Haittaako naisten raskausarvet?
Itsellä on rinnoissa jonkin verran arpia. Olen hiukan epävarma siksi aina itsestäni, vaikka muuten olen ihan kaunis ja normikroppainen.. Meneekö miehillä halut siihen paikkaan, kun näkevät raskausarpiset rinnat? Kertokaa, kiitos. Myös naiset, jotka omistavat arpia voivat kokea omista kokemuksista ja siitä vaikuttaako asia itsetuntoon?
Kommentit (24)
Haittaavat, jos kyseessä ovat nimenomaan raskaudesta syntyneet arvet. Eksäni on lapseton, ja hänellä oli innoissa murrsiästä peräisin olevia arpia, eivätkä ne mitään haitanneet. Synnyttäneen naisen arpinen ja löysää vatsanahka olisi sen sijaan todella iso turnoff. Joten kontekstilla on väliä.
M32
Jaahas viestiä 5/6 ei enää löydy eli poistettu joten kirjoitan uudestaan:
Riippuu siitä onko tissi vai peppumies.
Itse voin antaa anteeksi jos raskausarvet tisseissä mutta olen kriittisempi pepun suhteen. Pepun suhteen todellakin toivoisin että ei löytyisi raskausarpia.
Vierailija kirjoitti:
Haittaavat, jos kyseessä ovat nimenomaan raskaudesta syntyneet arvet. Eksäni on lapseton, ja hänellä oli innoissa murrsiästä peräisin olevia arpia, eivätkä ne mitään haitanneet. Synnyttäneen naisen arpinen ja löysää vatsanahka olisi sen sijaan todella iso turnoff. Joten kontekstilla on väliä.
M32
Kiitos rehellisydyestäsi.
Kasvakaa aikuisiksi. Miten voitte olla noin ulkonäkökeskeisiä? Ei ihmekään, että pariutuminen on nykyään niin vaikeaa.
Googleta ap kuvia raskausarvista. Ei ne omat varmasti enään sen jälkeen niin pahoja olekkaan :)
Mun miehellä on vatsanahassa, olkavarsissa, reisissä. On turnoff, valitettavasti. Itselleni ei tullut edes raskauksien aikana.
Kävin tulin ja lähdin, ei mitään arpeja kahdesta raskaudesta, se yksikin paikka tuntuu jääneen ilman vahinkoja. Miesystävät eivät usko, että olen synnyttänyt. Tarkemmat hoksaa.
Vierailija kirjoitti:
M32
Lisään vielä, että itselläni ei siis ole mitään hinkua saattaa naista raskaaksi, joten puolisoni ei tarvitse pelätä, että alkaisin hänen kroppaansa vieroksumaan tästä syystä.
Vierailija kirjoitti:
Kasvakaa aikuisiksi. Miten voitte olla noin ulkonäkökeskeisiä? Ei ihmekään, että pariutuminen on nykyään niin vaikeaa.
Et sinäkään seurustelisi ihmisen kanssa, jos pitäisit häen ulkonäköään jotenkin epämiellyttävänä. Se on aivan varma se, joten en oikein ymmärrä moralisointiasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M32
Lisään vielä, että itselläni ei siis ole mitään hinkua saattaa naista raskaaksi, joten puolisoni ei tarvitse pelätä, että alkaisin hänen kroppaansa vieroksumaan tästä syystä.
Raskausarpiahan tulee vain raskaudesta juu.
Voicessa oli kysely miehille mitkä on seksikästä naisessa. Moni vastasi yllättäen että raskausarvet on seksikkäitä. Yllättävää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M32
Raskausarpiahan tulee vain raskaudesta juu.
Jos luit alkuperäisen viestini, et selvästikään ymmärtänyt sitä. :)
Mun miehellä on enemmän "raskausarpia" kuin mulla, vaikka olen ollut kahdesti jo raskaana.
Mahani repesi täysin viimeisen viikon aikana (pieniä arpia oli alkanut tulla rv30 eteenpäin) ennen vauvan syntymää. En osannut asiaa ajatella kun enhän minä mahaani kunnolla nähnyt ylhäältä päin, peilistä harvoin möllistelin ilman paitaa. Järkytys oli aikamoinen synnytyksen jälkeen kun näin mahani ensimmäisen kerran. Maha oli täynnä arpia alavatsasta 4cm yli navan.. Vieläkin kauhistuttaa katsoa mutta osaan jo hieman olla ylpeä. Kaunistahan se ei ole, mutta minulla on niihin hyvä syy. Lapseni. Ei että olisin ollut tai olen lihava vaan koska lapseni kasvoi mahassani. Iho on mahasta vieläkin herkkä arpien takia mutta se ei lannista. Joskus ne vielä haalenevat.:)
Sitä päivää ei tule että häpeäisin arpiani. Olen synnyttänyt ihanan tytön ja jos jollakulla on ongelma asian kanssa niin olkoon. Arvet haalistuvat ajan myötä.
Olen nähnyt useammalla miehellä aivan oikeasti karmeita arpia jotka ovat puhtaasti johtuneet lihomisesta, yhdellä reisissa kovasta treenistä.
Vaikka ymmärränkin ulkonäöllä olevan merkitystä niin en tiedä millainen piipittävä äijä "menettää halunsa" sen takia että naisella on muutama arpi.
N26
Vierailija kirjoitti:
Mahani repesi täysin viimeisen viikon aikana (pieniä arpia oli alkanut tulla rv30 eteenpäin) ennen vauvan syntymää. En osannut asiaa ajatella kun enhän minä mahaani kunnolla nähnyt ylhäältä päin, peilistä harvoin möllistelin ilman paitaa. Järkytys oli aikamoinen synnytyksen jälkeen kun näin mahani ensimmäisen kerran. Maha oli täynnä arpia alavatsasta 4cm yli navan.. Vieläkin kauhistuttaa katsoa mutta osaan jo hieman olla ylpeä. Kaunistahan se ei ole, mutta minulla on niihin hyvä syy. Lapseni. Ei että olisin ollut tai olen lihava vaan koska lapseni kasvoi mahassani. Iho on mahasta vieläkin herkkä arpien takia mutta se ei lannista. Joskus ne vielä haalenevat.:)
Ääk, miksi ihmeessä luen tätä ketjua. :D
t. tokofoobikko
No johan on. Mulla on reidet ja peppu täynnä raskausarpia, huomasin ne 13-14 vuotiaana kasvupyrähdyksen jälkeen. Kyllä voin vahvistaa, nyt on elämä pilalla. Eläissään ei oo kukaan mies mua huolinut kun näyttää noi raskausarvet niin kauheilta. Vaikka siis olen vähän reilu parikymppinen ja hyvin hoikassa ja timmissä kunnossa, oon aina ollut, mutta raskausarvet kyllä mitätöi muun ulkonäön.
Totta puhuen nykyinen poikaystävä huomasi mun arvet ensimmäistä kertaa n. puolen vuoden seurustelun jälkeen. Alko ihmeissään kyselee et mitä noi on ja onko mulla ollut ne aina. :D Onpa hyvinkin. Eli kaikki miehet ei välttis huomaa edes / osaa katsoa, vaikka kyllähän totuus joskus "paljastuu".
Jos on muua remppaa kehossa tai kiloja, niin keskittyisin huolehtimaan ennemmin niistä, koska niille voi sentään jotain tehdä.
Myös naiset, jotka omistavat arpia voivat kertoa omista kokemuksista, piti kirjoittaa.