Minkä takia seksiä pitäisi pantata seurustelusuhteessa päivääkään?
Minkä takia seksiä ei voisi harrastaa heti suhteen alusta saakka? Mitä järkeä on tuhlata viikkoa tai jopa kuukausia elämästään odottaen seksiä, joka saattaa olla kyseisen henkilön kanssa ihan kauheaa ja estoista? En IKINÄ odottaisi viikkoa kauempaa, enkä ole myöskään odottanut.
Kommentit (33)
m85 kirjoitti:
Koska monet haluaa vaan sen sexin ja sitten lähtee vaihtoon? Jotkut haluaa tietää vähän enemmän siitä toisesta että meneekö vaan aikaa hukkaan....
Itse haluan ensin varmistua siitä, että seksi toimii. Koska huono seksielämä on ihan kauhea asia.
Ei kai kukaan pakota. Oma avioliittoni alkoi aikoinaan yhdeksi yöksi tarkoitetusta hoidosta.
Pakko myöntää että jos nainen antaa helposti niin menee yleensä sinne "pump and dump" osastolle. Siveellinen nainen taas on vaimomateriaalia ja äidillinen.
Surullista. En todellakaan ymmärrä pihtaajia, ja olen parikymppinen nainen. Itse laittaisin pihtarimiehen vaihtoon ja nopeasti - toivottavasti sama toimii toisinpäin.
Seksi kuuluu avioliittoon. Avioliiton ulkopuolinen seksi on vastoin Jumalan tahtoa.
Toiseen tutustuminen voi lähteä ns. sivuraiteelle, kun seksi tulee liian aikaisin mukaan.
No en minä halua heti hypätä sänkyyn. Koska moni tosiaan haluaa vaan sitä seksiä ja kun saa haluamansa, katoaa kuin tuhka tuuleen. Mä haluan tutustua ensin kaikessa rauhassa ja varmistua, että toinen haluaa oikeasti olla mun kanssa, eikä niin että pillua saatuaan katoaakin mystisesti.
Meillä meni pari viikkoa seurustelun alusta siihen, että ei ollut seksiä. Tosin itse en nyt aloitetta halunnutkaan tehdä, sillä olin vielä neitsyt, niin kiltisti odottelin, että mies sen tekisi. (sitä paitsi mies jälkikäteen sanonut, että jos olisin heti ensimmäisenä päivänä jotain yrittänyt, niin olisi suhde jäänyt siihen)
Yhdessä sitten opeteltiin, mistä kumpikin tykkää, ja nyt oltu jo neljä vuotta yhdessä. Seksiä lähes joka päivä :)
m85 kirjoitti:
Koska monet haluaa vaan sen sexin ja sitten lähtee vaihtoon? Jotkut haluaa tietää vähän enemmän siitä toisesta että meneekö vaan aikaa hukkaan....
Niin, eiköhän jotkut halua tietää myös enemmän siitä seksipuolesta myös, että meneekö aika vain hukkaan, vai olisiko potentiaalia oikein vakisuhteeseen.
Ei sellainen suhde pitkälle kanna, jossa ei seksi toimi, se on ihan selvä juttu. Jompi kumpi on silloin tyytymätön tilanteeseen, eikä suhde silloin voi olla toimiva.
En nyt ole sitä mieltä, että välttämättä heti ensimmäisenä yönä tarvii sänkyyn mennä, mutta ei sitä kannata kovin pitkään pantatakkaan.
Vierailija kirjoitti:
Meillä meni pari viikkoa seurustelun alusta siihen, että ei ollut seksiä. Tosin itse en nyt aloitetta halunnutkaan tehdä, sillä olin vielä neitsyt, niin kiltisti odottelin, että mies sen tekisi. (sitä paitsi mies jälkikäteen sanonut, että jos olisin heti ensimmäisenä päivänä jotain yrittänyt, niin olisi suhde jäänyt siihen)
Yhdessä sitten opeteltiin, mistä kumpikin tykkää, ja nyt oltu jo neljä vuotta yhdessä. Seksiä lähes joka päivä :)
Tämä on se täydellinen suhteen alku, joka on mahdollinen vain nuorena.
