Tamperelaiset, mistä löysitte miehenne?
Olen paluumuuttaja mutta seuran löytäminen on ollut Treella todella vaikeaa. Olen ihan kivannäköinen, koulutettu ja sosiaalinen mutta silti. Vanhat opiskelijakamut ovat häipyneet pk-seudulle tai elävät perhe-elämää lähiöissä. Okcupidissa on kovin vähän tamperelaisia.
Olisiko Tinderissä mitään itua? Entä baarit - nuorena kävin Doriksessa vieläkö sinne viitsisi? Etsin siis noin 35-45-vuotiasta miestä eli taitaa olla juuri se varatuin ikäryhmä. Onko Treella paljoa sinkkumiehiä?
Kommentit (48)
Vierailija kirjoitti:
Töistä?
Kaikki sopivan ikäiset ovat varattuja. ap
Löysin Turusta :) Mutta silloin joskus jo kauan sitten...
Kuntosalilta löysin, työskentelen siis siellä. Lähimmät tamperelaiswt kaverini ovat löytäneet töistä, yliopistosta, baarista ja facebookin kautta.
N27
Mieheni löysin mixeistä ja nyt aunukseni on löysä.
Vierailija kirjoitti:
Kuntosalilta löysin, työskentelen siis siellä. Lähimmät tamperelaiswt kaverini ovat löytäneet töistä, yliopistosta, baarista ja facebookin kautta.
N27
Varmaan nuo kanava ovatkin hyviä jos olisin vielä kanssa alle 3-kymppinen. Mutta en enää opiskele enkä käy kauheasti baareissa koska en oikein tiedä minne menisin... vinkkejä? Olen jo nelikymppinen ja etsin samanikäistä mutta missähän he käyvät?
Mitä baareja olisi?
Onko Tinder Treella vilkas?
Ite opiskelen TTY:llä ja naisia ei liiemmin täällä pyöri. AP:lle siis vinkki että täältä insnööriopiskelijoiden seasta löytyy kivoja opiskelijapoikia.
Vierailija kirjoitti:
Ite opiskelen TTY:llä ja naisia ei liiemmin täällä pyöri. AP:lle siis vinkki että täältä insnööriopiskelijoiden seasta löytyy kivoja opiskelijapoikia.
AP ei hae poikia, vaan 35-45 vuotiaita.
Sanoisin, että Ilonasta voisi löytää vähän yli kolmekymppisiä miehiä ihan hyvin. Vähän tyylikkäämpi paikka kuin nämä vanhempien paikat yleensä. Tuolla käy tosin myös nuorempaa porukkaa, mutta sehän niitä miehiä sinne vetääkin.
Vierailija kirjoitti:
No sehän on kiva kuulla mutta taitavat olla vähän nuoria kun itse olen jo tosiaan 4-kymppinen. Siksi seuran löytäminenkin on hankalampaa nykyään, kun tahtovat olla ikäiseni varattuja.
Eikä taida Treella olla ihan samanlainen deittimeno päällä kuin Helsingissä? Tuntuu että täällä ihmiset ovat enemmän parisuhdeihmisiä kuin sinkkudeittailijoita? Ainakin mun ikäluokassa. Toki tykkään nuoremmistakin mutta ehkä sitten vain noin 10 vuotta nuoremmista.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No sehän on kiva kuulla mutta taitavat olla vähän nuoria kun itse olen jo tosiaan 4-kymppinen. Siksi seuran löytäminenkin on hankalampaa nykyään, kun tahtovat olla ikäiseni varattuja.
Eikä taida Treella olla ihan samanlainen deittimeno päällä kuin Helsingissä? Tuntuu että täällä ihmiset ovat enemmän parisuhdeihmisiä kuin sinkkudeittailijoita? Ainakin mun ikäluokassa. Toki tykkään nuoremmistakin mutta ehkä sitten vain noin 10 vuotta nuoremmista.
ap
Kyllä yli 200 000 asukkaan kaupungissa on vääjäämättä myös kyseisessä ikäryhmässä olevia sinkkumiehiä. Varmasti enemmän kuin sinkkunaisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanoisin, että Ilonasta voisi löytää vähän yli kolmekymppisiä miehiä ihan hyvin. Vähän tyylikkäämpi paikka kuin nämä vanhempien paikat yleensä. Tuolla käy tosin myös nuorempaa porukkaa, mutta sehän niitä miehiä sinne vetääkin.
