie voiton. Vaikka olisi ilmiselviä viitteitä että nyt on valheita ilmassa, niin ne sivuutetaan koska tunteet jyllää.
Esim jos näytetään jotain surkean lapsen kuvaa raunioiden keskellä ja sanotaan että pahat natsit koitti tappaa sen = moni nainen on ihan tippa silmässä ja vaatimassa kaikki aikuiset ukot "pelastettavaksi".
Vaikka olisi ihan selvää että kuva on lavastettu eikä liity aiheeseen mitenkään, tai edes epäselvissä tilanteissa mietittäisiin että "hmm, taidetaan TAAS käyttää lasta agendan ajamiseen"
Samoin taitaa naiset olla helpompia manipuloida esim mainoksin, kun tunteisiin on helppo istuttaa haluja.
Lisäksi naiset ajattelee alapäällään enemmän kuin miehet, kun mies ajattelee alapäällään = haluaa pelkkää seksiä, siinä missä nainen jo kuvittelee hääkelloja ja lapsikatrasta samassa tilanteessa
Siksi moni nainen on niin helppo saada sänkyyn, ja sitten valitetaan "en voinut tietää että masa on kusipää", vaikka toinen mies näkee alle puolessa minuutissa että eipä masa hae kuin seksiä.[/quote
Tiedän monta miestä joita naiset ovat huijaunneet jopa avioliittoon. Ja sitten on viety talo,rahat ja lapset. Esimerkiksi nää thaimaalais- naiset, virolaiset ja venäläiset ovat vieneet miehet vararikkoon.
Miten selität tämän ilmiön ?
Osa voi olla empatiaa. Naiset ovat myös enemmän itse empatian kohteina ja koska naiset useammin tuntevat olonsa turvatuksi kuin miehet, heidän on helpompi olla empaattisia. Naisille on enemmän turvaverkkoja.
Osa voi olla selviytymisstrategiaa; nainen tietää olevansa heikompi kuin mies ja järkeilee, että paras selviytymisstrategia on mukautua valloittajan vaatimuksiin tai kulloiseenkin valtajärjestykseen. Jos vaikka joku kriminaali alkaa möykkäämään täydessä junassa, nainen ei tee aktiivista vastarintaa samalla todennäköisyydellä kuin mies, vaan ehkä yrittää lepytellä häirikköä, vaikka siihen ei olisi eettistä tarvetta, poistuu paikalta ja jättää ongelman muiden hoidettavaksi tai sitten vain alistuu hiljaa tilanteeseen. Miehillä taas monesti oikeustaju vaatisi tilanteen korjaamista vaikka voimakeinoin.
Silloin kun nainen esittää eriävän asenteen konfliktitilanteessa, on taustalla aina ajatus siitä, että miehet tulevat puolustamaan naista jos homma ei mene suunnitellusti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
kaveriporukassasi on joku pahasti vialla. Ei se, että pitäisi natsi olla, mutta..
Huomattava osa tuntemistani nuorista naisista on kyllä yllättävän rasistisia. Ihme ja kumma. Ehkä elämä on opettanut.
Eli ap:n väite on totta, jotkut naiset hyväksyvät suvaisevaisesti rasismin. Isänmaalliset ja miehekkäät miehet taas haluavat murskata venäläiskansallismieliset rasistit ja natsit.
En tunne ainuttakaan miestä jolle natsit olisi minkäänlainen ongelma. Heille ehkä nauretaan ja ei hyväksyttäisi kaveripiiriin, mutta se siitä. Naamakirjassa kiertää kirjoitus, jossa voivotellaan että nykymiehistä on tullut homoja joita naiset vie 6-0 ja tämä on täysin totta ja huolestuttavaa. Aikuinen mies, jolla ei ole mielipidettä mistään asiasta. Kuljetaan lasse hattu päässä pujopartoineen..-)
Outo kupla sinulla. Eivät natsit minunkaan porukoissa ole ongelma ja niille nauretaan yhtä paljon kuin persuille ja de Witun porukoille. Kuitenkin on päivänselvää että jokainen tarttuisi aseeseen mikäli nassukat yrittäisivät sitä niiden toitottamaa vallankumousta.
Mihin aseeseen? Ettehän te käy armeijaa yhtään useammin kuin nuo natsitkaan?! Natsit on sentään väkivaltaisia luonnostaan, teistä se puuttuu.
---------------------
Kyllä nuo anarkismin väärin ymmärtäneet vasemistolaiset ovat ihan yhtä innoissaan väkivallasta kuin uusnatsitkin. Jostain syystä yhteiskunta kuitenkin sietää heidän väkivaltaansa muita vastaavia ryhmiä
paremmin.
---------------------
Suuret totuudet pyritään aina sensuroimaan ;)
ennen luulin, että naiset ovat suvaitsevaisempia kuin miehet, mutta olen tavannut niin juntteja ja suvaitsemattomia naisia etten ole enää samaa mieltä. naisten suvaitsemattomuuksia:
- ei ostanut kaljaa kaupasta kun oli musta kassa.
- tarjoilijana puhui aasialaiselle ystävälleni kuin tämä ei tajuaisi mitään vaikka tämä oli syntynyt suomessa.
- äitini ystävä sanoi, että kaikki aasialaiset on maksullisia.
- minun sukat sandaalissa tyyli karkottaa naiset.
Riippuu minkälaisissa porukoissa liikkuu. Minun hyvin tuntemani sekä miehet että naiset ovat kaikki älykkäästi suvaitsevaisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska naiset harkitsevat niin pitkään, että onko tulijoista paremmiksi miehiksi kuin nykyisestä patriarkaatista. Naiset alistuvat aina valloittajamiehille ja etsivät tuntosarvet herkkänä nykyistä parempia siittäjiä. Isänmaallisuus ja kulttuuriperintö ei merkitse naisille mitään.
Voi luoja, mikä myötähäpeä tuli tuosta kommentista. Mitä sinäkään mistään kulttuurista tai kulttuuriperinnöstä tiedät? Kaljakuppilassa päivästä toiseen p*skanjauhaminen ei ole mitään kulttuuriperintöä.
Kumma kyllä, jossain etelämmässä kaljakuppilassa päivästä toiseen jaskanpauhaminen on kulttuuriperintöä.
Ja miten nämä asiat liittyvät toisiinsa?
Paitsi sinun ja kaltaistesi harhamaailmassa.