Voiko kaljuuntuvasta miehestä naiset kiinnostua?
Pidetäänkö päälaelta kaljua tai ohuthiuksista miestä niin vastenmielisenä että naiset eivät voi viehättyä ?
Kommentit (16)
Minä ainakin olen ihastunut kaljuuntuvaan mieheen. Aivan hämilläni olen itsekin. Niin ihana ihminen. Ikää reilu 60 v miehellä. Itse olen alle 40v.
Jos lohduttaa, niin eivät tunnu kiinnostuvan tuuhea tukkaisestakaan.
Rumat naiset voivat hairahtua epätoivoissaan tuollaiseenkin.
Olen kiinnostunut kaljuuntuvasta miehestä! Ollaan molemmat 4- kympin huitteella.
Mies koittaa piilotella kaljuuntumistaan. Toivottavasti ei pidä asiaa itselleen suurenna ongelmana. Mies on komea ja mukava, lempeät silmät 😊
Kiinnostuihan Catherine Middletonkin prinssi Williamista, joka on suunnilleen aina ollut puolikalju. Ai niin, raha ja status.
Kaljut miehet ovat hyvin miehekkäitä (hiusten pitää olla ajeltu pois kokonaan) ja niitä on myös tähdissä. Kaljuus ei ole este mihinkään. Asenne kaljuuteen voi olla ällöttävä, esim peittely, tupee jne.
Kaljun miehen pitää olla kasvoiltaan komea että naiset "antavat anteeksi" ja vientiä olisi. Tavallisen näköisillä ja erityisesti rumille miehille hiukset on must mikäli haluaa naisen
Kyllä helposti. :) Kunhan luonne ja käytöstavat ovat kondiksessa ja muutenkin hauska ihminen. Se ja sama miltä näyttää
N45
ei oikeasti ole. naiset haluavat aina jotain rahaa/valtaa/jännitystä/komea ulkonäkö. eivät mitään muuta.
Eivät voi juurikaan. Minulla on hyvin paksut ja vahvat hiukset ja parturitkin usein sanovat, että onpas vahvat hiukset. Ikää on 44 nyt eikä kaljua näy eikä tule.
Miksi ei. Ei ole tärkeintä enää. Ehkä teininä oli.
Tottakai naiset kiinnostuu. Tukka kokonaan vaan pois :-).
Ei ainakaan nuoret naiset kiinnostu. Tiedän kokemuksesta
Voi kiinnostua, kyllä parisuhteessa muut asiat merkitsevät enemmän kuin jokin ulkoinen seikka.
Tämähän tietenkin riippuu sekä naisesta että miehestä. Ihmiset ovat yksilöitä.
Mä olen ollut suorastaan epätoivoisen ihastunut kaljuuntuvaan mieheen. Hän oli varattu, minä en. Eikä siitä tietenkään mitään olisi tullut juuri siksi, että hän oli varattu. En edes tiedä olisiko hän ollut kiinnostunut minusta, tuskinpa vaan, koska vaikutti tyytyväiseltä parisuhteeseensa. Itselleni ei tullut mieleenkään kertoa omasta ihastumisestani hänelle. Pikkuhiljaa pääsin onneksi irti niistä tunteista.
Enpä usko