Ilonassa en ole käynytkään koska olen luullut, että se on pintaliitopaikka mutta taidan olla väärässä? Sitä ei ollut vielä silloin kun aikoinaan Treella asuin. Silloin kävin Doriksessa ja YO-talolla ja vähän tällaisemmissa ehkä rokahtavammissa paikoissa. Olen itse humanisti.
Millaista porukkaa siis Ilonassa käy tai onko muita baarivinkkejä? ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainakin itse olen sitä tasoa että omanikäiset kohtelee kun ilmaa joten siksi on turha käyttää mitään tinderiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Kyllä yli 200 000 asukkaan kaupungissa on vääjäämättä myös kyseisessä ikäryhmässä olevia sinkkumiehiä. Varmasti enemmän kuin sinkkunaisia.
No ainakin netissä heitä on vähän OKcupidissa tai edes suomi24:ssa. Käyn niin vähän ulkona etten oikein tiedä mikä tilanne on tuolla "kentällä". Omat kaverini ovat varattuja ja löytäneet miehensä jo aikoja sitten baareista tai opiskelupaikoista.
Mielestäni Tampere ei ole kovin iso kaupunki ja siksi vähemmän sinkkumiehiä kuin Helsingissä, tietenkin. Myös deittikulttuuri on vähän erilainen. Enemmän ehkä parisuhdekeskeinen? ap
Onko muuten Tinderissä paljon säpinää Tampereen alueella? En ole vielä siellä mutta voisin kyllä mennä.
Mitäs kivoja baareja Tampereella on muuten nykyään? Ihan muutenkin kyselen kuin pokaamismielessä.
ap
Olen 24 ja löysin mieheni yökerhon DJ-kopista, mutta kysyin 34-vuotiaalta siskoltani mistä hän löysi puolisonsa, niin vastaus oli että "Niinpä stana". Vissiin siis deittailu vaikeutui yhtäkkiä 29-vuotiaana, ei kuulemma löytynyt ketään varteen otettavaa kahteen vuoteen, vaikka kaikki suoli24treffit jne kokeili. Tällöin ei ollut vielä Tinderiä. Nykyisen miehen siis tapasi jossain kavereidensa juhlissa, eli yhteisten kavereiden kautta. Ei muutakuin tsemppiä, kyllä tässä kaupungissa ihania miehiä on, vaikka vähän joutuukin etsimään!
Vierailija kirjoitti:
Olen 24 ja löysin mieheni yökerhon DJ-kopista, mutta kysyin 34-vuotiaalta siskoltani mistä hän löysi puolisonsa, niin vastaus oli että "Niinpä stana". Vissiin siis deittailu vaikeutui yhtäkkiä 29-vuotiaana, ei kuulemma löytynyt ketään varteen otettavaa kahteen vuoteen, vaikka kaikki suoli24treffit jne kokeili. Tällöin ei ollut vielä Tinderiä. Nykyisen miehen siis tapasi jossain kavereidensa juhlissa, eli yhteisten kavereiden kautta. Ei muutakuin tsemppiä, kyllä tässä kaupungissa ihania miehiä on, vaikka vähän joutuukin etsimään!
Kiitos, toiv löydän - mun ongelma on se etten tiedä oikein mistä etsiä! On niin paikat ja naamat muuttuneet. Ja tietty ikä tekee tehtävänsä, ei tule mentyä enää baariin ja netissä aika hiljaista. Tinder on vielä lataamatta, olisi kiva kuulla kommenttia millaista siellä on meno Treella. ap
Ei taida olla paljon tamperelaisia langoilla kun ei synny keskustelua? Itseänikin kiinnostaa.
Kaupin vastaanottokeskuksessa on sulhasia tarjolla!