Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Strap-On-kokemuksia?

Vierailija
16.07.2017 |

Olen seurustellut mieheni kanssa viime syksystä, ja olemme molemmat pervoja. Olemme jo hetken vitsillä puhuneet strap-onista ja nyt mainitsin miehelleni tosissani haluavani sellaisen. Mies on alusta alkaen naureskellen ja toisaalta hyväksyen vastannut heittoihini, eli sen hankinta voisi todella olla ajankohtaista.
Millaisia kokemuksia teillä on sellaisen käytöstä? Helppo pukea ja pitää yllä? Miten kumppaninne on reagoinut sen käyttöön?

Kaikki kokemukset ja vinkit ensikertalaiselle tervetulleita. En kyllä ole sormettanut miestäni, pitäisikö sillä aloittaa?

Olemme molemmat heteroja, jos se jotain kiinnostaa. Tosin seikkailunhaluisia ja avoimia uusille kokemuksille. :)

Kommentit (89)

Vierailija
41/89 |
11.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

tissinimija43 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä niiiiiin naisena toivoisin että saisin miestäni panna. Mua ei kiihota alistaminen vaan ite ne nahkaremmivaljaat ja niissä oleva musta tekokyrpä, jota miehen katsellessa vetelisin liukkarilla ja työntäisin hänen peppuunsa. Olis ihana naida oikein lujaa takaapäin että rintavako hikoaisi. Valitettavasti miestäni nämä leikit ei kiinnosta yhtään.

Missä te panijaNaiset oikein olette olleet koko ikäni????

Mä niiiiiiiin miehenä toivoisin että Nainen panisi minua... voisin olla vaikka"pikkuhinttarina" stayppareissakin jos se innostaisi lisää :)

Sama juttu täälläkin...

Vierailija
42/89 |
11.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kai sitä voisi kokeilla mutta haluaisin kysyä naisilta että mikä teitä siinä kiihottaa kun teillä ei sitä penistä ole? Saatteko jotain kiksejä siitä miehen alistamisesta?

Mä en saa juuri kiksejä alistamisesta, vaikka toki mielelläni otan ohjat välillä. Mua vaan kiihottaa suuresti se ajatus kiihkoissaan voihkivasta miehestä ja eturauhasorgasmin nautinnosta hänelle. Emme ole vielä yhdessä menneet b-rapun puolelle, mutta itsekseni touhuillessani olen välillä eksynyt sinnekin ja tuntuuhan se nyt taivaallisen hyvältä.

Ja ainahan olen ollut peppufani. Miehelläni on on oikein kiva perse, kyllä mä sitä mielelläni laittelisin. Pitää ottaa puheeksi. (;

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/89 |
27.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuunaustaukosex kirjoitti:

Turha sitä on kieltää , äijälle mustat sukkahousut jalkaan , jotka persiistä revitty auki , silmille lappu , tai pvc kypäränaamio ,

Isot rintaliivit päälle joissa vesiilmapallot , sisällä lämmin vesi.

Äijä jumppamaton päälle kontalleen ja korkkarit vielä jalkaan , nyt persusta läiskitään ja rasvataan persusta, kädessä musta latex kinnas , pikkuhiljaa sormeillaan anusta , hiukan ajan päästä siihen tällätään anustappi ja jatketaan läiskintää.

Sitten lämmin strapon jortikka tuikataan lämmitettynä äijän poskeen , takaraivosta avittaen , aikansa tätäkin ja siitä siirrytään persuksen puolelle, tappi pois ja jortikka hitaasti sisään , tukeva ote lantiosta , kun pohjassa niin liikutetaan läiskien lantiota persposkiin .

Ei kelpaa tämän jälkeen vieraat naiset , kysy kelpaako tällänen kyyti , ota jo valmiiksi välineet.....

Uuuuh... ihanaa.! Saisimpa olla tuollaisen Mamman narttupojua...

