Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos suunnilleen kaikki muut asiat on hyvin, mutta mies ei suostu suuseksiin, eroisitko?

Vierailija
18.07.2017 |

Koska meillä juuri näin ja ahdistaa, miksi teen asiasta niin ison, mutta kun se vain on, mutta miten pääsisin siitä yli kun ei kerran suostu....

Kommentit (67)

Vierailija
41/67 |
18.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä jos sitten saisit miehen, jonka kanssa seksi ois täydellistä, mutta se ois ruma/epäkohtelias/sarjapettäjä. Ihan kaikkea ei voi saada, mutta ei meistä muut sun prioriteettejä tiedä. Ihan itse sun pitää siis päättää. Munsta tuo ois tyhmä syy erota.

Luojan kiitos nuo eivät ole ainoat vaihtoehdot.

Itse ainakin tiedän olevani sen verran haluttu, että saan kumppanin, joka on hyvän näköinen, huomaavainen, uskollinen, luonteeltaan ja arvoiltaan kanssani yhteensopiva ja seksuaalisesti kokeilunhaluinen ja antelias.

Kannattaa ihan oikeasti miettiä, mihin on valmis tyytymään.

Vierailija
42/67 |
18.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki asiat eivät ole hyvin, jos seksi ei ole tyydyttävää molempien osapuolten mielestä. Vaihtoon vaan ja uutta tilalle.

Näin itsekkäiden ihmisten ei tulisi lisääntyä. Toivottavasti kerrotte myös lapsille rehellisesti eron ja perheen rikkomisen syyt. "Kultarakkaat, äitin pitää saada suuseksiä ja siksi me erotaan".

Oksettavaa että joku vanhempi voi edes ajatella näin itsekkäästi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/67 |
18.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsehän jätin "miehen" joka ei koskaan tehnyt vastapalvelusta ilman että mainitsin asiasta, Itse oli kyllä joka päivä vaatimassa suuseksiä. Jos ei omasta halustaan halua tyydyttää naistaan, niin ei kiitos. 😁

Ei tiennyt edes klitoriksen sijaintia joten tyydytystä en saanut muutenkaan..

Vierailija
44/67 |
18.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

50+ vuoden kokemuksella, seksuaalisuus paljastuu ensimmäisellä kerralla. Silloin ollaan herkimmillään ja tehdään kaikki että kumppani on tyytyväinen ja haluaa jatkaa. Se näyttää kumppanin taipumukset ja halut. Myöhemmin, jos on päättänyt jatkaa, on turha itkeä jos jokin asia jää puuttumaan. Ei voi opettaa ketään aidosti haluamaan. 

Vierailija
45/67 |
18.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki asiat eivät ole hyvin, jos seksi ei ole tyydyttävää molempien osapuolten mielestä. Vaihtoon vaan ja uutta tilalle.

Näin itsekkäiden ihmisten ei tulisi lisääntyä. Toivottavasti kerrotte myös lapsille rehellisesti eron ja perheen rikkomisen syyt. "Kultarakkaat, äitin pitää saada suuseksiä ja siksi me erotaan".

Taas yksi syy olla hankkimatta lapsia. Kiva.

Vierailija
46/67 |
18.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi te alunperinkään kelpuutatte tuollaisen miehen kumppaniksenne? En ymmärrä...

Varmaan siksi että kaikille naisille ei se suuseksi ole se isoin asia, tai tunnu parhaimmalta ikinä? Täällä AV:lla kun viettää vuositolkulla aikaa niin naisen aivot jotenkin turtuvat ja kuvittelevat että kaikki ovat samanlaisia kuin he itse, ja jos joku tekee jotain mikä ei sovi itselle niin "jätä se sika". :D

Itsekään en tykkää antaa suuseksiä, ja siitä ollaan kyllä keskusteltu kerran suhteen alussa ja päästy yhteisymmärrykseen, häntä ei haittaa tippaakaan. Sanoipa vielä ettei se hänestä edes tunnu mitenkään ihmeellisen hyvältä.  Sormilla, leluilla ja pippelillä pääsee jo pitkälle.

