Tekisitkö tämän jos saisit siitä hyvästä miljoona euroa verottomana:
Joutuisit olemaan alastomana keskellä toria yhden vuorokauden. Poliisi ei hakisi pois, koska sovittu juttu joten siitä ei olisi toivoa. Kasvoja ei myöskään saisi peittää. Sinua saisi kuvata, koska julkinen paikka. Jos selviät vuorokauden, on milli sinun.
Pieni ajatusleiki.
Kommentit (16)
Joo.
Minulla on mielestäni tavattoman hyvä vartalo :)
Jos mulla olisi koskemattomuus, niin mikä ettei. Maalaisin itteni jollain hulluilla ihoväreillä ja valitsisin jonkun kauniin kesäpäivän.
Kyllä, jos saa välillä asentoa vaihtaa. ;)
Totta ihmeessä. Varsinkin kun kotikaupunkini Joensuun tori on tällä hetkellä aidattu rakennusmonttu torinaluspysäköintirakentamisen takia. Tuskinpa nuo keski-ikäiset rakennusmiehet edes toista keski-ikäistä miestä viitsisivät kuvata.
Joo miksei.Tosiaan ehkä tuo koskemattomuus olisi ehtona...
Vierailija kirjoitti:
Jos mulla olisi koskemattomuus, niin mikä ettei. Maalaisin itteni jollain hulluilla ihoväreillä ja valitsisin jonkun kauniin kesäpäivän.
Toki koskemattomuus mutta alaston ilman peittelyä ihoväreillä, ap
Aivan samoin tein voin lähteä! Ihan sama miltä näytän, miltsi tuosta olisi hyvä palkka 😁
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toki koskemattomuus mutta alaston ilman peittelyä ihoväreillä, ap
Mä luotan siihen, että allani on punainen räsymatto ja kanssasisaret tuovat peitteitä ylle. Mikäpä siinä yön yli nukkuissa. :)
No olisipas helppo miljoona. En häpeä vartaloani.
En. Ja Suomessa milli ei riitä mihinkään.
Jaa-a. Jos ihovärit olisi kielletty nii saisinko ottaa mukaan jotain reksiviittaa tms. jotta nakuilu näyttäisi taideperfomanssilta? Päähän vaikka vilkkuva viikinkikypärä, hiuksiin kaikki sateenkaaren värit, kevyesti läpinäkyvää glitteriä vartalolle (niin ettei se kuitenkaan peitä mitään) ja naamaan seksikkäät goottimeikit. Tanssiminenkin varmaan sallittaisiin ja muka taiteellisissa asennoissa seisominen?
Sitten saattaisin jopa suostua.
Vierailija kirjoitti:
Jaa-a. Jos ihovärit olisi kielletty nii saisinko ottaa mukaan jotain reksiviittaa tms. jotta nakuilu näyttäisi taideperfomanssilta? Päähän vaikka vilkkuva viikinkikypärä, hiuksiin kaikki sateenkaaren värit, kevyesti läpinäkyvää glitteriä vartalolle (niin ettei se kuitenkaan peitä mitään) ja naamaan seksikkäät goottimeikit. Tanssiminenkin varmaan sallittaisiin ja muka taiteellisissa asennoissa seisominen?
Sitten saattaisin jopa suostua.
Toki kunhan alaston 😀. Ap
No jos ei olis kauheen kylmä niin joo. Minä olen 172cm ja 130kg, en tiedä kuka tulisi minua katsomaan ja kuka sen millin maksaisi, mutta 200 000€ riittäisi mulle. Kai sielä joku tuoli olis, en jaksais kyllä tuntikausia seisoa...
Minä en pidä alastomuutta niin erikoisena asiana, jokainen meistä on erilainen mutta käytännössä samat värkit, jokaisella on jonkilaiset tissit ja haarovälissä jotain joko roikkuvaa tai ei kovin paljon roikkuvaa.
Kuten Emilia Vi`leen sanoi: Jos Jumala olisi tarkoittanut meidän kekkuloivan ilman vaatteita, niin olisimme syntyneet alastomina.
Miksei. Performanssimielessä. Ei se alastomuus niin kummallista ole.