Miksi naiset ovat keskimäärin miehiä suvaitsevaisempia?
Johtuuko esim. tästä?
http://www.tiede.fi/artikkeli/uutiset/testosteroni_vahentaa_sosiaalista…
http://www.iltalehti.fi/kotimaa/201707032200242138_u0.shtml
https://yle.fi/uutiset/3-5622328
Liittyvätkö nuo kaikki toisiinsa?
Kommentit (60)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En kyllä ole varma ovatko naiset keskimääräisesti suvaitsevaisempia kuin miehet. Olen mies ja kaikki miespuoleiset kaverini vihaa rasisteja.
Juuri tätä tässä ajetaan takaa. Naiset ovat aina ymmärtämässä rasisteja ja natseja, kun tosimiehet vihaavat natseja ja rasisteja. Juontaa juurensa varmaan Lapinsotaan missä isänmaalliset suomalaiset sankarit murskasivat natsi-luuserit.
Tuossa saattaa olla perää.
Vierailija kirjoitti:
Manonthesilver kirjoitti:
Jos juhlapaikanhakijat olisi naisia 90% niin tulokset olisi toisinpäin. Nyt kilpailu pariutumisesta on kääntynyt naisten eduksi.
Ihanko tosissaan sinä uskot, että nainen, joka tulee kulttuurista, jossa suvun miehet päättävät hänen avioliitostaan, aloittaa suhteen tuosta vaan suomalaisen miehen kanssa? Ehei, poikaseni, noin käy vain sinun unissasi.
Ainoastaan, jos suvun miehiä ei päästettäisi Suomeen.
Naisilla on hoivavietti. Yksi hoivaa lastaan, toinen kissaansa ja kolmas pakolaista. Siksi suvaitsevaisuus.
Vierailija kirjoitti:
Naiset ovat tyhmiä ja niitä on helppo kusettaa. Koiraa ei voi kusettaa puhelimessa mutta blondia voi.
No just. Tälläisen todella elähtäneen 1990-luvun vitsin avulla todistit kai sitten olevasi nainen. Tai sitten miehet ovat vielä naisiakin tyhmempiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En kyllä ole varma ovatko naiset keskimääräisesti suvaitsevaisempia kuin miehet. Olen mies ja kaikki miespuoleiset kaverini vihaa rasisteja.
kaveriporukassasi on joku pahasti vialla. Ei se, että pitäisi natsi olla, mutta..
Huomattava osa tuntemistani nuorista naisista on kyllä yllättävän rasistisia. Ihme ja kumma. Ehkä elämä on opettanut.
Eli ap:n väite on totta, jotkut naiset hyväksyvät suvaisevaisesti rasismin. Isänmaalliset ja miehekkäät miehet taas haluavat murskata venäläiskansallismieliset rasistit ja natsit.
Tuskin ap sitä noin tarkoitti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
kaveriporukassasi on joku pahasti vialla. Ei se, että pitäisi natsi olla, mutta..
Huomattava osa tuntemistani nuorista naisista on kyllä yllättävän rasistisia. Ihme ja kumma. Ehkä elämä on opettanut.
Eli ap:n väite on totta, jotkut naiset hyväksyvät suvaisevaisesti rasismin. Isänmaalliset ja miehekkäät miehet taas haluavat murskata venäläiskansallismieliset rasistit ja natsit.
En tunne ainuttakaan miestä jolle natsit olisi minkäänlainen ongelma. Heille ehkä nauretaan ja ei hyväksyttäisi kaveripiiriin, mutta se siitä. Naamakirjassa kiertää kirjoitus, jossa voivotellaan että nykymiehistä on tullut homoja joita naiset vie 6-0 ja tämä on täysin totta ja huolestuttavaa. Aikuinen mies, jolla ei ole mielipidettä mistään asiasta. Kuljetaan lasse hattu päässä pujopartoineen..-)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset ovat tyhmiä ja niitä on helppo kusettaa. Koiraa ei voi kusettaa puhelimessa mutta blondia voi.
No just. Tälläisen todella elähtäneen 1990-luvun vitsin avulla todistit kai sitten olevasi nainen. Tai sitten miehet ovat vielä naisiakin tyhmempiä.
Rasistien pienen pienet pippelit surkastuvat entisestään ja niiden jutut taantuvat viime vuosituhannelle.
Naiset ajattelee tunteella ja miehet järjellä. Tästä syystä naisille ei olisi ikinä pitäny antaa äänioikeutta.
Vierailija kirjoitti:
Naiset ajattelee tunteella ja miehet järjellä. Tästä syystä naisille ei olisi ikinä pitäny antaa äänioikeutta.
Tai päästää politiikkaan päättämään isoista asioista. Kyllä naisissa ja miehissä todellisuudessa on todella isot erot
Vierailija kirjoitti:
Erehdypä joskus kehumaan thaimaalaista, tai muualta Kaukoidästä olevaa naista, niin näet miten suvaitsevaisia suomalaiset naiset oikeasti ovat. Siinä vaiheessa on mielipiteiden perusteella hankala tehdä eroa akateemisen "sivistyneen" naisen ja elämäm koulun käyneen Suomi ensin -urpon välille.
Entinen kovin sivistynyt avopuolisonikin esitti kovin suvaitsevaista kunnes puhe kääntyi venäläisiin naisiin, jotka hänen mielestään olivat kaikki prostituoituja. Ilmiö on toki laajempi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toisaalta rasistit ovat aina epämiehekkäitä luusereita.