M28

Mä en edes tykkää saada suuseksiä, sen sijaan tykkään antaa ja annan miehelleni suuseksiä varmaan 98% seksikerroista joko aloittaen hommat tai lopettaen. Mieheni saa minut laukeamaan sormillaan paljon paremmin (ja useammin).

En voi uskoa että kukaan olisi valmis jättämään rakastamansa ihmisen jonkun näin pienen asian vuoksi kun kerta seksielämä on muuten hyvä. Tuskin oikeasti rakastat puolisoasi ap.

Vierailija
47/67 |
18.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taas yksi syy olla hankkimatta lapsia. Kiva.

Hyvä sinulle, ap:lle tämä on liian myöhäistä kun on jo valitettavasti mennyt lisääntymään.

Vierailija
48/67 |
18.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi te alunperinkään kelpuutatte tuollaisen miehen kumppaniksenne? En ymmärrä...

Varmaan siksi että kaikille naisille ei se suuseksi ole se isoin asia, tai tunnu parhaimmalta ikinä? Täällä AV:lla kun viettää vuositolkulla aikaa niin naisen aivot jotenkin turtuvat ja kuvittelevat että kaikki ovat samanlaisia kuin he itse, ja jos joku tekee jotain mikä ei sovi itselle niin "jätä se sika". :D

Itsekään en tykkää antaa suuseksiä, ja siitä ollaan kyllä keskusteltu kerran suhteen alussa ja päästy yhteisymmärrykseen, häntä ei haittaa tippaakaan. Sanoipa vielä ettei se hänestä edes tunnu mitenkään ihmeellisen hyvältä.  Sormilla, leluilla ja pippelillä pääsee jo pitkälle.

M28

Mä en edes tykkää saada suuseksiä, sen sijaan tykkään antaa ja annan miehelleni suuseksiä varmaan 98% seksikerroista joko aloittaen hommat tai lopettaen. Mieheni saa minut laukeamaan sormillaan paljon paremmin (ja useammin).

En voi uskoa että kukaan olisi valmis jättämään rakastamansa ihmisen jonkun näin pienen asian vuoksi kun kerta seksielämä on muuten hyvä. Tuskin oikeasti rakastat puolisoasi ap.

Ei se ole kaikille pieni asia.

Vierailija
49/67 |
18.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ehkä sulla on vaan huono hygienia, jonka takia mies ei halua nuolla? Tai emätintulehdus? Tai sit sun värkin ulkonäkö oksettaa sun miestä.

Vierailija
50/67 |
18.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi kiesus.Mua naisena ällöttää suuseksin antaminen.Olen sitä kyllä antanut,ei ole vaadittu,mutta ihan vain toisen hyväksi oloksi.Kieltämättä itse olen pitänyt,jos on mies antanut vastaavasti mulle,mutta olen huomannut kesken sen miettiväni,miten sä helevetti voit nuolla....hyi hit.

Tarkoitin viimeisessä lauseessa siis,että kun olen itse ottanut vastaan,niin olen samalla miettinyt,että kuinka sä voit....aika hassua sinällään.

Vierailija
51/67 |
18.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No voi kiesus.Mua naisena ällöttää suuseksin antaminen.Olen sitä kyllä antanut,ei ole vaadittu,mutta ihan vain toisen hyväksi oloksi.Kieltämättä itse olen pitänyt,jos on mies antanut vastaavasti mulle,mutta olen huomannut kesken sen miettiväni,miten sä helevetti voit nuolla....hyi hit.

Tarkoitin viimeisessä lauseessa siis,että kun olen itse ottanut vastaan,niin olen samalla miettinyt,että kuinka sä voit....aika hassua sinällään.

Kauhein naistyyppi.

Vierailija
52/67 |
18.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle ei vielä selvinnyt, miksi sen miehen mielestä se suuseksin antaminen on niin kamalaa. Ja kysyisin myös, että onko se ihan 100 prosenttia ei ikinä, ei ikinä!

Minulle suuseksi on tärkeä osa seksiä, jos mies sitä kanssani jostain syystä inhoaisi, lähtisin suhteesta.

