Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aah en kestä enää Sinkkuelämää! Miten voikin Carrie

Vierailija
17.07.2017 |

olla niin itsekeskeinen ja typerä hahmo? Oon tullu liian vanhaksi sarjalle.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
18.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinkkuelämän naiset ei olis edes ystäviä ilman Carrieta, joku Samantha ja Charlottekin on niin erilaisia ettei ne viettäis aikaa kahdestaan. Sen ohella, että C liimaa tuon joukon yhteen on mun mielestä liikaa vaatia, että hahmo olisi vielä joku äiti teresa. Se vasta ärsyttäisikin.

Vierailija
22/26 |
18.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sarja on vanhentunut auttamattomasti, mutta niin tulee käymään myös esim. tämän päivän vastineelle, eli Girls-sarjalle, vaikka se onkin vielä ajankohtainen. Siinä hahmot ovatkin vielä ärsyttävämpiä ja ystävyyskin päättyi lopuksi, mikä kyllä olisi ollut realistisempi ratkaisu erilleen kasvaneiden sinkkuelämää-naisten kohdalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
18.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisaalta Sinkkuelämä-sarjan katsominen tuntuu jokseenkin ajankohtaiselta sama milloin, koska kaikki samat muotijutut ovat tulleet uudestaan muotiin tähän mennessä... jopa kaksikin kertaa :D

Vierailija
24/26 |
18.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sarja oli nerokas, mutta ne leffat oli huonoja. Kuin jotain ihmeellistä tuote-esittelyä, kuin olisi katsonut pidennettyä tuotemainosta. Lisäksi huomasi ettei näyttelijättärien välillä ollut enää sitä samaa kemiaa mitä aiemmin. Taisivat riidellä palkoista sarjan loppuvaiheessa?

Vierailija
25/26 |
18.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua aina häiritsi se, että kenkäfriikillä oli länkisääret.

Vierailija
26/26 |
18.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Carrie on ruma nainen, jolla on länkisääret.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kaksi