Vierailija
44/89 |
27.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä niiiiiin naisena toivoisin että saisin miestäni panna. Mua ei kiihota alistaminen vaan ite ne nahkaremmivaljaat ja niissä oleva musta tekokyrpä, jota miehen katsellessa vetelisin liukkarilla ja työntäisin hänen peppuunsa. Olis ihana naida oikein lujaa takaapäin että rintavako hikoaisi. Valitettavasti miestäni nämä leikit ei kiinnosta yhtään.

harmi kun tuollaisia tylsiä miehiäkin on.  Olisi ihanaa pyllistää ja levittää pakaroitani jotta näkisit kunnolla millaista reikää saat nussia. Pane mun persettä rakas!

Vierailija
45/89 |
03.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

haaveita vain :(

Vierailija
46/89 |
04.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisi useammin olla esillä tämäkin aihe myös muissa medioissa, lehdet ja naisten suosimat sivustot, joka tämäkin tietysti on. Haluaisin kokea kaikenlaista seksissä ja sitä tarjota myös vaimolle, mutta kysyessä vaimolta hänen fantasioistaan tai toiveistaan kaikki on aina ihan perinteistä, vanilija seksiä.

Olen sängyssä ollessamme dildottanut häntä ja ottanut dildon suuhuni sitä imien ja kertonut että tälläinen kiihoittaa ja ehkä vähän enemmänkin, mutta vaimo ei tähänkän reagoinut.

Taitaa olla ainua mahdollisuus sitten etsiäkkin Mies, joka ymmärtää toista miestä ja antaisi tuon kokemuksen vaikka omalla varustuksellaan tai toisen naisen joka nauttii miehen naimisesta strapilla

Mutta mistäpä sellaisen löytäisi.?

Vierailija
47/89 |
10.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Strapari on jo aika rajua panemista

Vierailija
48/89 |
15.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon perse pystyssä siinä sängyllä. Jalat on sidottuna sängynjalkoihin ja kädet on käsiraudoilla kiinni. Siinä on aika tukala asento, mutta ...Perse on mukavasti näkyvillä ja se pyhin, persereikäni, on irstaasti käytettävissä.

Vierailija
49/89 |
28.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tyttöystävä käyttänyt dildoa mulle, tykkää saada itsekin välillä peppuun. Puhuttiin jo strapista mutta valitettavasti ei enää tapailla.. olis se kivaa saada kun herkku tyttö nai mua peppuun..

Vierailija
50/89 |
29.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä strap-on on aika kätevä jos haluaa testata tuplapanoo ilman sitä kolmatta pyörää.

https://ihmeellinenhuone.fi/seksilelut/Hieromasauvat/Strap-on/1171-anal-special

Vierailija
51/89 |
19.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitäisi useammin olla esillä tämäkin aihe myös muissa medioissa, lehdet ja naisten suosimat sivustot, joka tämäkin tietysti on. Haluaisin kokea kaikenlaista seksissä ja sitä tarjota myös vaimolle, mutta kysyessä vaimolta hänen fantasioistaan tai toiveistaan kaikki on aina ihan perinteistä, vanilija seksiä.

Olen sängyssä ollessamme dildottanut häntä ja ottanut dildon suuhuni sitä imien ja kertonut että tälläinen kiihoittaa ja ehkä vähän enemmänkin, mutta vaimo ei tähänkän reagoinut.

Taitaa olla ainua mahdollisuus sitten etsiäkkin Mies, joka ymmärtää toista miestä ja antaisi tuon kokemuksen vaikka omalla varustuksellaan tai toisen naisen joka nauttii miehen naimisesta strapilla

Mutta mistäpä sellaisen löytäisi.?

Tinderistä. Katso nimimerkki Villi Iira. 

Vierailija
52/89 |
20.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just näin, miehelle stayupit jalkaan ja huppu päähän, kontilleen sängylle, pers e pystyyn. Siitä kun vetelee menemään, niin saa pikku homo kunnon opetuksen ja tietää kuka talossa käskee..

Vierailija
53/89 |
20.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se niin hyvää tekee ottaa sormea tai dildoa/sträppäriä vaimolta eturauhaseen.

Toissa iltana viimeksi.

Vierailija
54/89 |
20.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

submale kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Just näin, miehelle stayupit jalkaan ja huppu päähän, kontilleen sängylle, pers e pystyyn. Siitä kun vetelee menemään, niin saa pikku homo kunnon opetuksen ja tietää kuka talossa käskee..

