Millä herkuttelisit?
Kommentit (35)
Letuilla, kermavaahdolla ja mansikoilla. Tarkoitus on tehdä huomenna (ainekset ostin tänään), mutta tekisi mieli jo nyt.
Joku ravintolan (ei pikaruoka) mehukas hampurilainen maistuisi myöskin. Bataattiranskalaisilla ja hyvällä dipillä.
No äsken ruokaa laittaessa löysin jääkaapista muutaman ison lehtikaalin oksan, paistoin ne ruohosipulin kanssa pannulla oliiviöljyssä ja kyllä tuli hyvää! Harmitti ettei niitä ollut enempää.
Jos lähden kauppaan hakemaan lisää lehtikaalia, niin mähän jään heti siinä vihannesostostolla teidän muiden mammojen jalkoihin kun te ryntäätte hakemaan jätskiä, juustonaksuja, suklaata, kermavaahtoa sun muuta mättöä :D
uuniperunalla ja valkosipuli+creme fraiche+juustoraaste kastikkeella.
Vierailija kirjoitti:
No äsken ruokaa laittaessa löysin jääkaapista muutaman ison lehtikaalin oksan, paistoin ne ruohosipulin kanssa pannulla oliiviöljyssä ja kyllä tuli hyvää! Harmitti ettei niitä ollut enempää.
Jos lähden kauppaan hakemaan lisää lehtikaalia, niin mähän jään heti siinä vihannesostostolla teidän muiden mammojen jalkoihin kun te ryntäätte hakemaan jätskiä, juustonaksuja, suklaata, kermavaahtoa sun muuta mättöä :D
Meidän lähi-Prismassa tuo ongelma on ratkaistu niin, että sisäänkäynnistä vasemmalla on karkit, sipsit yms ja oikealle hevi-osasto. Saa jokainen juosta kumpaan suuntaan haluaa :D Kassoillekin pääse kulkematta ristiin noiden osastojen välillä.
25 jatkaa: tuo lehtikaaliherkku kuulostaa kyllä houkuttelevalta, vaikka tällä hetkellä suklaata vetelenkin :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juustonaksuilla
Pitikin tulla lukemaan tälllaista ketjua. Nyt on sitten "pakko" mennä ostamaan juustonaksuja :D (mä mitenkään mielitekojeni orja ole....)
Onneksi Suomesta ei saa maapähkinänaksuja, sellaisia juustonaksujen näköisiä. Mun heikkouteni
Vierailija kirjoitti:
25 jatkaa: tuo lehtikaaliherkku kuulostaa kyllä houkuttelevalta, vaikka tällä hetkellä suklaata vetelenkin :)
:D
Älä sit töni mua siellä sun lähi-Prisman vihannesosastolla, se on siellä toisella suunnalla: nää lehtikaalit on mun.
Perhe pizza jääkaappiin hyvään varastoon ja jotain palasta siitä.
En kuitenkaa jääkaappia syö vaikka en pelkää pimeää♫
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juustonaksuilla
Pitikin tulla lukemaan tälllaista ketjua. Nyt on sitten "pakko" mennä ostamaan juustonaksuja :D (mä mitenkään mielitekojeni orja ole....)
Onneksi Suomesta ei saa maapähkinänaksuja, sellaisia juustonaksujen näköisiä. Mun heikkouteni
Kyllä saa ainakin täältä Kuopiosta :) Estrellalla on juurikin niitä maapähkinä suikeroita (juustonaksujen mallisia) ja Pirkalla tms., mutta vaan rinkulan muotoisina. Ovat olleet viime aikoina usein tarjouksessa euron pussi (siis ihan normaalin sipsipussin kokoinen pakkaus). Rupesin miettimään, että enteilevätköhän nuo euron tarjoukset niiden poistumista valikoimista...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
:D
Älä sit töni mua siellä sun lähi-Prisman vihannesosastolla, se on siellä toisella suunnalla: nää lehtikaalit on mun.
Okei, mä meen Cittariin lehtikaaliostoksille, ettei satu vahinkoja :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juustonaksuilla
Kyllä saa ainakin täältä Kuopiosta :) Estrellalla on juurikin niitä maapähkinä suikeroita (juustonaksujen mallisia) ja Pirkalla tms., mutta vaan rinkulan muotoisina. Ovat olleet viime aikoina usein tarjouksessa euron pussi (siis ihan normaalin sipsipussin kokoinen pakkaus). Rupesin miettimään, että enteilevätköhän nuo euron tarjoukset niiden poistumista valikoimista...
Eiku sorry, nuohan on suolapähkinä jutskia... ajatuskatko. Mutta herkkua silti ;D
Tero Tapanin huulten välistä kähvelletyllä kesäisellä mansikalla.