Kuka käyttää Tokmannin vaatteita?
Näin Tokmannin kuvaston. Inhottavia, löysiä vaatteita. Ei mitään istuvaa. Oikeita telttoja. Ostaako joku Tokmannista vaatteita? Eivätkö ne tunnu inhottavilta päällä? Hyi olkoon, mikä ajatus, että kesällä olisi joku tuollainen löysä vaate roikkumassa helteellä päällä.
Kommentit (37)
Lapsella on peuhu-merkkiä, se taitaa olla tokmannin. Googlailin kurahousuja ja tokmannilta löytyi edullisia, täytyy mennä sinne ostoksille.
Tilaan https://www.cellbes.fi/uutuudet-naiset-20885/sorting$_score,Descending/… kaikki vaatteet alusvaatteita myöten ja katson materiaalit niin etten tilaa ihan mitä tahansa. Jos tulee tilattua väärän kokoista niin lähetän takaisin. Kotona saa kokeilla ja sitten lähettää takaisin jos ei sovi.
Tietenkin käytän! Hyvä valikoima ja yhtä laadukkaita kuin kaksinkertaista hintaa samasta tavarasta nyhtävä Stokka.
Minä olen ostanut Vendin t-paitoa (nykyään Pola?). Ne on ollut minulla monta vuotta ja pesty lukemattomia kertoja, silti mustatkin näyttää edelleen priimoilta.
tokmannil on sekä hyvää puuvilla vaatetta, et keinokuituu, iivana helsingin ja polan vaatteet ihan kivoja. luomupuuvillaakin löytyy. alusvaatteet kans ihan ok laatua ja hinta hyvä.
vaatii ehkä enemmän vaivaa, etsiä sieltä seasta hyvät vaatteet.jotkut värit ja kuviot räikeitä omaan makuun välil.
samaa löytyy prismasta ja muusta marketista ,samaa laatua.
kärkkäisen tarjonta yllätti, löytyy hyvin puuvilla vaatetta ,edulliseen hintaan. myös lidl vaatteista löytyny ihan hyviä joskus.ainoastaan lidl vaatteet usein ohuita ja tarvii alushameen muuten näkyy läpi esim,kesämekot.
Minä ostan useinkin Tokmannin lasten osastolta itselleni collegehousuja ja paitoja, sekä sukkia ja alusvaatteita. Muut kaupat myyvät usein ei-oo:ta alle 155 cm aikuiselle. Tulee halvemmaksi ja mitoitus on sopivan väljä aikuisellekin.
No niin ap, sait vastauksen. Akateemiset, hyvätuloiset ja miljonäärit käyttää.
Vierailija kirjoitti:
Käytän, tietenkin sukkia, legginsejä ja vastaavia perusvaatteita, mutta myös Paola Suhosen suunnittelemia vaatteita. Minulla on useampi hänen leninkinsä Tokmannilta, hame ja t-paita sekä neuletakki. Kaikki niistä ovat ihanimpia lempivaatteitani ja tosi kivannäköisiä ja hyvin suunniteltuja.
T. Akateeminen, 7000 €/kk palkka
Huomasin kanssa ja yllätyin, että Suhosen suunnittelemia siellä. Koot vaikutti pieniltä, joten en jäänyt tutkimaan niitä sen tarkemmin.
Ostan hinta-laatusuhteella hyviä vaatteita ja joskus niitä löytyy Tokmannilta.
Kyllä mä ainakin olen tykännyt. Mitä nyt kierrellyt tässä useita muita liikkeitä läpi, niin muoti tuntuu olevan sellainen pusero, josta puuttuu kokonaan alaosa. Tokmannin puseroista kyseinen alaosa löytyy.
Sinäänsä erittäin harmi, että muoti on nyt tällainen. Pitää vain odottaa, että se vaihtuu ja tulis ns.normi kokoisia paitoja, eikä sellaisia, että saatana tissien alle loppuu helma...
Varmaan sellaiset jotka ovat tosi laihoja ja timmejä ja voivat käyttää mitä vaan. Ainakin mun tutuistani tällaiset ostavat kymmenen trikootoppia jostain Tokmannin alelaarista. Jos on vähän tissiä, persettä, reittä mahaa ja hartiaa - enkä tarkoita lihavaa - niin pitää ostaa istuvampaa kalliimmalla.
Aloittaja on vain tottunut viimeiset kymmenen vuotta vallalla olleeseen makkarankuorimuotiin niin että kaikki muu tuntuu inhottavalta kaavulta.
Minulla on kyllä ollut Tokmannilta ostetut makkarankuorifarkut. Ei todellakaan mitkään löysät.
Nyt ostin sukkia, sellaisia ihan tavallisia, joita saa muistakin kaupoista.
Tokmanni nykyään yksi mun luottovaatekaupoista. Oon vaan niin kyllästynyt H&M, KappAhl, Cubus, Lindex ym. tyyppisiin kauppoihin, joissa vaatteet oikeasti on kertakäyttöisiä. Viimeinen tikki oli kun sormi meni paidasta läpi ensikäytöllä. Tokmannilta löytyy paljon kestävämpiä ja laadukkaampia vaatteita edulliseen hintaan.
Tokmannilta ostan lapsille verkkareita. Uskon, että vähän vanhempana rupean ostamaan itsellenikin. Tykkään tukea suomalaista!
Kyllä se ikä teettä ja muodot.Kyllä sinäkin sen huomaat kun olet vanhempi ja et niin varakas.
Katsoin kerran ihan huvin vuoksi Tokmannin tunikat.
Mitään niin rumaa en ole vähään aikaan nähnyt.