Kyllä Rouva... juuri näin

Millainen tyyppi sinä Submale olet siviilissä (seksin ulkopuolella)? Luonne jne. Tunnen joitakin alistumisesta nauttivia miehiä eikä tätä taipumusta näe heistä mitenkään päälle päin. Siksi kysyn, ihan mielenkiinnosta.

Vierailija
55/89 |
20.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

submale kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

submale kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millainen tyyppi sinä Submale olet siviilissä (seksin ulkopuolella)? Luonne jne. Tunnen joitakin alistumisesta nauttivia miehiä eikä tätä taipumusta näe heistä mitenkään päälle päin. Siksi kysyn, ihan mielenkiinnosta.

Ihastuttava perheenisä johon naiset ihastuvat ja jota miehetkin haluisivat. Päällepäin ei mistään huomaa että haluisin olla Rouvan nöyrä, nuoleva ja imevä persenarttu.

Etkö siis ole kertonut vaimollesi tästä? Ja btw mistä päättelet, että naiset ja miehet ihastuvat sinuun, roikkuuko joku jatkuvasti hihanpielessä? ;)

Vierailija
56/89 |
21.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

submale kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

submale kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihastuttava perheenisä johon naiset ihastuvat ja jota miehetkin haluisivat. Päällepäin ei mistään huomaa että haluisin olla Rouvan nöyrä, nuoleva ja imevä persenarttu.

Etkö siis ole kertonut vaimollesi tästä? Ja btw mistä päättelet, että naiset ja miehet ihastuvat sinuun, roikkuuko joku jatkuvasti hihanpielessä? ;)

Tottakai vaimoni tietää haluistani, mutta on itse liian vaniliaa toteuttaakseen. Vai mistä päättelen...kyllä sinäkin sen sitten tiedät kun olet kokenut sen edes kerran :). Ja kun aikuinen ihminen kyselee noin kovin, toivoisi sen tapahtuvan edes nimimerkillä.

Vierailija
57/89 |
21.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

submale kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

submale kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

submale kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tottakai vaimoni tietää haluistani, mutta on itse liian vaniliaa toteuttaakseen. Vai mistä päättelen...kyllä sinäkin sen sitten tiedät kun olet kokenut sen edes kerran :). Ja kun aikuinen ihminen kyselee noin kovin, toivoisi sen tapahtuvan edes nimimerkillä.

Minulla ei ole täällä nikkiä, pahoittelut siitä. Olen itse dominoiva nainen ja olet kommentoinut juttujani täällä. Siitä muistin sinut. Ja toki tajuan tuon ihastumisjutun, kunhan härnäsin.

En siis ehdottele tässä mitään, kysyin vain uteliaisuuttani. :) Mukavat jatkot

Vierailija
58/89 |
21.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

submale kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

submale kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

submale kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla ei ole täällä nikkiä, pahoittelut siitä. Olen itse dominoiva nainen ja olet kommentoinut juttujani täällä. Siitä muistin sinut. Ja toki tajuan tuon ihastumisjutun, kunhan härnäsin.

Tuliko uteliaisuutesi tyydytettyä näin pienellä? Olisi kiva tietää mitkä ovat sinun kirjoituksiasi ja minkä ikäinen Lady oikeastaan olet?

Vierailija
59/89 |
21.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

submale kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

submale kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

submale kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

submale kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuliko uteliaisuutesi tyydytettyä näin pienellä? Olisi kiva tietää mitkä ovat sinun kirjoituksiasi ja minkä ikäinen Lady oikeastaan olet?

Olen päälle 40 v. Monetkin jutut ovat kirjoittamiani (läheskään kaikki eivät liity D/S-kuvioon), mutta esim. tässä ketjussa viesti nro 56. Olen tuollaisia tilannekuvauksia miehen alistamisesta kirjoittanut ennenkin.

Vierailija
60/89 |
22.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muuten hyvä paitsi minä en tykkäisi homottelusta, hetero kun olen. Lisäksi ei mitään huoppuja koska haluan samalla nähdä vaimoni jättitissit kun hän rytmikkäästi vetelee menemään ;)

M43

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kuusi