Taas mies kusetti!
Ensin puhutaan ummet ja lammet (ei kuitenkaan mitään ällöloruja, jotka ovat ihan keksittyjä). Nähdään muutaman kerran ja kaikki on sujunut hyvin. Kehuja ja ihan muutakin juttua tulee, kun ei nähdä. Sitten yhtäkkiä tuosta vaan syvä hiljaisuus... Ei mitään... Kerran kysyin kuulumisia ja vastaus tyyliin "kiirettä pitää" ilman hymiöitä, ilman pahottelua. Ärsyttää! Mulla on mennyt ihan täysin maku miehiin, en varmasti ota enää yhtään äijää tosissani. Kuhan nyt pakko purkaa tämä paska fiilis jonnekin!
Kommentit (14)
Vierailija kirjoitti:
Miehet tarvitsevat peppusexiä. Antakaa sitä!
En kyllä antaisi mitään sellaiselle miehelle joka ei osaa edes kirjoittaa sanaa seksi oikein...
Vierailija kirjoitti:
Miehet tarvitsevat peppusexiä. Antakaa sitä!
Minä voisin antaa, mutta tuskin sinunlaisellesi, jos siis olet mies.
Hyi hemmetti miten joku edes haluaa tai antaa persereikää.
Itsehän te niitä ääliöitä ympärillenne hankitte. Tervejärkinen ihminen ei koskaan edes tapaile jänniksiä.
Meitä miehiä on paljon eriluontoisia niinkuin naisia. Realiteetit pitää aina tunnustuu eikä kurkoitella kuuta taivaalta. Kuten suurin osa naisista tekee eli juoksee 5% parhaan statuksen omaavan miehen perässä nostaen nokan pystyyn 95% miehelle.
Järkevä epäluulo ja varovaisuus on ihan kannattavaa ihan niinkuin mihin tahansa ryhtyessä, myös suhteissa. Kummasti teihin naisiin uppoaa imelät tyhjät puheet kehut ja hienot vaatteet.
Vierailija kirjoitti:
Meitä miehiä on paljon eriluontoisia niinkuin naisia. Realiteetit pitää aina tunnustuu eikä kurkoitella kuuta taivaalta. Kuten suurin osa naisista tekee eli juoksee 5% parhaan statuksen omaavan miehen perässä nostaen nokan pystyyn 95% miehelle.
Järkevä epäluulo ja varovaisuus on ihan kannattavaa ihan niinkuin mihin tahansa ryhtyessä, myös suhteissa. Kummasti teihin naisiin uppoaa imelät tyhjät puheet kehut ja hienot vaatteet.
Tällainen passiivisaggressiivinen piilohaukkuminenkaan ei ole tainnut sulla juuri parisuhdemarkkinoilla toimia katkeruudestasi päätellen?
Ei tullut mieleen että sillä on oikeasti kiirettä, en mä ainakaan tinderissä roiku jos on kiirettä.
Minä tarvin fyysistä läheisyyttä ja seksiä. Jos en saa sitä pian kiinnostus lopahtaa samantien. Tyhjän saa pyytämättäkin. Oon valmis antamaan mitä nainen tarvitsee mutta vastavuoroisesti haluan sen minkä itse tarvitsen. Elämä on liian lyhyt deittipelien pelaamiseen.
M45
Miehenä sanon, että huonoa ja ikävää käytöstä mieheltä.
Harmittaa ap:n puolesta.
Minulla oli tapaaminen sovittu miehen kanssa viikonlopulle, mutta mies ghostasi minut alkuviikolla täysin yllättäen. Viimeiseksi viestiketjuksi jäi se, mitä syödään kun menen miehelle kylään. Yhtäkkiä ei vaan enää mennyt viestit perille eikä puhelimeen saanut yhteyttä. Tästä on nyt pari kuukautta, ei ole mitään kuulunut. Ei ole ensimmäinen kerta kun menee deittihommat pieleen ja päätinkin nyt keskittyä muihin asioihin ja elää loppuelämäni sinkkuna. En jaksa pelata mitään pelejä tai selata Tinderiä, parempaakin tekemistä löytyy.
N33
PS. Kyseinen mies ei ollut mikään leuka-alfa huippustatuksella vaan 159 cm pitkä opiskelija. Kun sitä joku kumminkin miettii.
Vierailija kirjoitti:
Miehenä sanon, että huonoa ja ikävää käytöstä mieheltä.
Harmittaa ap:n puolesta.
Aloitus tehty 6 vuotta sitten joten eiköhän asia liene jo ratkennut.
Ilta-aikaan noissa vierailee enimmäkseen miehiä. Sivustoilla on profiili toisensa perään vakavaa seuraa hakevia sinkkuja. Aloittaisin yhdestä katsoen kuukauden ajan yhden sivun kerrallaan läpi. Määräänsä ja laatuunsa nähden luulisi nappaavan.
Farmer's Only, single farmers dating, FarmersD, westernmatch.com
Appikaupasta cowboy dating.
Googleta kuvat sekä nimi. Tapaa Skypessä. Panosta omaan profiiliin. Monilla näkee maininta onko sub vai dom.
Tuommoista se nykyään on. Ei auta muuta kuin hyväksyä ja siirtyä eteenpäin tai unohtaa deittailuyritykset. Karkkikaupassa on niin levotonta tänä päivänä. Ja kyllä naisetkin tuota harrastavat, älä katkeroidu vaan anna olla.