Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tekisitkö tämän jos saisit siitä hyvästä miljoona euroa verottomana:

Vierailija
16.07.2017 |

Joutuisit olemaan alastomana keskellä toria yhden vuorokauden. Poliisi ei hakisi pois, koska sovittu juttu joten siitä ei olisi toivoa. Kasvoja ei myöskään saisi peittää. Sinua saisi kuvata, koska julkinen paikka. Jos selviät vuorokauden, on milli sinun.

Pieni ajatusleiki.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
16.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei. Performanssimielessä. Ei se alastomuus niin kummallista ole.

Vierailija
2/16 |
16.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo.

Minulla on mielestäni tavattoman hyvä vartalo :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
16.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mulla olisi koskemattomuus, niin mikä ettei. Maalaisin itteni jollain hulluilla ihoväreillä ja valitsisin jonkun kauniin kesäpäivän. 

Vierailija
4/16 |
16.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, jos saa välillä asentoa vaihtaa. ;)

Vierailija
5/16 |
16.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

toki riittäs 50000

Vierailija
6/16 |
16.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta ihmeessä. Varsinkin kun kotikaupunkini Joensuun tori on tällä hetkellä aidattu rakennusmonttu torinaluspysäköintirakentamisen takia. Tuskinpa nuo keski-ikäiset  rakennusmiehet edes toista keski-ikäistä miestä viitsisivät kuvata. 

Vierailija
7/16 |
16.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo miksei.Tosiaan ehkä tuo koskemattomuus olisi ehtona...

Vierailija
8/16 |
16.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos mulla olisi koskemattomuus, niin mikä ettei. Maalaisin itteni jollain hulluilla ihoväreillä ja valitsisin jonkun kauniin kesäpäivän. 

Toki koskemattomuus mutta alaston ilman peittelyä ihoväreillä, ap

Vierailija
9/16 |
16.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan samoin tein voin lähteä! Ihan sama miltä näytän, miltsi tuosta olisi hyvä palkka 😁

Vierailija
10/16 |
16.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toki koskemattomuus mutta alaston ilman peittelyä ihoväreillä, ap

Mä luotan siihen, että allani on punainen räsymatto ja kanssasisaret tuovat peitteitä ylle. Mikäpä siinä yön yli nukkuissa. :)

Vierailija
11/16 |
16.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No olisipas helppo miljoona. En häpeä vartaloani.

Vierailija
12/16 |
16.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Ja Suomessa milli ei riitä mihinkään.

Vierailija
13/16 |
16.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa-a. Jos ihovärit olisi kielletty nii saisinko ottaa mukaan jotain reksiviittaa tms. jotta nakuilu näyttäisi taideperfomanssilta? Päähän vaikka vilkkuva viikinkikypärä, hiuksiin kaikki sateenkaaren värit, kevyesti läpinäkyvää glitteriä vartalolle (niin ettei se kuitenkaan peitä mitään) ja naamaan seksikkäät goottimeikit. Tanssiminenkin varmaan sallittaisiin ja muka taiteellisissa asennoissa seisominen?

Sitten saattaisin jopa suostua.

Vierailija
14/16 |
16.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa-a. Jos ihovärit olisi kielletty nii saisinko ottaa mukaan jotain reksiviittaa tms. jotta nakuilu näyttäisi taideperfomanssilta? Päähän vaikka vilkkuva viikinkikypärä, hiuksiin kaikki sateenkaaren värit, kevyesti läpinäkyvää glitteriä vartalolle (niin ettei se kuitenkaan peitä mitään) ja naamaan seksikkäät goottimeikit. Tanssiminenkin varmaan sallittaisiin ja muka taiteellisissa asennoissa seisominen?

Sitten saattaisin jopa suostua.

Toki kunhan alaston 😀. Ap

Vierailija
15/16 |
16.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai.

Vierailija
16/16 |
16.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos ei olis kauheen kylmä niin joo. Minä olen 172cm ja 130kg, en tiedä kuka tulisi minua katsomaan ja kuka sen millin maksaisi, mutta 200 000€ riittäisi mulle. Kai sielä joku tuoli olis, en jaksais kyllä tuntikausia seisoa...

Minä en pidä alastomuutta niin erikoisena asiana, jokainen meistä on erilainen mutta käytännössä samat värkit, jokaisella on jonkilaiset tissit ja haarovälissä jotain joko roikkuvaa tai ei kovin paljon roikkuvaa.

Kuten Emilia Vi`leen sanoi: Jos Jumala olisi tarkoittanut meidän kekkuloivan ilman vaatteita, niin olisimme syntyneet alastomina.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi yhdeksän