Strap-On-kokemuksia?
Olen seurustellut mieheni kanssa viime syksystä, ja olemme molemmat pervoja. Olemme jo hetken vitsillä puhuneet strap-onista ja nyt mainitsin miehelleni tosissani haluavani sellaisen. Mies on alusta alkaen naureskellen ja toisaalta hyväksyen vastannut heittoihini, eli sen hankinta voisi todella olla ajankohtaista.
Millaisia kokemuksia teillä on sellaisen käytöstä? Helppo pukea ja pitää yllä? Miten kumppaninne on reagoinut sen käyttöön?
Kaikki kokemukset ja vinkit ensikertalaiselle tervetulleita. En kyllä ole sormettanut miestäni, pitäisikö sillä aloittaa?
Olemme molemmat heteroja, jos se jotain kiinnostaa. Tosin seikkailunhaluisia ja avoimia uusille kokemuksille. :)
Kommentit (89)
Neljältä naiselta olen saanut strappia. Kolmessa tapauksessa on joskus mukana ollut myös toinen mies, jolta olen ottanut samaan aikaan suihin. Yhdessä tapauksessa näistä kolmesta olen saanut myös oikeaa kalua peppuuni.
Eilen sain taas pitkästä aikaa sträppiä vaimolta ja huh huh teki kyllä gutaa.
Jyskytti takaapäin kunnolla ja tuota onneksi sai kauan sillä se oli aivan taivaallista olla vaimon pantavana.
Tänään uusiksi vielä, en malta odottaa kun vaimo antaa taas hyvät kyydit :)
uskomaton tunne kun kuminen kyr päkopio kiinnitetään lantioon ja kontallaan ollaan tämän edessä ja pelätään ettei per se repeä , ja se terskan muljahdus sulkijalihaksen ohi......aaaaaaahhhhh , miehet tykkää vaikka naiset ei ymmärrä.
Onko kukaan mies saanut eturauhasorgasmia ilman että teitä on runkattu samalla?
Vierailija kirjoitti:
Montakin kertaa, aivan parasta! Eilen viimeksi.
Vierailija kirjoitti:
Melkein joka kerta kun vaimo panee strap-onilla, tuntuu vaan niin taivaalliselta yksinkertaisesti. Etenkin takaapäin tuntuu upealta, sekä lähärissä. :)
46v_BiM kirjoitti:
Neljältä naiselta olen saanut strappia. Kolmessa tapauksessa on joskus mukana ollut myös toinen mies, jolta olen ottanut samaan aikaan suihin. Yhdessä tapauksessa näistä kolmesta olen saanut myös oikeaa kalua peppuuni.
Voisi sanoa, että oon sulle kyllä kateellinen... kumpa sitä pääsisi itsekin moista kokemaan :)
Saako nainen tuosta yhtään mitään vai onko se sitten vaan sellasta miehen himojen tyydyttämistä?
Vierailija kirjoitti:
Saako nainen tuosta yhtään mitään vai onko se sitten vaan sellasta miehen himojen tyydyttämistä?
Orgasmin(/-meja), kun meidän sträpissä on värinätoiminto!
Haluaisin kokea just tollasella, mutta niin päin että se pallukka tuleekin miehelle ja nainen ratsastais takaapäin ;)
Miten miehet, saatteko orgasmin kun painetaan straponilla?
Vierailija kirjoitti:
Riippuu varmaan aika paljon naisen mieltymyksistä ja käytettävästä laitteistosta. Joillekin se voi tuottaa henkistä nautintoa, vaikka fyysistä stimulaatiota ei saisikaan. Vähän niin kuin pillun nuoleminen miesnäkökulmasta.
Parasta on fistaus alkuun, sormet kyllä mahtuu mutta koko käsi ei mene vielä sisään. Lopuksi sträppiä takaapäin, menee jo aika isokin kaiken päätteeksi. Kiitos ihana vaimoni.
Pelkästään positiivisia kokemuksia ainakin omalta osaltani. Parhaimmat orgasmit olen saanut kun vaimo on jyskyttänyt sträpillä kunnolla takaapäin. Viikonloppuna oli huikeet sessiot 😏
Vierailija kirjoitti:
Ainakin mun vaimo kiihottuu ihan mielettömästi, kun panee mua sträpillä ja niin kiihotun minäkin, aivan parasta :)
t.87
Harmi ettei miehesi tykkää. Minusta olisi ihanaa saada tälläinen käsittely 😊
Vierailija kirjoitti:
Mä niiiiiin naisena toivoisin että saisin miestäni panna. Mua ei kiihota alistaminen vaan ite ne nahkaremmivaljaat ja niissä oleva musta tekokyrpä, jota miehen katsellessa vetelisin liukkarilla ja työntäisin hänen peppuunsa. Olis ihana naida oikein lujaa takaapäin että rintavako hikoaisi. Valitettavasti miestäni nämä leikit ei kiinnosta yhtään.
Saisit naida mua heti tuolla tavalla. Oma vaimo ei lämpene ajatukselle. Ehdotin kerran sivulauseessa mutta en saanut mitään vastausta. On nihkeetä. Mutta haluan tätä kokeilla. Mistä löytyisi halukas?
Itse en uskalla ottaa vaimon kanssa pueeksi, olen kyllä pikku vihjailulla saanut vaimon kokeileen sirmella mutta kuinka selittää naiselle et sen tarvis pukee valjaat ja otta mut takaa päin
Samaa mieltä, mutta haluan nähdä naisen herkullisen pyllyn peilistä, ja reidet ja vatsan ja ja ja. Voi myös katsoa silmiin vaikka on kasvot poispäin.