Vierailija
53/67 |
18.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ymmärrä miten suuseksin antaminen naiselle voi olla miehen mieletäst mieluisaa. Mun kumppanit on kaikki olleet sellaisia että ei mielellään tätä anna. Siksi en osaa edes kaivata. Olen varmaan vähän estynyt mutta minua nolottaisi jos mies rupeaisi yhtäkkii nuolemaan. Tosin minulla on sellainen vaihe nyt ettei seksi kiinnost yhtään

Vierailija
54/67 |
18.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap tänne tuli iloitsemaan monipuolisesta keskustelusta. Ja siis huomasin että tuolla alussa jäi yksi sana puuttumaan, tarkoitin siis, että laukean kyllä joka kerta kun rakastellaan (ehkä pari kertaa viikossa keskiarvo), PAITSI suhteen alkuvuosina kun olin vielä niin ujo. Oltiin neitsyitä molemmat, kun mentiin naimisiin ja jotenkin vain silloin seurusteluaikana ei puhuttu just suuseksistä ja se muutenkaan ei silloin vielä ollut mulle se juttu. Se on ollut ehkä vasta viimeiset 5 vuotta ja nyt oikeasti kaipaan, miksi en nauttinut  ihan täysillä ujostelematta silloin kun poikakaverin kanssa tuli jotakin muutaman kerran kanss akokeiltua, ja suorastaan vaati istumaan kasvoilleen, vaikkei yhdyntöjä ollut hänenkään kanssa. Ja tää asia on tullut mulle niin hirmu isoksi, että suutouhua harrastinkin yhden kaverin kanssa ja mie sen tietää ja antoi anteeksi, ja ei siis ole näöstä tai tulehduksista tms. kiinni. Mies ei vain tykkää ja mitä netistä olen palstoja lukenut, ei ole ainoa mies, joka ei tykkää. Ollaanhan siinä aika intiimisti. Sitä vain en pysty ymmärtämään, että kun tietää että se on mulle niin valtava iso juttu, että miten ei voi tunteista välittämättä vaan suostua kun ei kuitenkaan ole mikään NIIN hirveä asia, etteikö voisi edes joskus just vaikka suihkussa tms. Ja on se oikeasti iso asia, mulla käy aina sääliksi miehet, pari kaveriakin jotka sanovat ettei vaimo anna paljon koskaan tai koskaan, ja ymmärrän hyvin miksi melkein miettivät pettämistä vaikka kaikki muu oliskin hyvin. Samaan aikaan on ihan totta, että olisi ihan hirveä viedä lapsilsta perhe tällaisen asian takia, mutta toki on joitakin muitakin, ei toki tämä se ainoa mikä mättää. MIes on sanonut nyt viime vuoden aikana kun asia ollut enemmän tapetilla, ettei enää tiedä, etteikö ehdottomasti voisi joskus, nyt kun niin paljon olen sitä alkanut toivomaan, mutta että ei tiedä. Ehkä mun pitää juottaa se humalaan... Lähempää jo kyllä pussailee pepusta jne.... ja on tullut entistä huomaavaisemmaksi että hieroo pitkään ja käyttää sormiaan ja käsiään mahtavasti, ei laukeamisessa ja kiihkossa ole ongelmaa. Kai tuo on vain se, että kun tietää, miten ihanaa se on, niin aina kaipaa. Vähän kuin että olisi saanut syödä mansikoita ja tietäisi, ettei koskaan enää saa, ja välillä siitä mielihalusta meinaa pää hajota. Tiedän, että olin tyhmä kun en tätä ajatellut avioituessani mutta nyt nelikymppisenä on muutenkin paljon villimpi kuin parikymppisenä ja olispa sitten niin, että jos en voi mansikoita saada, niin tää hormonihöyryvillitys menis kohta ohi....  Ja kyllä sen varmaan sitä kautta tajuaa, että varmaan aiak monikin mies jättää pikkuhiljaa vaimonsa tai pettää, jos ei saisi suuseksiä....vaikka olisi miten muuten hyvin asiat. Tai ainakin syvästi kärsii ja kaipaa.  Joku kysyi miltä tuntuisi jos mies aikoisi jättää tällaisen takia tai minkään seksiin liittyvän. No en voi mitenkään kuvitella miten sellaienn tilanne tulisi, koska mulle ei tule mitään mitään mitä toivoisi mitä en voisi kokeilla ilahduttaakseni ja tehdäkseni hänet hulluksi jos se olisi niin iso asia että päivittäin kärsisi ja melkein haluaisi erota tai pettää sen takia. Tiettyyn rajaan asti tietty, mutta jost nyt puhutaan tällaisista normaaleista seksiin liittyvistä asioista. A P

Vierailija
55/67 |
18.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko seksuaalielämä muuten nautinnollista? Voisitteko mennä parisuhdeterapiaan?

