Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen ihastunut yhteen naiseen kenet tapasin online-pelissä

Vierailija
18.07.2017 |

Pelaamme samassa guildissa wowissa. Yleensä raidin jälkeen porukka valuu pikkuhiljaa teamspeakistä pois, ja minä ja tämä norjalainen 22v nainen jäämme juttelemaan pitkälle yöhön. Myönnän että olen hieman ihastunut tähän tyttöön. Ongelma on, että olen parisuhteessa. Olen tyytyväinen nykyiseen suhteeseeni eikä ole aikomustakaan tavata tätä night elf druidia livenä tai mitenkään edetä "suhteessamme", mutta minulla on silti huono omatunto tästä. Tyttöystäväni ei tiedä mitään tästä.Mitä mieltä? Pitäisikö kertoa tyttöystävälle tästä?

M24

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
18.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuossa ole mielestäni mitään pahaa kun asutte eri maissakin. Voitte vaikka sekstailla, sellaista pientä tuhmaa kivaa joka ei voi satuttaa ketään. :)

Vierailija
2/31 |
18.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ette sitten asu tyttöystävän kanssa yhdessä kun hän ei ole huomannut kun puhut toisen naisen kanssa pitkälle yöhön?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
18.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on salaisesti oma haaveeni että tapaan jonkun kivan miehen online-pelissä :D Mutta asiaan, ei tuo nyt kovin vakavalta vaikuta, tai ainakaan "pettämiseltä". Eikös kaikki ihastu johonkin toiseen ohimenevästi ollessaan parisuhteessa? 

Sitä paitsi ette edes asu lähellä toisianne, joten fyysinen pettäminen ei edes onnistuisi. Tulkitsen tämän hyvin kaverilliseksi tapaukseksi, voihan se olla että teistä tulee hyviä kavereita (: Mistä muuten juttelette yleensä yömyöhään?

N19

Vierailija
4/31 |
18.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs jos se nainen on sysiruma läski eikä teiden kilttimiesten tarkkojen ihanteiden mukainen? Ja sehän voi olla oikeasti vaikka hui kolmekymppinen.

Vierailija
5/31 |
18.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ette sitten asu tyttöystävän kanssa yhdessä kun hän ei ole huomannut kun puhut toisen naisen kanssa pitkälle yöhön?

Luulee että puhun muiden kiltalaisten kanssa. Ei ole samassa huoneessa kun pelaa eikä kuule mistä puhumme.

AP

Vierailija
6/31 |
18.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on salaisesti oma haaveeni että tapaan jonkun kivan miehen online-pelissä :D Mutta asiaan, ei tuo nyt kovin vakavalta vaikuta, tai ainakaan "pettämiseltä". Eikös kaikki ihastu johonkin toiseen ohimenevästi ollessaan parisuhteessa? 

Sitä paitsi ette edes asu lähellä toisianne, joten fyysinen pettäminen ei edes onnistuisi. Tulkitsen tämän hyvin kaverilliseksi tapaukseksi, voihan se olla että teistä tulee hyviä kavereita (: Mistä muuten juttelette yleensä yömyöhään?

N19

Eli sulle on ok että miehesi juttelee yöt läpeensä toisen naisen kanssa. Ok.

Vierailija
7/31 |
18.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mun mielestä tarvii tuntea syyllisyyttä, voihan suhteessa ollessa ihastua muihin. Eri asia sitten, jos lähtee toteuttamaan ajatuksiaan jotenkin, esim. itse en kyllä hyväksy tuhmien puhumista jonkun vieraan naisen kanssa :/ 

Vierailija
8/31 |
18.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luulee että puhun muiden kiltalaisten kanssa. Ei ole samassa huoneessa kun pelaa eikä kuule mistä puhumme.

AP

Kuulostaa siltä että teidän suhde on aika lopahtanut kun olettee vaan eri huoneissa pelaamassa yöt.

