Strap-On-kokemuksia?
Olen seurustellut mieheni kanssa viime syksystä, ja olemme molemmat pervoja. Olemme jo hetken vitsillä puhuneet strap-onista ja nyt mainitsin miehelleni tosissani haluavani sellaisen. Mies on alusta alkaen naureskellen ja toisaalta hyväksyen vastannut heittoihini, eli sen hankinta voisi todella olla ajankohtaista.
Millaisia kokemuksia teillä on sellaisen käytöstä? Helppo pukea ja pitää yllä? Miten kumppaninne on reagoinut sen käyttöön?
Kaikki kokemukset ja vinkit ensikertalaiselle tervetulleita. En kyllä ole sormettanut miestäni, pitäisikö sillä aloittaa?
Olemme molemmat heteroja, jos se jotain kiinnostaa. Tosin seikkailunhaluisia ja avoimia uusille kokemuksille. :)
Kommentit (89)
Vaimo nussii anustani välillä sträpillä.ei ole kovin iso tappi mutta osuu juuri sopivasti eturauhaseen.erittäin mukavaa ja pervoa.
Turha sitä on kieltää , äijälle mustat sukkahousut jalkaan , jotka persiistä revitty auki , silmille lappu , tai pvc kypäränaamio ,
Isot rintaliivit päälle joissa vesiilmapallot , sisällä lämmin vesi.
Äijä jumppamaton päälle kontalleen ja korkkarit vielä jalkaan , nyt persusta läiskitään ja rasvataan persusta, kädessä musta latex kinnas , pikkuhiljaa sormeillaan anusta , hiukan ajan päästä siihen tällätään anustappi ja jatketaan läiskintää.
Sitten lämmin strapon jortikka tuikataan lämmitettynä äijän poskeen , takaraivosta avittaen , aikansa tätäkin ja siitä siirrytään persuksen puolelle, tappi pois ja jortikka hitaasti sisään , tukeva ote lantiosta , kun pohjassa niin liikutetaan läiskien lantiota persposkiin .
Ei kelpaa tämän jälkeen vieraat naiset , kysy kelpaako tällänen kyyti , ota jo valmiiksi välineet.....
Meillä käytössä strapless ja on malli ja miehenä vyöllisestä mallista saa paljon paremmat kyydit. Suosittelen kokeilemaan!
PS kookosöljy on toiminut itselläni kaikkein parhaiten liukasteena.
Me kirjoitti:
Meillä käytössä strapless ja on malli ja miehenä vyöllisestä mallista saa paljon paremmat kyydit. Suosittelen kokeilemaan!
PS kookosöljy on toiminut itselläni kaikkein parhaiten liukasteena.
Kookos on hieno, kunhan muistaa ettei käytä latex, pvc, kumi tuotteiden kanssa, kuten normaalit kondomit. SIlikoonin kanssa ok, kuten myös polyuretaanikortsujen kanssa. Tai niitä lampaasta tehtyjä.
Mä niiiiiin naisena toivoisin että saisin miestäni panna. Mua ei kiihota alistaminen vaan ite ne nahkaremmivaljaat ja niissä oleva musta tekokyrpä, jota miehen katsellessa vetelisin liukkarilla ja työntäisin hänen peppuunsa. Olis ihana naida oikein lujaa takaapäin että rintavako hikoaisi. Valitettavasti miestäni nämä leikit ei kiinnosta yhtään.
https://www.kaalimato.com/catalog/STRAP+U+-+Bodice_p_37087.html Tuommoisen hankin naiselleni,kivan näköinen päällä ,molemmat tykkää kun laittaa takaapäin menemään.
Kyllä näin heteromiehenä oli pieni kynnys ruveta anaalihommiin vaimon kanssa, mutta vaimo oli niin kiimaisen oloinen asiasta haaveillessaan. Päätin heittäytyä ennakkoluulottomasti asiaan.
Ajattelin sen piristävän meidän pitkän suhteemme seksielämää. En ole katunut. Aloiteltiin ihan varovasti. Ehdottomasti kannattaa hankkia dildo "harnesilla", eli valjailla. Laatuun kannattaa panostaa. Halvimmat ovat pääsääntöisesti täyttä kuraa... Muuten neuvona sanoisin valjaisiin laitettavan dildon tulee olla ihan reilun pitkä, mutta paksuus kannattaa miettiä tarkemmin... Kiihottavaa voi olla myös suonikkuus...
Sitä pitkää ei tarvi tunkea tyveä myöden, mutta mahdollistaa helpommin eri asennot... Sekin pitää kokeilla mikä kellekin sopii...
Liukkari vielä dildon materiaaliin sopiva, sitä pitää käyttää reilusti...
Jospa oppisit huomaamaan miehenä että "lämmittely" on tärkeää homman onnistumiseksi. Sitä huomaa naistaankin lämmitellä paremmin , kun on itse tunkemassa omaansa morsion sisään....
Vaimo piitää, (kiihottuu), kun saa välillä olla käyrän dildonsa kanssa roolissa. Ollaan opittu olemaan vähän enemmän pilkettä silmäkulmassa, ja keksitty muitakin fantasioita. Suosittelen!
Anaaliin mahtuu kyllä isokin mötkö, ja se vasta hyvältä tuntuukin.