Totta, rasistit ovat usein impotentteja. En tosin tiedä onko se syy vai seuraus.
Uskon, että sinulla on mittava empirinen tausta-aineisto väitteesi tueksi. Aineistosi kohdalla se syypuoli kyllä pitää vielä puhdistaa muista vaikuttavista tekijöistä.
Vierailija kirjoitti:
Erehdypä joskus kehumaan thaimaalaista, tai muualta Kaukoidästä olevaa naista, niin näet miten suvaitsevaisia suomalaiset naiset oikeasti ovat. Siinä vaiheessa on mielipiteiden perusteella hankala tehdä eroa akateemisen "sivistyneen" naisen ja elämäm koulun käyneen Suomi ensin -urpon välille.
Tunnen kaksi aasialaista naista, jotak asuvat Suomessa ja ovat naimisissa suomalaisen miehen kanssa. Fiksuja, koulutettuja ja mukavia naisia, joilla on ikäisensä miehet. Sen sijaan tunnen sääliä sellaisia naisia kohtaan, jotka ovat joutuneet muuttamaan Suomeen monta kymmentä vuotta vanhemman miehen perässä vain taloudellisten syiden vuoksi.
Minusta vaikuttaa eneiten se mitä pitää suvaita. Toiset suvaitsee toisenlaisia ihmisiä ja asoita enemmän kuin toiset. Ehkä naiset erillaisia kuin miehet. En ole esim koskaan kuullut miehen haukkuvan thaivaimoa ja sen suomalaista miesta. Naiset on morkannut heitä monestikkin
Vierailija kirjoitti:
Syitä on varmaan monia ihan siitä testosteronista lähtien.
Vähätellä ei pidä ainakaan sitä, että naisten odotetaan olevan suvaitsevaisia.
Kuka odottaa? Ei kukaan ainakaan odota minun olevan automaattisesti sen enempää suvaitseva kuin yhtään mitään muutakaan, saan ajatella ihan omilla aivoillani.
Ja hyvä niin.
Erittäin lyhyesti sanottuna: lähes kaikilta naisilta puuttuu järki ja edesvastuu.
Jos naisilla olisi järkeä, pystyisivät he ajattelemaan asiat pitemmälle objektiivisesti, eli näkemään syyt ja seuraukset, mutta kun näin ei ole, seuraa siitä täydellinen edesvastuuttomuus.
Mitä vähemmin näitä kahta ominaisuutta ihmisellä ei ole, sitä sitä syvemmälle mielipuolisuuteen vaivutaan, aina jopa psykopaattisuuteen saakka.
Vierailija kirjoitti:
Manonthesilver kirjoitti:
Jos juhlapaikanhakijat olisi naisia 90% niin tulokset olisi toisinpäin. Nyt kilpailu pariutumisesta on kääntynyt naisten eduksi.
Ihanko tosissaan sinä uskot, että nainen, joka tulee kulttuurista, jossa suvun miehet päättävät hänen avioliitostaan, aloittaa suhteen tuosta vaan suomalaisen miehen kanssa? Ehei, poikaseni, noin käy vain sinun unissasi.
Hyvin kyllä puhut asian vierestä, pisteet siitä. Se on kuitenkin päivänselvää, että jos nämä tulijat olisi olleet (nuoria) naisia miesten sijaan, niin yksikään suomalaisnainen ei heittäytyisi poliisiauton alle tai järjestäisi mielenosoituksia. Vapaaehtoisia ei löytyisi mistään eikä mitään "miekkaria" järjestettäisi keskelle Helsinkiä saati että sitä omaa "palleroa" puolustettaisiin sylki suupielistä roiskuen.
Ja ennen kuin alat fantasioimaan minunkin puolestani niin mainittakoon että olen nainen.
Tässä ketjussa ei siis saa kertoa sitä että mitä suurimmalla todennäköisyydellä suomalaisten enemmistö on maahanmuuttokriittisiä? Tuskin minun tuttavapiirini on poikkeus ja minä en tunne enkä tiedä ainuttakaan ihmistä, joka kannattaisi tätä nykyistä turvapaikkapolitiikkaa saati ymmärtäisi tällaista hakijoiden hyysäystä.
N40
Vierailija kirjoitti:
Tässä ketjussa ei siis saa kertoa sitä että mitä suurimmalla todennäköisyydellä suomalaisten enemmistö on maahanmuuttokriittisiä? Tuskin minun tuttavapiirini on poikkeus ja minä en tunne enkä tiedä ainuttakaan ihmistä, joka kannattaisi tätä nykyistä turvapaikkapolitiikkaa saati ymmärtäisi tällaista hakijoiden hyysäystä.
N40
Ymmärrät kai että yli 90% maahanmuuttokriittisistä vihaa yli kaiken rasisteja?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toisaalta rasistit ovat aina epämiehekkäitä luusereita.
Olen ilmoittanut viestisi asiattomaksi
Et siis kestä totuutta että kaikki rasistit ovat epämiehekkäitä luusereita? Katso vaikka millaista porukkaa on niiden mielenosoituksissa. Ota lisäksi huomioon että niihin osallistuu rasistien valioyksilöt, niitä huonokuntoisemmat keskittyvät ulisemaan netissä.
Mutta kun selkä on kipeä.
Suurempi osa naisista elää muiden rahoilla. On helppoa olla suvaitsevainen kun ei tartte itse maksaa.