Aina tulee punaisia näppylöitä, jopa tulehdusta ja pieniä paiseita, kun poistan ihokarvoja intiimialueelta. Ärsyttää!
Kävin rannalla ja poistin edellisenä iltana ihokarvoja bikinirajoilta ihokarvanpoistovoiteella. Nyt on punaista näppylät sisäreidet täynnä. Desinfioin niitä, mutta taas tietää, että kestää pari viikkoa parantuminen. Kerran ajelin höylällä kaikki pois ja jouduin hakemaan ab-kuurin, kun moni näppy tulehtui. Olen kokeillut sokerointia, jonka seurauksena koko iho helotti punaisena pari viikkoa. En tahdo olla nainen! Miksi on niin kivuliasta poistaa niitä karvoja ja miksi toisille ei tule mitään näppylää tai tulehdusta? Minulla oli jopa paise seurauksena vahauksesta. Sitä hoidettiin monta viikkoa. Keskitalvet olen luonnon tilassa, vähän vain saksilla lyhentelen.
Kommentit (64)
Vierailija kirjoitti:
No tätä et tietenkään tahdo kuulla, mutta kaikki nuo ongelmat välttäisit jättämällä karvat poistamatta. Myös näin kesällä.
Mutta, kun "miehet" tykkää🤣😂
Vierailija kirjoitti:
Anna karvojen olla!
Lopultakin järjen ääni. Kauheasti ohjeita ongelmaan, jota ei olisi, jos koko paikkaan ei koskisi millään terillä tai leikkureilla.
On se ihme miten miehet kautta maailman pystyvät sheivaamaan naamaansa päivittäin ilman tämmöistä ulinaa ja 10 vaiheen kemikaalikäsittelyä.
No ei kannata tappaa ihon normaalia balteeriflooraa.
Ja mimulla on karvoja ihan pakaroissa, jalat kauttaaltaan jne. En ajatellut kylpeä desissä.