Äitejä, jotka plussanneet 10-15pv yhdynnästä?
Kommentit (17)
Minä plussasin jo 9.päivänä :)
kolmantena aamuna mulla oli herätessä rinnat niin kipeänä, että arvasin siitä että nyt olen jo raskaana, se oli nopeaa!! :D
Mulla toinen raskaus meneillään ja en edes tiedä mikä mahtoi olla se The Yhdyntä, kun raskaus sai alkunsa eli en tiedä montako päivää oli yhdynnästä, kun plussasin. Menkkojen poisjääminen on ollut merkki alkaneesta raskaudesta ja viimeisten kuukautisten mukaan on sitten laskettu raskauden pituus. Sama oli myös ekassa raskaudessa.
Itsellä siis ei kuukautisia ole vielä näkynyt eikä kuulunut esikoisen syntymän jäljiltä. Toinen lapsi olisi kuitenkin toiveissa. Yhdyntäkerroista on päivien laskut nyt siis alettava, kun ei menkoistakaan voi, ja olen malttamaton vaikka eipä siitä hosumisesta mitään hyötyä olekaan.
Mä oon tää outo joka tunsi kiinnittymisen :) Varmaan siksi, kun osasin sitä odottaa ja jatkuvasti tunnustelin. Plussasin reilusti alle 2 vkoa.
Herkällä testillä + 11 pv tikutetusta ovelaatiosta ja 3 pv ennen oletettuja kuukautisia.
Esikoisesta plussasin muistaakseni kp28/35. Aikasemmin siis mitä osasin odottaa, mutta ei läheskään näin aikaisin mitä googletin monien plussanneen. Nyt ois kulunut 14pv ekasta kerrasta ilman ehkäisyä. Esikoisen 1v synttäreihin ei ole enää pitkä aika, mutta imetän edelleen paljon joten en ole yllättynyt jos tässä taas kestää.
En muista koska omat menkat oli viimeks, joskus kesäkuun loppupuolella. Jos nyt oon raskaana niin käykö tollanen heitto lääkärille, "joskus kesäkuussa"? :D
Vierailija kirjoitti:
Minä plussasin jo 9.päivänä :)
kolmantena aamuna mulla oli herätessä rinnat niin kipeänä, että arvasin siitä että nyt olen jo raskaana, se oli nopeaa!! :D
I rest my case!
T. 1
Oon plussannut nyt edelliset kaksi kertaa 3+3, 10pv ovulaatiosta. Edellinen meni kesken, nyt 6+0, eletään jänniä aikoja...
CauldronWombat kirjoitti:
Itsellä siis ei kuukautisia ole vielä näkynyt eikä kuulunut esikoisen syntymän jäljiltä. Toinen lapsi olisi kuitenkin toiveissa. Yhdyntäkerroista on päivien laskut nyt siis alettava, kun ei menkoistakaan voi, ja olen malttamaton vaikka eipä siitä hosumisesta mitään hyötyä olekaan.
On hyvin yksilöllistä milloin raskaaksi tulo on taas mahdollista synnytyksen jälkeen. Mä tulin raskaaksi, kun esikoinen oli 7kk ja menkat eivät olleet mulla vielä silloin alkaneet. Mä täysimetin 6kk ja silloin kun tulin raskaaksi oli imetys runsasta vielä silloinkin, koska siitähän ei ollut kauaa, kun kiinteät oli aloitettu ja niitä meni aluksi tosi vähän. Joillakin hedelmällisyys ei palaa ennen kuin imetys on kokonaan lopetettu. Sitä ei voi oikein ennustaa etukäteen. Tuurista kiinni tuletko nyt heti jo raskaaksi vai kenties vasta jopa vuoden päästä.
Molemmilla kerroilla + 14 päivää oviksesta ja yhdynnästä. Tiesin että olen raskaana jo ennen testejä koska oli jo häivähtänyt sellaisia pahanolon pieniä aaltoja. Tosin muuta pahoinvointia ei sitten ollutkaan. Vauvelit vaan halusi ilmoittaa että täällä ollaan ;)
Vierailija kirjoitti:
Molemmilla kerroilla + 14 päivää oviksesta ja yhdynnästä. Tiesin että olen raskaana jo ennen testejä koska oli jo häivähtänyt sellaisia pahanolon pieniä aaltoja. Tosin muuta pahoinvointia ei sitten ollutkaan. Vauvelit vaan halusi ilmoittaa että täällä ollaan ;)
No just siksi kyselen, kun ollut jo yli viikon päivittäin etova olo ja jatkuva päänsärky. Elättelen toiveita että oisin raskautunut jo heti kerrasta, kun esikoista sai tuhdata pitkälle yli vuoden.
Siis av-mammathan tuntevat omat kehonsa niin hyvin että täällä on jopa tunnettu oma hedelmöittyminen. Tuohan nyt on aivan hirveää jos ei ole omasta kehostaan sen verran selvillä ja joutuu tekemään testin.