Jos suunnilleen kaikki muut asiat on hyvin, mutta mies ei suostu suuseksiin, eroisitko?
Koska meillä juuri näin ja ahdistaa, miksi teen asiasta niin ison, mutta kun se vain on, mutta miten pääsisin siitä yli kun ei kerran suostu....
Kommentit (67)
Riippuu varmaan siitä, miten paljon tai vähän lapset jne. kärsisi ja miten helppo olisi saada hyvä mies, joka myös nuolee.... Mutta kieltämättä en mä pystyis oleen miehen kanssa joka ei antais hyvää suuseksiä... niin kuin varmaan harva mies kestää kärsimättä, tai pettämättä, jos vaimo ei anna.
20 vuotta sitten tällaista kysymystä olisi pidetty varmaan täysin absurdina. Nyt jotkut tosissaan miettii tällaista. Sitten ihmetellään kun on niin paljon avioeroja.
JOo samaa mietin kuin kutonen, että olenko hullu, kun tästä tullut mulle niin iso juttu, vaikka samaan aikaan mieheni on komea, kunnollinen, hyvä isä, rakastaa mua , ei raivoa ja rellestä eikä petä jne..., hoitaa talouden ja muun... ja varsinkin kun osaa käyttää sormiaan ja käsiään mahtavasti ja laukean joka kerta. Mutta silti en vain pääse yli siitä, miten ihanaa olisi jos saisin istua naamallaan tai nuolisi edes kerran kuussa tms... mutta ei auta posliini ei sauna eikä mikään Ei vaan pysty kuulemma. En toki itsekään kenekään pimpsaa haluaisi naamalleni, mutta olen ymmärtänyt että moni mies haluaisi.... Joskus uhkasin etten mäkään sitten ota suihin siltä, mutta pystyin ehkä kaks viikkoa siihen, koska itsekin siitä nautin, vaikken saakaan vastapalvelusta. Välillä tekis mieli pettää ihan vain tän takia. Ihan kreisiä, mutta meneekö tää ikinä ohi. Ehkä pari vuotta nyt jatknut tää vaihe, yhdessä oltu n. 20 vuotta.
Ja siis kostun mä aina, en edes tiedä mihin liukuvoidetta käytetään, koska ei ole ikinä ollut mitään kitkaongelmia.... Ja en muista kuin ehkä muutamalta eka vuodelta jonkun kerran, jolloinen olisi lauennut, mies hoitaa aina mut ensin. Se oli sitä aikaa kun en vielä kehdannut samalla koskea itseäni tai näyttää, mihin miehen pitää koskea... Mutta silti turhauttaa että jos vaikka olen kontallani ottamassa suihin ei voi mua suullaan koskea sillai himokkaasti tms... Eikä vaikk akuinka pyytäisin, edes kelmun läpi. Ja tiedän, etten haise mitenkään oudommalle kuin muut naiset tms.... Ja nuoruuden poikakaveri kyllä tykkäsi. Harmittaa, ettei silloin sitoutuessa tää juttu jostakin syystä ollut mulle niin oleellinen ja tuli otettua muuten hyvä mies, mutta harmillisen estoinen tässä asiassa. AP
En olisi noin estoista miestä ottanut alunperinkään.
12, no arvaa olenko katunut vuosien varrella, mutta plussalistakin on pitkä.... IHminen muuttuu, en itsekään suuseksiä alkuvuosina osanut edes kaivata. Nyt kaipaan....
Mua ei haittaisi suuseksin puute, jos tosiaan muut asiat ois kunnossa. Nautin suuseksistä, mutta hyvin pärjään ilmankin, kun on kaikenlaista muutakin nautintoa. Seksittömästä suhteesta en välttämättä selviäisi.
Onhan se aika älytön syy jättää. Toisaalta suurin osa miehistä jättäisi surutta samasta syystä naisen ja nopeasti, joten miksi ei näinkin päin.
En alkaisi edes seurustella naisen kanssa, jos tämä ei nauttisi suuseksin antamisesta ja saamisesta. Se on ehdoton dealbreaker. En todellakaan aio olla loppuelämääni ilman suosikkia seksitapaani.
Nauttisitko sellaisesta suuseksistä, jota tiedät miehen antavan pakotettuna? Minun mieheni antaa suuseksiä minulle ehkä kerran vuodessa, omasta aloitteestaan. Varmasti jos vaatisin, hän suostuisi, mutta en kyllä sitten nauttisi, kun tietäisin, ettei homma ole mieluista. Onneksi asialla ei ole minulle suurtakaan väliä. Olen aina, jo ennen nykyistä miestäni, ollut hyvin yhdyntäkeskeinen. Ehkä jos en laukeaisi muuten tai suuseksi olisi minusta parasta seksiä, asiasta voisi tulla kynnyskysymys.
Vierailija kirjoitti:
Onhan se aika älytön syy jättää. Toisaalta suurin osa miehistä jättäisi surutta samasta syystä naisen ja nopeasti, joten miksi ei näinkin päin.
Miksi se olisi älytön syy?
Naurettavaa puhua estoisuudesta kun kyseessä on vain asia mistä ei pidä. Olenko estoinen kun en pidä hernekeitosta? 😂 vaan ihan oikeasti, jokaisella on omat mieltymykset. Ja ehdoton ykkösasia seksissä on, ettei tarvitse suostua mihinkään epämiellyttävään. Nyt se on ihan sinusta kiinni, onko asia niin iso että haluat lähteä suhteesta. Pettämään ei kannata alkaa, siinä hajoaa kaikki ja vielä rumemmalla tavalla kuin rehellinen ero. Ellette sovi miehen kanssa että on ok käydä istumassa toisen miehen naamalla...
olisiko sinusta kiva jos miehesi miettisi eroa jos et suostuisi ottamaan suihin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta se on älytön syy, kun tapa tiedossa jo mennessä naimisiin. Eri asia olisi jos on lopettanut kielen antamisen
Vierailija kirjoitti:
Naurettavaa puhua estoisuudesta kun kyseessä on vain asia mistä ei pidä. Olenko estoinen kun en pidä hernekeitosta? 😂 vaan ihan oikeasti, jokaisella on omat mieltymykset. Ja ehdoton ykkösasia seksissä on, ettei tarvitse suostua mihinkään epämiellyttävään. Nyt se on ihan sinusta kiinni, onko asia niin iso että haluat lähteä suhteesta. Pettämään ei kannata alkaa, siinä hajoaa kaikki ja vielä rumemmalla tavalla kuin rehellinen ero. Ellette sovi miehen kanssa että on ok käydä istumassa toisen miehen naamalla...
Tärkeintä seksissä on olla GGG eli Good, Giving, Game.
http://www.salon.com/2012/09/12/science_proves_it_dan_savage_is_right/
Ehdottomasti eroaisin, sillä en voi muuten saada orgasmia. Enkä muutenkaan haluaisi itsekästä kumppania, vaan mahdollisimman samanlaisen kuin minä eli anteliaan ja ilahduttamisenhaluisen
Jarkkola kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta se on älytön syy, kun tapa tiedossa jo mennessä naimisiin. Eri asia olisi jos on lopettanut kielen antamisen
Hmm, no joo, totta tavallaan. Mutta ei voi ajatella, että kun on kymmenen vuotta ollut tyyymätön, niin sitten on pakko olla tyytymätön loppuiän. Eli joskus täytyy erota älyttömistä syistä.
No en todellakaan