Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Avo- tai avioliitossa asuvat: pystytkö käymään vessassa ovi auki, kun puolisosi on kotona?

Vierailija
19.07.2017 |

A. Pystyn, mutta vain pienen hädän sattuessa
B. Pystyn, ihan sama onko pieni vai iso hätä
C. Ihan sama - käyn kummalla tahansa hädällä vaikka toinen pesisi hampaitaan samassa vessassa
D. En ikinä!

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
19.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täh kuka on oikesti niin häveliäs että laittaa oven kiinni saati lukkoon? Seksiäkin ilmeisestu harrastetaan pilkkopimeässä (jos harrastetaan) ettei vaan mitään näy

Vierailija
22/41 |
19.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos oikein kova hätä on, niin pystyn, vaikka hän olisi siinä vieressä katsomassa. Mieluummin kuitenkin käyn yksin, ja ovi lukossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
19.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pystyn toki. En kuitenkaan näe siihen tarvetta, mun mielestä on sivistymätöntä puuhaa. Mies tai lapset voi toki olla mun kaa samaan aikaan siellä vessassa, jos nyt jostain syystä haluaisivat, mutta mun mielestä oven kiinni laitto on kuitenkin kohteliasta muita kohtaan, jotka ei välttämättä halua kuunnella tai haistella mun toimituksia.

Vierailija
24/41 |
19.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä miksi pitäisi. Kuka haluaa katsella kun toinen istuu vessassa?

Vierailija
25/41 |
19.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä miksi pitäisi. Kuka haluaa katsella kun toinen istuu vessassa?

Mun ex-poikaystävä. En saanu käydä vessassa ovi kiinni. Kerran menin kakkoselle ja laitoin oven (huomaamattani) lukkoon, ja hän tiirikoi sen auki ja alkoi raivota.

Joo ehkei halunnu katsella, mutta olipahan muuten vaan friikki.

Vierailija
26/41 |
19.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pysty käymään vessassa ovi auki vaikka olisin yksin kotona.

Vierailija
27/41 |
19.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi, muija tulee aina sulkemaan oven kun alkaa törähtelyt raikaamaan.

Vierailija
28/41 |
19.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No pystyisin varmaan käydä pissalla ovi auki, jos jostain syystä olisi pakko. Mutta olen varmaan siinä mielessä outo, että laitan vessan oven aina kiinni siellä asioidessani, vaikka olisin yksin kotona tai silloinkin kun asuin yksin.

Vierailija
29/41 |
19.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pystyn, mutten tahdo. Laitan oven aina kiinni, ja lukkoon (tottumuksesta), kun käyn asioilla.

Toki poikkeustilanteita on, jolloin voin pienellä hädällä käydä ovi auki:

- seksin jälkeen

- saunassa

- yöllä, kun en valojakaan halua avata, että uneliaisuus säilyy

- kännissä kavereiden kanssa, kun porukka meikkaa ja itse pakko juuri silloin vessaan päästä

Vierailija
30/41 |
19.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pystyn, mutta en keksi yhtäkään syytä, miksi niin tekisin.

Ja voisin tehdä ihan saman vaikka kauppakeskuksen vessassa tai töissä, mutta silloin sitä pidettäisiin huonona käytöksenä ja aika lailla halveksittavana tyhmyytenä. En ymmärrä, miksi kotona kiva ja luonnollinen ja normaali eritteiden ulkoistaminen on muualla huono tapa. Vai voisiko olla niin, että myös kotona kannattaa kunnioittaa muita?

Vierailija
31/41 |
23.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pystyn, mutta en keksi yhtäkään syytä, miksi niin tekisin.

Ja voisin tehdä ihan saman vaikka kauppakeskuksen vessassa tai töissä, mutta silloin sitä pidettäisiin huonona käytöksenä ja aika lailla halveksittavana tyhmyytenä. En ymmärrä, miksi kotona kiva ja luonnollinen ja normaali eritteiden ulkoistaminen on muualla huono tapa. Vai voisiko olla niin, että myös kotona kannattaa kunnioittaa muita?

Mitä väliä jos se on kerran molempien osapuolten mielestä ok?

Vierailija
32/41 |
23.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täh kuka on oikesti niin häveliäs että laittaa oven kiinni saati lukkoon? Seksiäkin ilmeisestu harrastetaan pilkkopimeässä (jos harrastetaan) ettei vaan mitään näy

Jos siellä sängyssä ei paskota yhdessä tai vuoronperään niin en nää mitään yhteyttä. Sinun fetisseistäsi en halua tietää.

Vierailija
33/41 |
23.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pystyisin, mutta laitan oven kiinni. Mies aluksi jätti oven joskus auki, mutta sanoin, että mun mielestä seksissä on parempi jännite, kun ei tarvi todistaa toisen paskomisia ja kusemisia. Ei kaikesta tarvi tehdä korostetun arkista, jos mä pesen hampaita, niin siihen ei tulla viereen torttua vääntämään. Mä en kaipaa sellaista läheisyyttä, missä toisen paskan haju leijuu olkkarin puolelle. Mutta ehkä se jotain pariskuntia lähentää.

Vierailija
34/41 |
23.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mitähän vittua mä luen?:D

Vierailija
35/41 |
23.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi haluaisin?

Vierailija
36/41 |
23.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka olen yksin kotona suljen oven. :D

Vierailija
37/41 |
23.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku kuuluisuus joskus sanoi, että pitkän liiton salaisuus on omat kylpyhuoneet.

Osa täällä oikein ylpeilee sillä, että me ollaan niin läheisiä, että olkkarissakin istutaan kumpikin omalla jättipotalla ja kilpaillaan kumpi tekee pahemman hajuisen kakan samalla kun katsotaan Ruotsin miljönääriäitejä ja syödään jäätelöä suoraan rasiasta yhteisellä lusikalla..

Vierailija
38/41 |
23.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikka olen yksin kotona suljen oven. :D

Juuri näin. Elän yksin, mutta vessan oven suljen perässäni, molempiin suuntiin. Jossain tv ohjelmassa tutkittiin kodin siisteyttä, ja siiinä kodissa vessapöpöjä löytyi keittiön lattialta. Ei siistiä.

Vierailija
39/41 |
23.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luojan kiitos minulla ja vaimolla on omat kylpyhuoneet + vessat niin ei tarvi tälläistäkään miettiä. Kuka helvetti jättää paskahuussin oven auki muutenkaan?

Vierailija
40/41 |
23.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisilla tuntuu olevan halu käydä vessassa ovi auki. Minusta se on lähinnä törkeää ja piittaamatonta. En käy vaikka pystyisinkin.