Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen mies on sellainen, joka seurustelee siksi ettei kehtaa sanoa naiselle ei?

Vierailija
17.07.2017 |

Eli tuttavamies sanoi näin; seurustelee erään naisen kanssa, koska on liian kiltti eikä kehtaa sanoa naiselle ettei halua seutustella? Millainen mies tällaista oikein sanoo? Onneksi ei ole minun mies 😊

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puutteessa oleva

Vierailija
2/26 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohtelias, tunnollinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No millainen se tuttavamies on?

Seurustelin itsekin miehen kanssa, joka ei halunnut seurustella eikä saanut sanottua, koska välitti minusta.

Vierailija
4/26 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on jotenkin söötti tilanne. Harvinaista herkkua.

Vierailija
5/26 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä sellainen, joka ajattelee että kun ei muutakaan ole ja täytyisi joku olla.

Vierailija
6/26 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoiko miksei kehtaa sanoa ei? Jos mies vaistoaa että oot ihastunut siihen, eikä halua pahoittaa sun mieltä kun ootte bestikset kuiteski :)

Vierailija
7/26 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi itse ymmärtää moista logiikkaa. Kenekään kanssa ei ole pakko seurustella. Ap

Vierailija
8/26 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun väkivaltainen exäni väitti, että oli alkanut seurustella kanssani, koska ei kehdannut sanoa "ei kiitos". Sitten hän käyttikin liittomme minun kiusaamiseen ja haukkumiseen sekä oli erittäin väkivaltainen.

Vierailija
9/26 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli noin sanoo mies, joka ei ole naisesta kiinnostunut mutta haluaa, että on joku? Ap

Vierailija
10/26 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reppana rassukka roikkuja iilimato.  Paniikissa jos jätetään, tarvitsee edes jonkun, vaikka minkälaisen kunhan vaan on JOKU!

Vierailija
11/26 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin ihan poikkeuksellista.

Itse en sentään seurustellut ole, mutta kaksi kertaa kävin treffeillä kun en kehdannut kieltäytyä.

Nainen oli tosi mukava ja innokas ja minun kävi häntä ehkä jollain tavalla sääliksikin. Ei kukaan minua treffeille kärttäisi jos tilanne ei oikeasti ole vakava.

Sain kuitenkin toisen kerran jälkeen sanottua, että ehkä ennemmin ystävyys tulisi kyseeseen. Valitettavasti nainen nolostui/loukkaantui eikä ystävyyttä sitten syntynyt.

Olen muutenkin vähän tällainen, etten halua pahoittaa kenenkään mieltä.

Vierailija
12/26 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa eipä avioliitossakaan joka päivä mitään juhlaa ole. Monta vuotta mennyt niinkin että kiinnostus on ollut nollassa tai sen alapuolella. Jos vaihtaisi kumppania eikä yrittäisi korjata ongelmia tämän palstan neuvojen perusteella, Suomessa ei varmaan olisi yhtään ehjää perhettä.

Vierailija
13/26 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan sama joka vaan päätyy naimisiin vaikka ei olisi edes halunnut. Lapsiakin syntyy ihan vaan kun vaimo halusi. Lomakin on aina surkea ja kamala kun mennään sinne vaimon kotikonnuille tai perhelonalle Lanzarotelle.

Surkea rassukka, joka ei yleisesti ottaen kykene ottamaan vastuuta edes omasta elämästään ja syyttää aina muita jos ei olekaan ihanaa.

Vierailija
14/26 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on semmonen munaton mies.

Vierailija
15/26 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen vaihtoehto on sellainen mies, joka tällaisilla väitteillä oikeuttaa itselleen ja muille sikamaisen käytöksen. Esimerkiksi pettämisen ja muiden iskemisen. Jostain syystä tietylle ihmistyypille on ihan ok olla sikamainen, kun vaan säälistä seurustelee sen kumppanin kanssa. Kyllähän sellaista kumppania saa kohdella kuin roskaa, kun ei siitä oikeasti edes välitä, mutta kun se toinen on niin ihastunut ja rakastunut eikä se parempaa saisi.

Saattaa tulla jopa sellainen nar..-sana mieleen tästä ihmistyypistä.

14

Vierailija
16/26 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
17/26 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika harvoin tykkääminen menee tasan, että molemmat pitävät toisistaan yhtä paljon. Melkein aina toinen tykkää enemmän ja haluaa miellyttää toista enemmän. Ehkä tässä tapauksessa nainen on se innokkaampi. Mies voi joskus hieman ahdistua ja vaivaantua tuosta innokkuudesta. Yhtä aikaa kuitenkin tuo innokkuus ja ihailu imartelee miestä ja mies pitää siitä.

Vierailija
18/26 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ompa teillä likanen mielikuvitus, tosin se heijastelee arvostelijan luonnetta yleisemminkin. 

Kovin vähillä tiedoilla, pitkälle meneviä johtopäätöksiä, mutta olettamuksenahan on että miehet on pahoja kuitenkin.

Vierailija
19/26 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen tuntien suuri osa kommentoijista osui lähelle totuutta. mies tuli yllättäen jätetyksi ja piti heti olla uusi, ihan sama näköjään kuka. Lisäksi hänen on vaikeaa kantaa vastuuta omasta elämästään, jättää päätösten teon muille koska itse pelkää vastuuta. Lisäksi sellainen "asoiden saamattomuus" ettei saa aikaiseksi asioita vaan on sellainen "perseelle potkittava". Ap

Vierailija
20/26 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehen tuntien suuri osa kommentoijista osui lähelle totuutta. mies tuli yllättäen jätetyksi ja piti heti olla uusi, ihan sama näköjään kuka. Lisäksi hänen on vaikeaa kantaa vastuuta omasta elämästään, jättää päätösten teon muille koska itse pelkää vastuuta. Lisäksi sellainen "asoiden saamattomuus" ettei saa aikaiseksi asioita vaan on sellainen "perseelle potkittava". Ap

Onneksi ilkeämielisyys ei ole kenellekään häpeä, vain toisten pahat ominaisuudet.   Eiks niii...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme viisi