Kuka käyttää Tokmannin vaatteita?
Näin Tokmannin kuvaston. Inhottavia, löysiä vaatteita. Ei mitään istuvaa. Oikeita telttoja. Ostaako joku Tokmannista vaatteita? Eivätkö ne tunnu inhottavilta päällä? Hyi olkoon, mikä ajatus, että kesällä olisi joku tuollainen löysä vaate roikkumassa helteellä päällä.
Kommentit (37)
Pola-merkillä on ihania. Tokmanni myy.
On siellä ihan kivojakin. Ei kannata ostaa sellaisia joista ei pidä.
Monissa kaupiissa on sellaisia etten suostuisi pitämään.
Jotiain joskus erehtynyt ostamaan jonkun paidan itselle ja lapsille. Ei pysy hyvänä pesussa, ekassa pesussa jo venähtää, saumat kiertää...
Näyttivät siltä, että menee sormi läpi kankaasta jos tökkäisee.
Sukkia ja alusvaatteita oon ostanut ja töihin halpoja farkkuja rönttöhommiin.
OLen ostanut joskus sieltä kesämekon. Täysin sama mekko samalla kuosilla mutta eri merkillä oli myynnissä Sokoksella...
Mun äitini käyttää todella paljon tokmannin vaatteita. Kuulemma hyviä, istuu hyvin ja saa rahoilleen vastinetta. Mielestäni näyttävät ainakin hänen päällään hyviltä. Vuositulot hänellä reilu 1.2m, joten ovat varmaan oikeasti hyvin vaatteita, sillä hän voisi niitä ostaa muualtakin.
Tänään töissä Tokmannin pusero, neuletakki ja farkut. Hintaa yht. noin 40 e, kun osa alesta. Vuositulot noin 60 000 joten voisin ostaa muutakin kuin Polaa. Mutta laatu on sama kuin kalliimmissakin.
Tänä syksynä ihania kirkkaanvärisiä vaatteita <3
Käytän, tietenkin sukkia, legginsejä ja vastaavia perusvaatteita, mutta myös Paola Suhosen suunnittelemia vaatteita. Minulla on useampi hänen leninkinsä Tokmannilta, hame ja t-paita sekä neuletakki. Kaikki niistä ovat ihanimpia lempivaatteitani ja tosi kivannäköisiä ja hyvin suunniteltuja.
T. Akateeminen, 7000 €/kk palkka
Minäpä käytän myös Lidlin mekkoja ja leggigsejä, mitäs siihen sanotte?
Olen ostanut töihin raksalle t-paitoja. Ovat hyvää kangasta ja halpoja.
Vierailija kirjoitti:
Olen ostanut töihin raksalle t-paitoja. Ovat hyvää kangasta ja halpoja.
clas ohlsonilla on myös hyviä, edullisia teepaitoja.
Ap:nko pitäisi tietää ketkä käyttävät Tokmannin vaatteita? Omituista urkkimista ja omituinen kysymys.
Pola on hyvä merkki, kivoja vaatteita ja mitat (etenkin pituus) kohdillaan. Ärsyttää Kappahlit ym kun tilaavat muotirytkyjä, sinapinkeltaista navan alle loppuvaa villapaitaa taikka muita keski-ikäiselle sopimattoman muotoisia vaatteita. Juu olen keski-ikäinen tantta, keskituloinen :)
Ostin Tokmannilta hupparin joka istuu kivasti, on kivan värinen eikä laadussakaan ole moittimista. Eihän niitä telttoja ole pakko ostaa.
Minusta ostopaikalla ei ole mitään merkitystä, vaan sillä että vaate on omannäköinen ja hyvänlaatuinen, hinta/laatu ei aina korreloi keskenään.
Esim. Lidlin legginsseistä (osa!) on todella mukavia, pehmeä mukava materiaali/ei saumoja, ja hinta jotain 5-10e.
Tokmannilta olen ostanut mm. bikineitä ja yhden välikausitakin, ja olen ollut tyytyväinen.
On jokseenkin huvittavaa että joku "pukeutuu merkkiin" eikä katso vaatteen sopivuutta/materiaalia. Itse esim. en osta (mistään!) akryylineuleita, haluan luonnonmateriaaleja (mieluiten villaa) mutta niin vaan on vaikea löytää noita, Stockmannillakin voi neuleella olla yli 200e neuleen hinta, mutta AKRYYLIA...!
Sitten taas jostain halpakaupasta (Cubus tmv.) voi löytää 100% villaneuleenn muutamalla kympillä.
Vierailija kirjoitti:
Minäpä käytän myös Lidlin mekkoja ja leggigsejä, mitäs siihen sanotte?
Lempikotivaatteeni oli muutaman vuoden ajan Lidlistä ostettu ruutukuvioinen tunika, siinä oli vyötäröllä nauhakuja. Harmi kun se hajosi lopulta, käytin niin paljon. Näin kerran kuvastossa, että niitä tuli myyntiin uudestaan ja menin ekana myyntipäivänä heti aamupäivällä ostamaan uuden tilalle, mutta kokoni oli silloin jo loppu kokonaan. Joku muukin tykkää niistä näköjään.
T. Akateeminen, 7000 €/kk tulot
Itelläni on yhdet Tokmannin alushousut. Hyvät ovat.