Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuka käyttää Tokmannin vaatteita?

Vierailija
16.07.2017 |

Näin Tokmannin kuvaston. Inhottavia, löysiä vaatteita. Ei mitään istuvaa. Oikeita telttoja. Ostaako joku Tokmannista vaatteita? Eivätkö ne tunnu inhottavilta päällä? Hyi olkoon, mikä ajatus, että kesällä olisi joku tuollainen löysä vaate roikkumassa helteellä päällä.

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
16.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itelläni on yhdet Tokmannin alushousut. Hyvät ovat.

Vierailija
2/37 |
16.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pola-merkillä on ihania. Tokmanni myy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
16.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On siellä ihan kivojakin. Ei kannata ostaa sellaisia joista ei pidä.

Monissa kaupiissa on sellaisia etten suostuisi pitämään.

Vierailija
4/37 |
16.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotiain joskus erehtynyt ostamaan jonkun paidan itselle ja lapsille. Ei pysy hyvänä pesussa, ekassa pesussa jo venähtää, saumat kiertää...

Vierailija
5/37 |
16.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttivät siltä, että menee sormi läpi kankaasta jos tökkäisee.

Vierailija
6/37 |
16.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukkia ja alusvaatteita oon ostanut ja töihin halpoja farkkuja rönttöhommiin.

Vierailija
7/37 |
16.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

OLen ostanut joskus sieltä kesämekon. Täysin sama mekko samalla kuosilla mutta eri merkillä oli myynnissä Sokoksella...

Vierailija
8/37 |
16.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun äitini käyttää todella paljon tokmannin vaatteita. Kuulemma hyviä, istuu hyvin ja saa rahoilleen vastinetta. Mielestäni näyttävät ainakin hänen päällään hyviltä. Vuositulot hänellä reilu 1.2m, joten ovat varmaan oikeasti hyvin vaatteita, sillä hän voisi niitä ostaa muualtakin.

Vierailija
9/37 |
27.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään töissä Tokmannin pusero, neuletakki ja farkut. Hintaa yht. noin 40 e, kun osa alesta. Vuositulot noin 60 000 joten voisin ostaa muutakin kuin Polaa. Mutta laatu on sama kuin kalliimmissakin.

Vierailija
10/37 |
27.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reino käyttää.

Vierailija
11/37 |
27.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänä syksynä ihania kirkkaanvärisiä vaatteita <3

Vierailija
12/37 |
27.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän, tietenkin sukkia, legginsejä ja vastaavia perusvaatteita, mutta myös Paola Suhosen suunnittelemia vaatteita. Minulla on useampi hänen leninkinsä Tokmannilta, hame ja t-paita sekä neuletakki. Kaikki niistä ovat ihanimpia lempivaatteitani ja tosi kivannäköisiä ja hyvin suunniteltuja.

T. Akateeminen, 7000 €/kk palkka

Vierailija
13/37 |
27.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäpä käytän myös Lidlin mekkoja ja leggigsejä, mitäs siihen sanotte?

Vierailija
14/37 |
27.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ostanut töihin raksalle t-paitoja. Ovat hyvää kangasta ja halpoja.

Vierailija
15/37 |
27.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ostanut töihin raksalle t-paitoja. Ovat hyvää kangasta ja halpoja.

clas ohlsonilla on myös hyviä, edullisia teepaitoja.

Vierailija
16/37 |
27.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:nko pitäisi tietää ketkä käyttävät Tokmannin vaatteita? Omituista urkkimista ja omituinen kysymys.

Vierailija
17/37 |
27.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pola on hyvä merkki, kivoja vaatteita ja mitat (etenkin pituus) kohdillaan. Ärsyttää Kappahlit ym kun tilaavat muotirytkyjä, sinapinkeltaista navan alle loppuvaa villapaitaa taikka muita keski-ikäiselle sopimattoman muotoisia vaatteita. Juu olen keski-ikäinen tantta, keskituloinen :)

Vierailija
18/37 |
27.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin Tokmannilta hupparin joka istuu kivasti, on kivan värinen eikä laadussakaan ole moittimista. Eihän niitä telttoja ole pakko ostaa.

Vierailija
19/37 |
27.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta ostopaikalla ei ole mitään merkitystä, vaan sillä että vaate on omannäköinen ja hyvänlaatuinen, hinta/laatu ei aina korreloi keskenään.

Esim. Lidlin legginsseistä (osa!) on todella mukavia, pehmeä mukava materiaali/ei saumoja, ja hinta jotain 5-10e.

Tokmannilta olen ostanut mm. bikineitä ja yhden välikausitakin, ja olen ollut tyytyväinen.

On jokseenkin huvittavaa että joku "pukeutuu merkkiin" eikä katso vaatteen sopivuutta/materiaalia. Itse esim. en osta (mistään!) akryylineuleita, haluan luonnonmateriaaleja (mieluiten villaa) mutta niin vaan on vaikea löytää noita, Stockmannillakin voi neuleella olla yli 200e neuleen hinta, mutta AKRYYLIA...!

Sitten taas jostain halpakaupasta (Cubus tmv.) voi löytää 100% villaneuleenn muutamalla kympillä.

Vierailija
20/37 |
27.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäpä käytän myös Lidlin mekkoja ja leggigsejä, mitäs siihen sanotte?

Lempikotivaatteeni oli muutaman vuoden ajan Lidlistä ostettu ruutukuvioinen tunika, siinä oli vyötäröllä nauhakuja. Harmi kun se hajosi lopulta, käytin niin paljon. Näin kerran kuvastossa, että niitä tuli myyntiin uudestaan ja menin ekana myyntipäivänä heti aamupäivällä ostamaan uuden tilalle, mutta kokoni oli silloin jo loppu kokonaan. Joku muukin tykkää niistä näköjään.

T. Akateeminen, 7000 €/kk tulot

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kuusi