Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaisia ajatuksia ostoskorin sisältö herättää sinussa?

Vierailija
17.07.2017 |

Mitä ajattelisit jos nostelisin seuraavat ostokset hihnalle? 3 sipsipussia, sokerilimsaa, karkkia, suklaata, juustoa, vanukkaita, jukurttia, kananmunia, vihersalaatti ja omena.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritin miettiä jotain, mutta ei, ei niin mitään. Voisi olla meidänkin ostokset jollain kertaa, kaupassa käydään usein ja saatetaan toisesta kaupasta hakea vain jotain tiettyä hintojen perusteella, saattaa olla pelkkää einespakastetta ja karkkia kassi pullollaan.

Vierailija
2/13 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yritin miettiä jotain, mutta ei, ei niin mitään. Voisi olla meidänkin ostokset jollain kertaa, kaupassa käydään usein ja saatetaan toisesta kaupasta hakea vain jotain tiettyä hintojen perusteella, saattaa olla pelkkää einespakastetta ja karkkia kassi pullollaan.

Just näin. Esim mun Lidlin ostokset on pääsääntösesti epäterveellistä höttöä. Varsinaisia ruokatarvikkeita ostan sieltä harvoin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelisin että on huonot hampaat jos tuollaisia joka päivä söisi.

Vierailija
4/13 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäkohteliasta arvostella muitten ostoksia.

Vierailija
5/13 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisi toisen ostoksista pakko jotakin ajatella, ajattelisin että juuri nuo tuotteet sinulta puuttuivat ja siksi lähdit kauppaan. Osa noista saattaisi löytyä omasta koristanikin, osa ei.

Vierailija
6/13 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei kiinnosta muiden ostoskorit vähääkään. Omassa korissani kiinnostaa, että muistinko ostaa kaikki mitä piti ja mitä nämä mahtaa maksaa.

Vierailija
7/13 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku juhla tulossa?

Olen kateellinen joidenkin ostoksille. En voi ostaa mitä haluan. Budjetti on 5€/päivä.

Vierailija
8/13 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin että surullista, niin surullista. :( Itkin kun näin ostoslistasi.😭

Vierailija
9/13 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensinnäkin käytän aina itsepalvelukassaa, kun se on mahdollista. Toiseksi silloinkin, kun joudun jonottamaan palvelukassalle, olen ihan omissa ajatuksissani eikä minua vähempää voisi kiinnostaa muiden ostokset.

Vierailija
10/13 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua häiritsi ainoastaan "jukurtti".

Vierailija
11/13 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua häiritsi ainoastaan "jukurtti".

Totta on, että aiempi suositus oli kirjoittaa joko jogurtti tai jukurtti monelle tutuimman jugurtin sijaan. Suositusta on kuitenkin muutettu, ja uusimman, vuonna 2012 ilmestyneen Kielitoimiston sanakirjan version mukaan kaikki kolme vaihtoehtoa ovat mahdollisia.

Vierailija
12/13 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelen että herkkupäivä tulossa...oikeesti en ehdi ajattelemaan toisten ostoksia omissa ihan tarpeeksi. Käydään kerta viikkoon ostamassa viikon ruoat, siinä on omissa ostoksista ihan tarpeeksi jo tekemistä.

Vierailija
13/13 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi joku ostaa vain yhden omenan?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme viisi