Jos suunnilleen kaikki muut asiat on hyvin, mutta mies ei suostu suuseksiin, eroisitko?
Koska meillä juuri näin ja ahdistaa, miksi teen asiasta niin ison, mutta kun se vain on, mutta miten pääsisin siitä yli kun ei kerran suostu....
Kommentit (67)
Todella turha syys eroon! Ei voisi turhempaa olla.
Leevi and the Leavingsin kappaleessa Unelmia ja toimistohommia Gösta Sundqvist laulaa: "voit vaikka istua kasvojeni päälle hajareisin". Gösta tiesi, miksi se on niin taivaallista... :-)
Onko seksuaalielämä muuten nautinnollista? Voisitteko mennä parisuhdeterapiaan?
En kehota ketään eroamaan avioliitosta / pitkästä suhteesta seksin takia , en miestä tai naista. Täydellistä suhdetta ei kuitenkaan löydy.
Mutta silti mietyttää, että miksi naisen seksuaalisuus on vähempiarvoista kuin miehen? Jos tämä olisi miehen aloitus, vastaukset olisivat erilaisia.
Oot löytänyt teidän suhteesta vissiin sen ainoan epäkohdan ja se on kasvanut sulla niin isoksi ongelmaksi, ettet pääse yli siitä. Menkää puhuun seksuaaliterapeutille tai jotain.
Uskoisin että vaihe menee ohi. Joku 40-kriisi iskenyt! Hormonit hyrrää ylikierroksilla😊
Osta nettikaupasta käsiraudat ja ilotyttö-tyyppinen pitsiyöasu, jossa pikkuhousuissa alaosa on haarojen välistä auki. Laita miehellesi käsiraudat kiinnitettynä makkarin sängyn päätyyn. Istu reidet auki hänen kasvojensa eteen. Ota esiin printtaamasi ja valmiiksi täyttämäsi avioerohakemus. Kysy häneltä, otatko rakkaani mieluummin suihin vai postitanko tämän paperin käräjäoikeuteen?
Kaikki asiat eivät ole hyvin, jos seksi ei ole tyydyttävää molempien osapuolten mielestä. Vaihtoon vaan ja uutta tilalle.
Vierailija kirjoitti:
Osta nettikaupasta käsiraudat ja ilotyttö-tyyppinen pitsiyöasu, jossa pikkuhousuissa alaosa on haarojen välistä auki. Laita miehellesi käsiraudat kiinnitettynä makkarin sängyn päätyyn. Istu reidet auki hänen kasvojensa eteen. Ota esiin printtaamasi ja valmiiksi täyttämäsi avioerohakemus. Kysy häneltä, otatko rakkaani mieluummin suihin vai postitanko tämän paperin käräjäoikeuteen?
Hot.
Tämä olisi oikeasti aika kiihottavaa.
En olisi koskaan alkanut seurustelemaan tuollaisen miehen kanssa. Jos tuohon tilanteeseen olisin päätynyt sanoisin että suuseksiä on puolin tai toisin tai ei ollenkaan.
Miksi te alunperinkään kelpuutatte tuollaisen miehen kumppaniksenne? En ymmärrä...
Nautin seksistä ja saan orkun ilman suuseksiä joten ei ole minulle ongelma.
Vierailija kirjoitti:
Riippuu varmaan siitä, miten paljon tai vähän lapset jne. kärsisi ja miten helppo olisi saada hyvä mies, joka myös nuolee.... Mutta kieltämättä en mä pystyis oleen miehen kanssa joka ei antais hyvää suuseksiä... niin kuin varmaan harva mies kestää kärsimättä, tai pettämättä, jos vaimo ei anna.
Mutta pystyisitkö olemaan miehen kanssa, jolla on pieni muna? Tällöinhän et kykene tuntemaan, että sinua todella naidaan.
Vierailija kirjoitti:
Ehdottomasti eroaisin, sillä en voi muuten saada orgasmia. Enkä muutenkaan haluaisi itsekästä kumppania, vaan mahdollisimman samanlaisen kuin minä eli anteliaan ja ilahduttamisenhaluisen
Kyllä muuten voit muutenkin saada. Jos et usko, niin etsippäs oikea panomies seuraksesi ja anna tämän näyttää kuinka hoituu.