Vierailija
9/31 |
18.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miltä sinusta tuntuisi jos tyttöystävälläsi olisi samanlainen kuvio meneillään kuin sulla nyt on?

Vierailija
10/31 |
18.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäs jos se nainen on sysiruma läski eikä teiden kilttimiesten tarkkojen ihanteiden mukainen? Ja sehän voi olla oikeasti vaikka hui kolmekymppinen.

Meidän killalla on facebook ryhmä jonka kautta ollaan kavereita ja ihan kaunis hän on. Sitä paitsi meillä on niin hyvä "henkinen yhteys" että varmaan pitäisin häntä kauniina olisi minkä näköinen vaan.

AP

Vierailija
11/31 |
18.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo se ei kyllä ole sitten yhtä hyväkroppainen ja kaunis kuin se night elffi että pidä se mielessä.

Vierailija
12/31 |
18.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]Eli sulle on ok että miehesi juttelee yöt läpeensä toisen naisen kanssa. Ok.[/quote]

Jos kyseessä hyvä K-A-V-E-R-I niin mikäs siinä, minäkin juttelen K-A-V-E-R-E-I-D-E-N-I kanssa yömyöhään, nimenomaan online-peleissä (:

N19

Vierailija
13/31 |
18.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt sitten valitsemaan. Erittäin epätodennäköistä, että onnistuisit säätämään pidemmän päälle molempien kanssa. Jos tyttöystävä tuntuu huonekalulta, vapauta hänet luontoon. 

Vierailija
14/31 |
18.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli sulle on ok että miehesi juttelee yöt läpeensä toisen naisen kanssa. Ok.

Jos kyseessä hyvä K-A-V-E-R-I niin mikäs siinä, minäkin juttelen K-A-V-E-R-E-I-D-E-N-I kanssa yömyöhään, nimenomaan online-peleissä (:

N19

Ei K-A-V-E-R-E-I-H-I-N ihastuta seksuaalisessa mielessä.

Vierailija
15/31 |
18.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP

Kuulostaa siltä että teidän suhde on aika lopahtanut kun olettee vaan eri huoneissa pelaamassa yöt.

Pelaaminen on minulle omaa aikaa ja tyttöystäväni tietää sen. Eikä siis tosiaan joka yö aamuyöhön asti jutella. Ehkä annoin väärän kuvan AP:ssa.

Ihan hyvä suhde meillä on.

Vierailija
16/31 |
18.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ihastuin WoWia pelatessa yhteen norjalaiseen mieheen. Olin (ja olen edelleen) kuitenkin myös parisuhteessa. Nopeasti ihastus laimeni ja meistä tuli hyvät kaverit jotka skypetteli myös pelin ulkopuolella ja, pelattiin monia muitakin pelejä yhdessä. Ajan mittaan kun en enää ole jaksanut pelata (pelasin WoWia betasta aina Draenoriin saakka, 12 hahmoa silloiselle max levelille) on yhteydenpito jäänyt vähiin. Onhan se vähän tylsää kun ihminen jonka kanssa jutteli lähes päivittäin jonkun 10 vuotta on pudonnut elämästä pois. Legion kiinnostaisi koska ❤️Illidan❤️, mutta ei enää vaan ehdi. Kyllä se siitä, usko pois.

Vierailija
17/31 |
18.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sama tilanne kun sulla. Oon ihastunut yhteen 22-vuotiaaseen mieheen johon tutustuin onlinepelissä ja tää mies on ihastunut myös muhun ja tosiaan oon varattu.

N26

Vierailija
18/31 |
18.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko nähnyt sen pinpin jo?

Vierailija
19/31 |
18.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpäs on huono itsetuntoista porukkaa täällä.

Vierailija
20/31 |
18.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran sitä vaan eletään. Lähdet viikonloppuna testaamaan "elfiä" muutamaan kertaan ja tämän jälkeen tiedät kumman valitset!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kuusi