Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen mies on sellainen, joka seurustelee siksi ettei kehtaa sanoa naiselle ei?

Vierailija
17.07.2017 |

Eli tuttavamies sanoi näin; seurustelee erään naisen kanssa, koska on liian kiltti eikä kehtaa sanoa naiselle ettei halua seutustella? Millainen mies tällaista oikein sanoo? Onneksi ei ole minun mies 😊

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

U

Vierailija
22/26 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen kaksi tällaista. Ensimmäinen on teflon-mies. Esittää että hänellä olisi tunteita mutta pohjimmiltaan kaikki on hänelle "ihan sama". En ymmärrä miten morsmaikku ei tätä huomaa.

Toinen tapaus on periaatteessa ihan normaali, mutta sattui tapaamaan naisen jolle ei uskalla (ihan totta) sanoa ei. Tilanne on ajautunut perheen perustamiseksi asti.

Ehkä yhteisenä piirteenä tilanteissa on haluttomuus ottaa vastuuta tietyistä asioista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai tämä on ihan yleistä miehille?

24/26 |
18.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

välittämistä taustalla.

Vierailija
25/26 |
18.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan sellainen mies joka tiedostaa että ei voi saada sellaista naista mistä voisi kunnolla kiinnostua niin tyytyy sellaiseen naiseen jonka voi saada.

Luulen että aika harva mies saa itselleen sellaisen naisen johon ihastuu.

Vierailija
26/26 |
18.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n kuvauksen perusteella mies on sellainen, jonka vanhemmat/toinen vanhempi on aina päättänyt ja tehnyt KAIKEN hänen puolestaan. Kun koko ikänsä joku toinen päättää asiat ja hoitaa ne puolestasi, et joudu ikinä miettimään mitä itse haluaisit tai tekemään mitään minkään asian eteen. Sen takia kaikki asiat ovat "ihan sama". Mitään ei haluta niin paljon että jaksaisi vaivautua eväänsä liikauttamaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä yksi