Miten te vaihtajat toimitte muissa elämäntilanteissa? Jos toivottu lapsi ei olekaan juuri oikeanlainen? Jos työpaikka on väärässä kaupunginosassa? Jos koti on oikea unelma paitsi jokin pieni yksityiskohta, jota ei voi muuttaa.? Entä ystävät sitten? Yksi virhe, niin on entinen ystävä ihan huolimatta siitä kauanko ystävyys on kestänyt? Ja millaisia te itse olette? Näkyykö peilistä itse täydellisyys? Jos tämä ei ole prinsessasyndrooma, niin mikä sitten?
Vierailija kirjoitti:
Miten te vaihtajat toimitte muissa elämäntilanteissa? Jos toivottu lapsi ei olekaan juuri oikeanlainen? Jos työpaikka on väärässä kaupunginosassa? Jos koti on oikea unelma paitsi jokin pieni yksityiskohta, jota ei voi muuttaa.? Entä ystävät sitten? Yksi virhe, niin on entinen ystävä ihan huolimatta siitä kauanko ystävyys on kestänyt? Ja millaisia te itse olette? Näkyykö peilistä itse täydellisyys? Jos tämä ei ole prinsessasyndrooma, niin mikä sitten?
En halua lapsia.
Minulle on sama, missä kaupunginosassa työpaikkani on.
Jos asunnon puute estää minua nauttimasta kodistani, muutan.
Jos ystävän virhe vaikuttaa negatiivisesti ystävyyssuhteesen, otan etäisyyttä.
Muita kysymyksiä?
t. se mies, joka ei seurustelisi naisen kanssa, jos tämä ei nauti suuseksistä
Mitä jos sitten saisit miehen, jonka kanssa seksi ois täydellistä, mutta se ois ruma/epäkohtelias/sarjapettäjä. Ihan kaikkea ei voi saada, mutta ei meistä muut sun prioriteettejä tiedä. Ihan itse sun pitää siis päättää. Munsta tuo ois tyhmä syy erota.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan se aika älytön syy jättää. Toisaalta suurin osa miehistä jättäisi surutta samasta syystä naisen ja nopeasti, joten miksi ei näinkin päin.
Miksi se olisi älytön syy?
Samaa mieltä, miksi se olisi älytön syy? Täällä on näitä kaikenlaisia hurskastelijoita, mutta ihmisellä on vain yksi elämä. Seksi on mielettömän tärkeä osa parisuhdetta, sanokoot nämä jeesustelijat siihen mitä vain. Annoin kerran suuseksilyvyttömälle kihlatulle naiselleni monoa hanuriin, lensi kaaressa pihalle. Siellähän tuo sitten itki ja vikisi. Tämän jälkeen on seksi ollut taivaallista. Enkä kadu päivääkään. Ikinä en enää tuollaisia tumpeloita huolisi. Kannattaako tuollaisen miehen kanssa elämäänsä tuhlata?
Vierailija kirjoitti:
Miksi te alunperinkään kelpuutatte tuollaisen miehen kumppaniksenne? En ymmärrä...
Varmaan siksi että kaikille naisille ei se suuseksi ole se isoin asia, tai tunnu parhaimmalta ikinä? Täällä AV:lla kun viettää vuositolkulla aikaa niin naisen aivot jotenkin turtuvat ja kuvittelevat että kaikki ovat samanlaisia kuin he itse, ja jos joku tekee jotain mikä ei sovi itselle niin "jätä se sika". :D
Itsekään en tykkää antaa suuseksiä, ja siitä ollaan kyllä keskusteltu kerran suhteen alussa ja päästy yhteisymmärrykseen, häntä ei haittaa tippaakaan. Sanoipa vielä ettei se hänestä edes tunnu mitenkään ihmeellisen hyvältä. Sormilla, leluilla ja pippelillä pääsee jo pitkälle.
M28
No mä en pidä suuseksistä nimenomaan vastaanottajana, joten... Mitä luulet. :D
Mut siis itel mikää osa-alue seksistä tms. ei ole niin tärkeä, että jättäisin sen vuoksi. Jos mies halvaantuisi, joutuisi pyörätuoliin, eikä alakerta toimisi, en silti jättäisi.
Ei oikeastaan haittaisi yhtään. Olisi itseasiassa parempi jos ei antaisi. En tykkää yhtään ja mies haluaa, niin antakoot sitten