Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ei kotiäitiä voi verrata työssä käyvään. kotiäiti on kotiäiti,ei duunari.

Vierailija
31.03.2006 |

Vetäkää herneet jos siltä tuntuu. Olen 2 lapsen äiti ja kotona,siis kotiäiti. En tee TYÖTÄ vaan hoidan lapsia ja kotia. Työtä tekevä on täysin eri asia kun kotiäiti.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
31.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset on aivopesty ajattelemaan kotona tehtävä työ vähäpätöisempänä kuin kodin ulkopuolella tehtävä työ. Jostain käsittämättömästä syystä kotonaan lapsia hoitaville ei edelleenkään kerry eläke.

Kyllä naiset ovat miehisen kulttuurin uhreja. Me olemme aikoinaan olleet ilmaista työvoimaa ja olemme sitä osittain edelleen. Erikoista on että nykyajan naisistakin löytyy niitä jotka ovat valmiita tyytymään huonoon asemaansa, eivätkä osaa arvostaa itseään.

Vierailija
2/5 |
31.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ylpeä saadessani valita kotiäitiyden! Se vasta tasa-arvoa on!

T. kotiäiti suurella sydämmellä ja hyvällä koulutuksella

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
31.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä muutenkin) . =)

Vierailija
4/5 |
31.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun työtään kerran itsekin arvostaa, niin kyllä siitä kuuluu myös saada palkkaa ja normaalit etuudet, jotka tässä yhteiskunnassa toimivalle ihmiselle kuuluvat.

Vierailija
5/5 |
31.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kyllä oikeesti kotiäitiys ON RANKEMPAA, kuin työnteko! Itse ennen lapsia vedin ma-la vähintään 8tuntia päivässä ja ILMAN ruokatunteja/kahvitaukoja! (yrittäjä) Ja ei ollut mitään perseellään istumista, vaan nopea tempoista ja haastavaa työtä..