Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te muut todella lyhyet: Kuuletteko kommentteja pituudestanne?

Vierailija
16.07.2017 |

Olin viikonlopun festareilla, enkä muuta saanut kuullakaan kuin siitä, että olen niin lyhyt että en varmaan näe mitään. T: 154cm nainen.

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
16.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 171-senttinen mies. Muut miehet puhuvat pääni yli. Ja jos korotan vähänkin ääntäni tullakseni kuulluksi ja huomioiduksi, minua kohdellaan kuin räksyttävää rakkia. Olen alkanut valikoida seuraani sen perusteella, kuka suostuu kommunikoimaan kanssani kuten fiksuilla ihmisillä on tapana.

Yksi parhaista kavereistani on huomattavasti keskimittaa pitempi mies. Hänen päähänsä kusi ei ole noussut, vaan käymme eloisia keskusteluita vaikka mistä ja touhuamme kaikenlaisia projekteja yhdessä.

Pahimmillaan olen saanut suoraan kuulla olevani halveksittava, kun olen näin lyhyt. Valitettavasti en itse valinnut lyhyyttä. En kasva vittuilemalla milliäkään. Olen miettinyt, ettei vittuilua lopeta kuin väkivalta, ja se taas ei kuulu keinoihini, vaikka yllätyksen voimalla toki saisi suljettua karskimmankin karjun suun.

Vierailija
22/32 |
16.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pienuus on ihan ok, mutta miks pitää tehdä lapsi ja antaa ne huonot geenit vielä eteenpäin?

hekoheko.. Lyhyellä ei ole sen huonommat geenit kuin pitkälläkään. Ainakin mulla on myös riittänyt vientiä miesrintamalla. Esimerkiksi Janni Hussi ja Anna Abreu on upeita pieniä naisia. 

Janni on ainakin googlen mukaan yli 160cm joten ei ole lyhyt. Abreu taas näyttää hassulta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
16.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pienuus on ihan ok, mutta miks pitää tehdä lapsi ja antaa ne huonot geenit vielä eteenpäin?

hekoheko.. Lyhyellä ei ole sen huonommat geenit kuin pitkälläkään. Ainakin mulla on myös riittänyt vientiä miesrintamalla. Esimerkiksi Janni Hussi ja Anna Abreu on upeita pieniä naisia. 

Janni on ainakin googlen mukaan yli 160cm joten ei ole lyhyt. Abreu taas näyttää hassulta.

Ja sä kuulostat typerältä. Pieni on kaunista. Pitkät naiset on usein rotevia ja harteikkaita. Vain harvat pitkät ovat mallimaisen siroja. He toki ovatkin kauniita, mutta suurin osa pitkistä naisista ovat myös romuluisia, etenkin Suomessa. 

Vierailija
24/32 |
16.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Geenit, mikä ihana tekosyy.... On oikeastaan  aika hämmästyttävää, kuinka suuren painoa, jotkut antavat ihmisen pituudelle, semminkin kun emme elä - tai en minä ainakaan elä- keräily taloudessa, luonnon armoilla, jossain hyvin primitivisissä ja alkukantaisissa oloissa mm. metsästäen ja keräten ravintoni, jolloin fyysisellä voimalla saattoi toisinaan voittaakin taistelun luontoa vastaan. - Mutta uskon, että he jotka  tuollonkin parhaiten parhaiten pärjääviä olivat he, joilla oli korvien välissä, jotain muutakin kuin tuulitunneli, pituudesta riippumatta.      

Vierailija
25/32 |
16.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Geenit, mikä ihana tekosyy.... On oikeastaan  aika hämmästyttävää, kuinka suuren painoa, jotkut antavat ihmisen pituudelle, semminkin kun emme elä - tai en minä ainakaan elä- keräily taloudessa, luonnon armoilla, jossain hyvin primitivisissä ja alkukantaisissa oloissa mm. metsästäen ja keräten ravintoni, jolloin fyysisellä voimalla saattoi toisinaan voittaakin taistelun luontoa vastaan. - Mutta uskon, että he jotka  tuollonkin parhaiten parhaiten pärjääviä olivat he, joilla oli korvien välissä, jotain muutakin kuin tuulitunneli, pituudesta riippumatta.      

Näinhän sitä saa itselleen uskotella. Valitettavasti ihminen ajattelee vaistoillaan ja vaisto sanoo, että lyhyt ihminen ei hyvä parittelukumppani

Vierailija
26/32 |
16.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 153 cm ja sinut pituuteni kanssa. Nuorempana eräs tuttava jaksoi aina minut nähdessään ihmetellä

kuinka voin olla näin lyhyt,lyhyempi kuin hänen 10-vuotias pikkusiskonsa. Vieläkin harmittaa etten saanut

sanotuksi että mieluummin olen lyhyt ja siro kuin hänenlaisensa parimetrinen rotevatekoinen naisihminen.

