Kuumin vaatekappale miehen päällä
Niin naiset, mikä on se vaate, jossa mies näyttää hoteimmalta? Vähän vaatetta vai kokonaan puettu? Farkut, puku, tietynmalliset alushousut tai uikkarit, juoksutrikoot, verkkarit, shortsit ja teepaita? Nyt ei siis ajatella, että mikä sopii johonkin tilaisuuteen, vaan, että mikä vaatetus saa sukat pyörimään jaloissa? :)
Kommentit (75)
Mun mielestä hyvin istuvat farkut on kuumin. Jos on vielä kiva t-paita, tyylikkäät lenkkarit tai coverset ja aurinkolasit, niin se on sit siinä. Veijarimainen hymy ja vähän sekanen tukka vielä, niin mä oon valmis! :D
Hyvin istuvat farkut ja valkoinen t-paita. Ehkä myös musta. Ei missään nimessä printtipaitoja eikä näitä Dressmanin yliopisto -86 volleyball -paitoja.
Vaatetus on siisti ja terassikelpoinen mutta silti riittävän "miesmäinen" eikä puunaten harkittu.
Kauhistuksia ovat miesten kesäasu havaiji-paidat ja pellavahousut. Yyh.
Merinovillakerrasto on ainakin itelläni tosi kuuma. Hiki lentää kaaressa kun vähänkin liikkuu...
Mitäs mieltä naiset olette pikeepaidasta? Onko seksy vai ei?
Karvalakki on aika kuuma näin kesäisin, mutta myös talvella jos ei ole kovat pakkaset.
Kyllä se on ehdottomasti hyvin istuva puku! Siistit pukumiehet, aijai jai.
Ite jostain käsittämättömästä syystä sytyn mustista huppareista, ne saa kaikki eri vartalotyypit näyttämään kovin halattavilta. Raksavaatteet on pakko allekirjoittaa myös.
Koirankarvarukkaset, susiturkki ilman alusvaatteita. Koppalakki ankkurilla.
Mä en osaa ajatella mitään yksittäistä vaatekappaletta, mutta jotkut miehet osaavat valita sillä tavalla itselleen sopivia (muutenkin kuin koon puolesta) vaatteita, että kaikki näyttää hyvältä.
Vierailija kirjoitti:
Pilkkihaalari
Alle vielä alusvaatekerta ja villahousut niin kyllä tarkenee Suomen kesässä.
Normipukeutumisessa V-kauluksinen t-paita. Ai että!
Vierailija kirjoitti:
Mitäs mieltä naiset olette pikeepaidasta? Onko seksy vai ei?
Ei. Ei ollut edes 80-luvulla, saatikka nyt.
Mustat farkut, joissa roikkuu ketjut
Hyvin istuva nahkatakki, tiukat mustat housut
Reisitaskuhousut. Ja asusteista aviator-lasit.