Isoista (luomu)rinnoista pitävien miesten naisviha
Miksi tästä ilmiselvästä naisvihasta ei puhuta enempää?
Naiselle isoista rinnoista ei ole mitään iloa. Ne ovat tiellä ja aiheuttavat mm. selkäkipuja, hölskyminen vaikeuttaa juoksemista ja muuta liikuntaa... Naisen kannalta niiden pienentäminen tai kokonaan pois leikkauttaminen olisi kaikin puolin hyvä juttu. Eli miehen mieltymykset menevät naisen hyvinvoinnin edelle?
Silikonirinnat ovat eri asia, koska eivät aiheuta vastaavanlaisia ongelmia. Mutta luomurintoja kuolaaville miehille ei kelpaa silikonit! Kyseessä on uskomatonta naisvihaa
Kommentit (33)
Mä rakastan mun hölskyviä rintoja enkä luovu niistä kuin pakon edessä. Miesten mielipiteet ei kiinnosta.
Voi teitä sjw:tä miten elämä on teille niin vaikeaa.
Kuinka monella hyväkuntoisella, timmillä, sporttisella naisella on isot rinnat? Niinpä, ei ne muutenkaan terveistä elintavoista kerro.
"Naiselle isoista rinnoista ei ole mitään iloa"
Taisit unohtaa että me kaikki emme ole heteroja.
Vierailija kirjoitti:
Kuinka monella hyväkuntoisella, timmillä, sporttisella naisella on isot rinnat? Niinpä, ei ne muutenkaan terveistä elintavoista kerro.
Minulla. Eli ainakin yhdellä. Olen melko varma, etten ole ihan ainoa. :)
Ei ne miehet osoita rakkautta isoja rintoja kohtaa vaan esineellistämisestä ja näin halveksuntaa.
Vihaan rintojani ja niiden tuomia ongelmia ja kipuja ja tuota miesten halventavaa huomiota.
60i
Olenko ainoa joka ei ymmärrä mitä ap yrittää tuoda ilmi?
Vierailija kirjoitti:
Minulle ei tuota iloa vaikka joku rinnoistani pitäisi kun itseäni sattuu päivittäin. Vaatteet näyttää kamalalta eikä oikean kokoisia liivejä saa mistään.
60i
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulle ei tuota iloa vaikka joku rinnoistani pitäisi kun itseäni sattuu päivittäin. Vaatteet näyttää kamalalta eikä oikean kokoisia liivejä saa mistään.
60i
Onhan isoillakin eroa. I-kuppi on aika massiivinen jo. Itsehän pidän jo D-kupin rintoja suurina.
T. Myöskin ei-hetero, runsaista rinnoista pitävä
Vierailija kirjoitti:
Moi taas Alba!
Alba? Kerro lisää.
Vaikka ap olisikin trolli, niin olen ihan livenäkin törmännyt feministeihin, joiden mukaan miesten parinvalintapreferenssit ovat naisvihaa.
Lähetysmistapa on aika ihmeellinen - silloinhan mies vihaa kaikkia, joita ei haluta seksuaalisesti/ tai joiden kanssa ei halua parisuhteeseen. Ihan kuin se olisi vihaa vaan ihan perusoikeus valita kumppaninsa.
Mitä isoihin luomurintoihin tulee - ei ihminen nyt voi ihan vapaasti valita, mistä kiihottuu. Mutta miksi ap:n pitäisi saada juuri isoista luomurinnoista pitävä mies tai jopa sellainen harvinainen yksilö, jolle isot luomurinnat ovat ehdoton tai ehkäpä jopa ainoa kriteeri? Vaikka nuo sällit karsii pois, jäänee jäljelle vielä reilut 90 % miehistä.
Minulla on isohkot rinnat, ei silikonia tai muutenkaan millään tavalla käsitellyt. Tuntoherkkää aluetta, näyttävät hyviltä, tuntuu hyvältä kun kosken niihin itse ja katselen niitä, tuntuu hyvältä kun rakas ihminen koskettaa monin tavoin ja kehuu. Rakkaani on nainen itsekin. Uskomaton naisvihaaja ilmeisesti, jonkinlaista sisäistettyä misogyniaa hänellä kun näistä kehtaa tykätä. Niinkö?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
60i
Ikävää, että sinulla on epämukava olo vartalossasi. Mutta ap esittää rinnoista pitävät miehet syynä ongelmaasi. Voitko sinä kertoa miten tämä toimii? Miten tämä miesten kuolaaminen estää sinua pienentämästä rintojasi?
Vierailija kirjoitti:
Minulla on isohkot rinnat, ei silikonia tai muutenkaan millään tavalla käsitellyt. Tuntoherkkää aluetta, näyttävät hyviltä, tuntuu hyvältä kun kosken niihin itse ja katselen niitä, tuntuu hyvältä kun rakas ihminen koskettaa monin tavoin ja kehuu. Rakkaani on nainen itsekin. Uskomaton naisvihaaja ilmeisesti, jonkinlaista sisäistettyä misogyniaa hänellä kun näistä kehtaa tykätä. Niinkö?
Ihanaa. Siis niin kaunista.
T. Naisena naiseen itsekin ekaa kertaa ihastunut...tosin ei ole mitään oikeaa kokemusta
Vierailija kirjoitti:
Niin, ei voi tosiaan olla terveelliset elintavat jos vartalo ei ole kuin suoraan fitbody-lehden kannesta.
Jännä kun näitä lesboja löytyy tästä ketjusta vaikka kuinka monta vaikka heitä on oikeasti vain pari prosenttia naisista.
Tuota voisi kutsua kusetukseksi!
T. ei isoja hinkkejä ja ylpeä siitä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
60i
Onhan isoillakin eroa. I-kuppi on aika massiivinen jo. Itsehän pidän jo D-kupin rintoja suurina.
T. Myöskin ei-hetero, runsaista rinnoista pitävä
Huomioi ympärysmitta. Ei tuo taida olla massiivinen.
????