En kehota ketään eroamaan avioliitosta / pitkästä suhteesta seksin takia , en miestä tai naista. Täydellistä suhdetta ei kuitenkaan löydy.

Mutta silti mietyttää, että miksi naisen seksuaalisuus on vähempiarvoista kuin miehen? Jos tämä olisi miehen aloitus, vastaukset olisivat erilaisia.

Jos tämä olisi miehen aloitus niin hänet olisi haukuttu perverssinä alimpaan maanrakoon.

Vierailija
56/67 |
18.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja siis joo tuosta terapiasta on ollut usein puhe. Ollaan käyty muissa parisuhteen asioista, tässä asiassa mies ei ole vielä suostunut. Ja onhan se toki vähän astetta kiusallisempaa ja just näitä asioita, jotka yleensä testataan etukäteen, mutta entä jos muuttuu vasta vuosien varrella niin kuin meillä... Pitäis kai vain osata tyytyä, että kaikkea ei voi saada... ja olla onnellinen, että saan kuitenkin sillai orgasmiin johtavaa seksiä vähintään pari kertaa viikossa vielä 20 + vuoden suhteenkin jälkeen ja ollaan välillä kuin teinit vaikka missä rannoilla jne. intohimoisesti, tiedän itsestäni, etten pystyisi olemaan naimisissa vaikka olisi  kuinka hyvn asiat, jos en saisi seksiä kuin vaikka kerran kuussa tai joutuisin vonkaan, joten hatunnosto niille miehille, joiden naiset ns. pihtaa.... Mutta tulin vaan kai tänne vähän tiedusteleen olenko ihan hullu että tän tyyppisen asian takia haaveilen... Mikähän mut sais järkiini... Välillä jo ehdotin miehelle avointa suhdetta tässä asiassa, vaikka ilman panojakin kun suuseksi niin ihanaa, muttei tietty suostunut....enkä mäkään tietty toivoisi oikeasti, mutta jotenkin oon vaan tullut ihan seksihulluksi viime vuosina vaikka muutenkaan en kyllä muista, että olisi koskaan ns. ollut pää kipeä....Ja sitä suuremmin alkanut pänniä, että mies niin hmmmmm tylsä, kun intohimoisia miehiä olisi maailma pullollaan... Mutta olisiko muuten näin hyviä... sitä riskiä just mietinj atuskin koskaan otan, koska en halua lapsillekaan surua..... AP pohtii vielä...

Vierailija
57/67 |
18.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en kyllä kannata eroa. Asiahan oli tiedossa ennen avioliittoa. Ei kenenkään avioliitto ole täydellinen.

Vierailija
58/67 |
18.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole saanut mieheltäni seksiä neljään vuoteen (ei myöskään huomiota/hellyyttä/läheisyyttä miehen aloitteeesta). En mieti eroa, mutta rehellisesti sanottuna vituttaa silmittömästi. Ehkä hankin rakastajan, jos kerta ei omaa miestä kiinnosta.

Vierailija
59/67 |
19.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin kuvitella mikä meteli syntyisi, kun mies ilmottaisi ottavansa eron vaimostaan, koska tämä ei ota suihin. Että mies vain haluaisi niin paljon vaikka laukeaa kyllä muutenkin.

Vierailija
60/67 |
20.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos siitä suuseksistä tekee itselleen elämää suuremman kynnyksen niin kai sitä sitten joutuu eroamaan. Mieheni ei pidä suuseksistä mutta on aivan taikuri sormiensa kanssa mikä lisää molempien nautintoa. Mies saattaisi suostua suuseksiin maanittelujen jälkeen mutta en näe siinä mitään nautittavaa jos tiedän toisen tekevän jotain vain velvollisuudesta. Halu suuseksiin pitää tulla mieheltä itseltään.