Haittaako naisten raskausarvet?
Itsellä on rinnoissa jonkin verran arpia. Olen hiukan epävarma siksi aina itsestäni, vaikka muuten olen ihan kaunis ja normikroppainen.. Meneekö miehillä halut siihen paikkaan, kun näkevät raskausarpiset rinnat? Kertokaa, kiitos. Myös naiset, jotka omistavat arpia voivat kokea omista kokemuksista ja siitä vaikuttaako asia itsetuntoon?
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
Kävin tulin ja lähdin, ei mitään arpeja kahdesta raskaudesta, se yksikin paikka tuntuu jääneen ilman vahinkoja. Miesystävät eivät usko, että olen synnyttänyt. Tarkemmat hoksaa.
Mikä tässäkin on alapeukuttamista. Kerron lisää: rinnatkaan eivät kärsineet imettämisestä kahden lapsen imettämisestä Yhtään arpia, raskausarpia, lihavuusarpia ei löydy. Nk.kynätesti melkein (optimistisuutta)onnistuu vaikka olen imettänyt kahta lasta. Selluliittia ei ole . Ryppyjä jonkin verran ,koska olen yli 50-v, niitäkin aika vähän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kävin tulin ja lähdin, ei mitään arpeja kahdesta raskaudesta, se yksikin paikka tuntuu jääneen ilman vahinkoja. Miesystävät eivät usko, että olen synnyttänyt. Tarkemmat hoksaa.
Mikä tässäkin on alapeukuttamista. Kerron lisää: rinnatkaan eivät kärsineet imettämisestä kahden lapsen imettämisestä Yhtään arpia, raskausarpia, lihavuusarpia ei löydy. Nk.kynätesti melkein (optimistisuutta)onnistuu vaikka olen imettänyt kahta lasta. Selluliittia ei ole . Ryppyjä jonkin verran ,koska olen yli 50-v, niitäkin aika vähän.
Mun eksällä (miehellä) oli paljon arpia: murrosikä nopeasti, lihominen ja painonnosto. Ei haitannut mitenkään.
Lentävätkö linnut taivaalla, ja uivatko kalat vedessä?
Raskausarvet ei haittaa, mutta tatuoinnit kylläkin.