Aah en kestä enää Sinkkuelämää! Miten voikin Carrie
olla niin itsekeskeinen ja typerä hahmo? Oon tullu liian vanhaksi sarjalle.
Kommentit (26)
Sarja on vanhentunut auttamattomasti, mutta niin tulee käymään myös esim. tämän päivän vastineelle, eli Girls-sarjalle, vaikka se onkin vielä ajankohtainen. Siinä hahmot ovatkin vielä ärsyttävämpiä ja ystävyyskin päättyi lopuksi, mikä kyllä olisi ollut realistisempi ratkaisu erilleen kasvaneiden sinkkuelämää-naisten kohdalla.
Toisaalta Sinkkuelämä-sarjan katsominen tuntuu jokseenkin ajankohtaiselta sama milloin, koska kaikki samat muotijutut ovat tulleet uudestaan muotiin tähän mennessä... jopa kaksikin kertaa :D
Sarja oli nerokas, mutta ne leffat oli huonoja. Kuin jotain ihmeellistä tuote-esittelyä, kuin olisi katsonut pidennettyä tuotemainosta. Lisäksi huomasi ettei näyttelijättärien välillä ollut enää sitä samaa kemiaa mitä aiemmin. Taisivat riidellä palkoista sarjan loppuvaiheessa?
Minua aina häiritsi se, että kenkäfriikillä oli länkisääret.
Carrie on ruma nainen, jolla on länkisääret.
Sinkkuelämän naiset ei olis edes ystäviä ilman Carrieta, joku Samantha ja Charlottekin on niin erilaisia ettei ne viettäis aikaa kahdestaan. Sen ohella, että C liimaa tuon joukon yhteen on mun mielestä liikaa vaatia, että hahmo olisi vielä joku äiti teresa. Se vasta ärsyttäisikin.