Tietysti silloin olisin alentunut hänen tasolleen arvostelussa. Olemme mitä olemme,pituudelle kukaan ei

voi mitään!

Vierailija
27/32 |
16.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näinhän sitä saa itselleen uskotella. Valitettavasti ihminen ajattelee vaistoillaan ja vaisto sanoo, että lyhyt ihminen ei hyvä parittelukumppani

Totta. On toisaalta masentavaa mutta toisaalta myös onni, että ihminen elää ja toimii edelleen merkittävän paljon edelleen vain ja ainoastaan vaistonsa varassa, eikä vain petikumppania valitessaan, vaan hyvin monessa muussakin asiassa. - Itse olen toinanaan ymmällni kun kohtaan niin paljon ihmisiä, jotka kovasti kokevat tarvetta kertoa, kuinka he tietävät, kuinka asiat ovat ja tai ainakin kuinka niiden kuuluisi olla. - Kun taas itse joudun usein turvautumaan, ainakin osaksi tunteeseen. Tai en ainakaan kykene useinkaan näkemään, että asioille olisi olemassa vain yksi (tieteellinen) oikea ratkaisu, jka voitaisiin saavuttaa vain tai ainoastaan yhdellä tavalla/ keinolla.    

Vierailija
28/32 |
16.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oldn 169cm nainen ja lyhyyteni vaivaa minua kovin paljon. En koskaan pysty olemaan sinut itseni kanssa

Vierailija
29/32 |
16.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen heikkona alle 160cm mittaisiin naisiin, mutta valitettavan harvoin heitä näkee esim. yöelämässä. :/ Täysin myyty olen, jos kyseessä sattuu vielä olemaan suomalainen, aito tummaverikkö ruskeilla silmillä.

En voi käsittää, että oikeasti jonkun naisen lyhyyttä arvostellaan, tai ylipäätään muitakaan mittoja.

M41-08

Mikä tuo 08 on?

Vierailija
30/32 |
16.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totta. On toisaalta masentavaa mutta toisaalta myös onni, että ihminen elää ja toimii edelleen merkittävän paljon edelleen vain ja ainoastaan vaistonsa varassa, eikä vain petikumppania valitessaan, vaan hyvin monessa muussakin asiassa. - Itse olen toinanaan ymmällni kun kohtaan niin paljon ihmisiä, jotka kovasti kokevat tarvetta kertoa, kuinka he tietävät, kuinka asiat ovat ja tai ainakin kuinka niiden kuuluisi olla. - Kun taas itse joudun usein turvautumaan, ainakin osaksi tunteeseen. Tai en ainakaan kykene useinkaan näkemään, että asioille olisi olemassa vain yksi (tieteellinen) oikea ratkaisu, jka voitaisiin saavuttaa vain tai ainoastaan yhdellä tavalla/ keinolla.    

Ja mitähän sä yrität tällä kommentilla kertoa?

Vierailija
31/32 |
16.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ensin se on ok, ja sitten ei yhtäkkiä olekaan? ok.

Vierailija
32/32 |
24.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon 151cm ja muutenkin pieni ja siro 30v nainen. Saan kuulla pienuudestani ihan päivittäin. Lapsena paljon vähemmän kuin näin aikuisiällä. "voi kun sä oot pieni", "miten sä voit olla noin pieni" "aina unohdan et oot aikuinen, ku näytät ihan lapselta" ymsyms. Ihan laidasta laitaan kommentteja joka suunnasta joka päivä. Tiedän, et suurin osa ei halua mitenkään loukata, mut silti mun sisällä kiehuu kun saan noita kommentteja. Nykyään itsetunto niin pohjamudissa tän asian takia, et meinaa tulla itku aina kun joku sanoo jotain tollasta. Se loukkaa niin paljon. Enkä tykkää käydä enää missään missä on ihmisiä jotka ei tunne mua ja tiedä minkä ikänen oon, ku tiedän että sitä joutuu sitte puimaan ja kuulemaan kaikkia typeriä heittoja ja kommentteja. En ymmärrä miks ihmiset ajattelee, et on ok kommentoida toisen kokoa kun kyseessä ei ole lihava ihminen. Ei kukaan(no, ainakaan normaalit fiksut ihmiset) mee sanomaan ylipainoselle et "voi että kun sä oot lihava", tai esim. isonenäiselle et jääätävän iso klyyvari sulla, koska tiedetään et se loukkaa toista. No, miksei tajuta että kyllä sekin loukkaa että sä sanot toiselle että vitsi sä näytät ihan lapselta, tai hahahah et sä voi olla ton ikänen ku näytät tolta... Huoh.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kolme