Jos suunnilleen kaikki muut asiat on hyvin, mutta mies ei suostu suuseksiin, eroisitko?
Koska meillä juuri näin ja ahdistaa, miksi teen asiasta niin ison, mutta kun se vain on, mutta miten pääsisin siitä yli kun ei kerran suostu....
Kommentit (67)
Mä taas tykkäisin antaa, mutta eukko ei jostain syystä tykkää vastaanottaa. Sanoo, ettei oikein tiedä mikä siinä on, muttei ole koskaan erityisemmin tykännyt. Yleensä hoitelen hänelle orgasmin käsin, koska yhdynnässä saa vain harvoin.
M34
En tietenkään, jos noin hyvin olisi asiat. Ei mitään järkeä heittää kaikkea hyvää hukkaan mokoman pikkujutun tähden!
Voi jumalauta arvatkaa vituttaako lukea näitä. Olen 45-vuotias mies, jonka vaimo ei halua pilluaan nuoltavan. Itse rakastaisin tehdä sitä vaikka joka päivä. Olisi järisyttävän kiihottavaa jos naamalle istuttaisiin jne. Luulin koko teiniajan kaikkien naisten haluavan suuseksiä ja vaimoni tavattuani asia valkeni karusti. 25 vuotta tässä mennyt...
Ja mua vituttaa just se kun en missään palstoilla tai livenä ole kuullut kestää muusta miehestä joka ei joko tykkäisi tai ainakin suostuisi näyttelemään osansa niinnhyvin ettei eroa välttämättä huomaisi. .. ja samaan aikaan kuulen monistakin naisista jotka ei ota suihin mieheltä tai anna edes heidän nuolla.... rupee vaan ärsyttää että tasan ei käy onnen lahjat tässäkään. ....ap
meillä kyllä suuseksi alkoi maistumaan kun pidän itseni posliinina. Kyllä enennenkin sain, mutta aina sain olla kinuamassa. Nyt mies antaa omasta halustaam ja siksi että tietää että tykkään.
karvat oli tässä jutussa pieni uhraus =)
Mun mies nuolee aina kun haluan, kyllä tämä asia selvitettiin jo heti kun alettiin tosissaan olemaan. Siis ihan sanoin että suuseksiä haluan saada ja oletan saavani. No olen saanut voi luoja sentään miten olenkaan saanut! Minun ei tarvitse suihin ottaa kun hän ei siitä niin pidä, joskus kyllä otan koska itse pidän siitä, on hän toisinaan lauennut suuhuni, minusta se on ihanaa! Mutta joo, en siis olisi miehen kanssa joka ei minulle suuseksiä antaisi.
En kyllä miehenä voi ymmärtää miestä joka ei pillua nuole. Enkä voisi itse olla suhteessa jossa en saa naistani nuolla. Saan itseni kunnon kiimaan pillun hajusta sekä mausta joka puhtaassa pillussa on taivaallinen, kyllä nainen on sitten upea...Meillä seksiin kuuluu aina pillun nuoleminen, ensimmäinen orkku vaimolle kielellä, toinen kielellä sormet sisällä ja sitten alan naimaan ja kullilla vielä orkku ja sitten itse laukean. Vaimo ei ime kullia kun ei siitä kuulemma tykkää tämä hieman itseäni vituttaa mutta nuolen yksipuolisesti vaimoa kun siitä pidän.
Kielimies