Minä olen niin arvokas, ja seksuaalisuuteni, että se kuuluu vain valitulle henkilölle. Joten pakko tutustua aikalailla kunnolla, ennen kuin haluan sitä miehelle antaa.
Minä ainakin haluan tutustua toiseen paremmin ennen kuin seksiä harrastetaan ja haluan, että toinen haluaa tutustua minuun paremmin, eikä ole pelkästään seksin perässä. Jos minä joutuisin harrastaa seksiä ihmisen kanssa, jota en vielä tunne ja johon en vielä voi luottaa, niin silloin se seksi ainakin olisi huonoa.
Vierailija kirjoitti:
m85 kirjoitti:
Itse haluan ensin varmistua siitä, että seksi toimii. Koska huono seksielämä on ihan kauhea asia.
Minulla se ei toimi jos en arvosta miestä. Enkä arvosta miestä, joka haluaa vähän kaikkien kanssa. Kuten sellaisen, johon ei ole edes kunnolla tutustunut.... Tai siis se on eri asia, jos haussa on pelkkä seksi, mutta kun etsitään elämänkumppania, kriteerini sille, miten paljon miehen tulee minusta välittää, ovat todella korkealla.
12
Vierailija kirjoitti:
m85 kirjoitti:
Miksei ensin varmistuisi siitä, että kaikki muu toimii? Jos pelkkä seksi toimii, niin sillä ei pitkälle pötkitä parisuhteessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
m85 kirjoitti:
Miksei ensin varmistuisi siitä, että kaikki muu toimii? Jos pelkkä seksi toimii, niin sillä ei pitkälle pötkitä parisuhteessa.
Niinpä, ja kun tietää, että kaikki muukin on kohdillaan, niin paljon parempaahan sellaisen ihmisen kanssa seksikin sitten on.
Meillä seksiä oli heti ekana iltana. Nyt 1v4kk takana ja hyvin menee. Ei mennyt niin peri perinteisesti kai se meidän eka kerta. Mua jostain syystä sattui niin paljon (baari-illankin jälkeen), etten voinut jatkaa ja mieskin sanoi, ettei halua satuttaa. Mutta sovittiin viikon päähän uusi tapaaminen ja tosiaan, nykyään menee hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on se täydellinen suhteen alku, joka on mahdollinen vain nuorena.
Mistä se riippuu, ettei ole mahdollinen myöhemmin? :) Niinpä.
Heti en itsekään hyppäisi sänkyyn, ja en kovin hyvällä katsoisi naista joka ensitapaamisella olisi valmis seksiin. Mutta sitten itse parisuhteen aikana jos aletaan pihtaamaan niin se on vakavaa, en katselisi sellaista touhua kovinkaan pitkään.
Eihän se mitään panttaamista ole. Useilla ihmisillä halu seksiin syntyy vasta sitten, kun tunnetaan paremmin ja on ihastunut tai rakastunut. En minä ainakaan halua sitä noin vain vieraan kanssa. Se tuntuisi melkein raiskaukselta, jos pitäisi heti ryhtyä, ennenkuin on itse valmis henkisesti
Vierailija kirjoitti:
Eihän se mitään panttaamista ole. Useilla ihmisillä halu seksiin syntyy vasta sitten, kun tunnetaan paremmin ja on ihastunut tai rakastunut. En minä ainakaan halua sitä noin vain vieraan kanssa. Se tuntuisi melkein raiskaukselta, jos pitäisi heti ryhtyä, ennenkuin on itse valmis henkisesti
Ja toiset ovat heti valmiita. Eikä tunnu millään tasolla raiskaukselta.