Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä asioissa olet ns. rento äiti?

Vierailija
18.07.2017 |

No mä vaikka aloitan itse sekalaisessa järjestyksessä

-Ollaan annettu jo vauvana maistella pikkumääriä melkein mitä vaan, ei oo stressailtu jos on käynyt tutti maassa jos ei nyt ihan paskassa lojunut.... en tainnut koskaan steriloida pulloja.

-Ei olla kovin tarkkoja käsien pesun tai kylpyjen/suihkujen kanssa, jos nyt ihan kuralätäköstä syömään niin ehkä sitten, mutta ei mitään monta kertaa päivässä vahtimista. Sama pesut vain silloin kun pestään tukat pari kertaa viikossa. (Ei muuten ole ollut tautejakaan kellään juuri koskaan.)

-Nukkumaanmenoasioiden kanssa on oltu tosi joustavia, mikä mahdollistanut tilanteen mukaan elämisen ja kyläilyt myöhäänkin illalla ja lomilla myöhään kukkumiset ja vastaavasti pitkälle aamupäivään nukkumiset niin ei itekään tartte herätä liian aikaisin. (Vrt. vaikka ne, jotka lomallakin laittaa lapset viimeistään klo 9 sänkyyn.)

-On aina jotenkin eletty sillai, että lapset kulkee elämässä mukana, ei niin, että kaikki elämä muutetaan lasten takia. Eli lapset on alusta asti tulleet mukaan harrastuksiin, kyliin, matkoille jne... ja sopeutuneet elämäämme, ei olla oltu päikkärien aikana hiljaa tai imuroimatta tms.... vaan ovat tottuneet nukkuun milloin missäkin sitten kun väsyttää.

-Tosi harvoin vaihdetaan lakanat, ehkä kerran kuussa suunnilleen.

-Saavat vähän turhan vapaasti olla ruuduilla...

-Tietävät varsin tarkasti, mitä tehdään päiväunien aikaan kun hillutaan sen jälkeen puolialasti halki talon, joten ei sillai kätketä seksuaalisutta kovin tarkasti... puristellaan kyllä perseestä avoimesti ja puhutaan pikkutuhmia muksujenkin kuullen

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
08.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi hemmetti, vaikutitte tosi kivalta perheeltä, kunnes luin tuon alimman jutun. Ööök. Ei lapsenne halua kuulla teidän petipuuhistanne sen kummemmin kuin naapurinne tai työkaverinne. Oikeasti!

Mä oon itse tosi tiukka pesulla käymisen suhteen. Itse käyn päivittäin, ja lapset vähintään joka toinen päivä. Lakanat vaihdan viikon välein. Yleensäkin kodin ja perheen jäsenien siisteydestä olen tarkka. Sensijaan en ole niin nipo seuraavien asioiden kanssa:

- lasteni ollessa vauvoja, annoin heidän ryömiä nurmella vaika sitä ruohoa suuhunsa tunkivatkin. Vähän ö-vitamiinia :)

- lapset juovat joka päivä mehua, mutta eivät janojuomana. Aamu-, väli- ja iltapalalla useimmiten juovat mehua, lounaalla ja päivällisellä maitoa. Ruokailujen välissä vettä.

Hammaslääkärissä valehtelen että eivät juo mehua juuri koskaan, ja huvittuneena kuuntelenkin kuinka hammaslääkäri aina sanoo "sen kyllä näkeekin kun on niin terveet hampaat".

- nukkumaanmenosta lomalla. Kesälomalla saatettiin valvoa vielä puolen yön maissa, kun vastapainoksi kuitenkin nukuttiin niin pitkään, että lapsillekin tuli 10-11 tunnin yöunet.

- käsienpesu. Vessassa käynnin jälkeen aina pitää pestä kädet, samoin jos on silminnähden likaiset kädet, mutta ei tarvii aina syömään tullessa käsiä pestä, jos ei tosiaan oo selkeesti likaiset.

Vierailija
2/2 |
08.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ot. Huvitti tuossa kesällä laivalla kun 10-11 vuotias itki isälleen, ettei halua vielä nukkumaan. Kello oli yhdeksän illalla ja olivat kahvilassa ostamassa tytölle iltapalaa.

Sitten kävi sääliksi, kun isä ja äiti hankkiutuivat lapsesta eroon että pääsevät baariin ryyppäämään.

Ja onko se nyt niin kamalaa, jos kesällä nukkumaanmenoaika on silloin tällöin lähempänä puolta yötä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme viisi