Mulla on ollut joskus koko käsi miehen p*rseessä, hyvät lämmittelyt vaan niin sinnehän menee vaikka rekka-auto.
Aloittaa pienillä leluilla ja siirtyy hiljalleen isompiin, paljon liukkaria ja mukava asento, niin puuhastelu anuksen kimpussa on mukavaa.
Ja se miehen kiemurtelu ja huokailu, erittäin nautinnollista katseltavaa ja kuunneltavaa!
Lopuksi voi samalla runkata penistä, kun vetää strap-onilla doggyssa takaa.
Hitto kun oma vaimo ei siedä ollenkaan että miehen sisään menään. Olis niin ihanaa jos hän hierois eturauhastani ja käsitelis munaani samalla. Aaah.
Ensimmäinen ostos oli perusharness + 3 dildon setti. Yksi dildoista on todella ohut ja isoinkin juuri ja juuri tyvestä 4 cm halkaisijaltaan. Kaikki dildot liian lyhyitä. Puutteistaan huolimatta tuon tyyppisellä kokoonpanolla pääsee kokeilemaan ja alkuun. Hinta noin 50;-.
Toiseen harnessiin saikin sitten kunnollisen dildon kiinni: 45-50 mm halkaisija ja pituutta 20 cm. Tämä on eniten käytössä. Pienemmät dildot myös alkulämmittelyssä.
Doublemalliakin on kokeiltu. Vaatii aika lailla lihaskuntoa. Vaimo ei onnistu saamaan orkkua sen kanssa. Sen sijaan sormetus harnessin kanssa onnistuu hyvin ja orgasmiin asti lähes aina.
Aluksi käytettiin liukkaria aina. Ei sen käyttö ole välttämätöntä. Parin minuutin päästä kosteutta tulee luonnostaan kun eturauhasta stimuloidaan.
Välinemieltymykset ovat tietenkin yksilöllisiä.
Olennaista on miehen näkökulmasta, että nauttii nöyryyttävästä tilanteesta.
Naisen pitää myös nauttia dominoivasta roolista. Meillä on lisämausteena verbaalinen puoli, nimittely nartuksi tai neidiksi esimerkiksi. Usein aloitetaan sillä, että vaimo riisuu stayuppinsa ja käskee mun pukea ne päälleni.
Luontaista kosteutta eturauhasta stimuloimalla???
Voihan peräpukama!!! sentään teidän juttujen kanssa.
Remmitön sträppäri ei kyllä oikein toimi. Ei se pysy sisällä eikä sen kanssa pääse oikein kunnolla jyskyttämään :D Meillä on miehen kanssa sellainen hassu leikki että se joskus pukee sen ihan ikiomat stayupit esim farkkujen alle ja kun mä sitten huomaan sen niin "rankaisen pikku hinttaria" niin että saa kalua peppuunsa :D
/n34
Vierailija kirjoitti:
Remmitön sträppäri ei kyllä oikein toimi. Ei se pysy sisällä eikä sen kanssa pääse oikein kunnolla jyskyttämään :D Meillä on miehen kanssa sellainen hassu leikki että se joskus pukee sen ihan ikiomat stayupit esim farkkujen alle ja kun mä sitten huomaan sen niin "rankaisen pikku hinttaria" niin että saa kalua peppuunsa :D
/n34
On sulla vaan eri onnekas mies kun on kaltaisesi Naisen löytänyt :)
Voi jessus kun saiskin muijalta straponia joskus. Ja vielä stayupit jalassa. Alkoi ajatus kiihottamaan niin paljon että taidan laittaa tilaukseen heti.
Saan silloin tällöin vaimolta "munaa" ja sen verran on kokemusta että tohdin kirjoittaa. Aluksi se vähän hirvitti mutta samalla kiihotti niin paljon että en oikein osannut rentoutua. Kannattaa siis aloittaa pienellä. Se ei satu vaikka sulkijalihas vähän puristelisi vastaan. Liukkaria ei kannata säästellä. Oikea asento on tärkeä. Mies selällään ja samalla pystyy tekeen käsitöitä. Kun peppu tottuu, kannattaa laittaa pitempää sauvaa. Osaava panija hieroo eturauhasta ja osaa vedellä hitaasti kiusaten ulospäin. Itse usein laukean kokonaan ilman käsitöitä.
Vierailija kirjoitti:
/n34
Kas. Täällä asuu myös mies joka joskus pukeutuu stayuppeihin tai sukkahousuihin, eli "tyttöilee". Ikään kuin vaihdetaan osia. Aluksi vähän hämmensi mutta olen alkanut tykkäämään :D
Tätä herkkua kun saisi, vähän tuntuu että vaimo vois itsekkin tätä haluta, mutta en ainakaan vielä ole kehdannut kysyä.
Vierailija kirjoitti:
Mä niiiiiin naisena toivoisin että saisin miestäni panna. Mua ei kiihota alistaminen vaan ite ne nahkaremmivaljaat ja niissä oleva musta tekokyrpä, jota miehen katsellessa vetelisin liukkarilla ja työntäisin hänen peppuunsa. Olis ihana naida oikein lujaa takaapäin että rintavako hikoaisi. Valitettavasti miestäni nämä leikit ei kiinnosta yhtään.
Missä te panijaNaiset oikein olette olleet koko ikäni????
Mä niiiiiiiin miehenä toivoisin että Nainen panisi minua... voisin olla vaikka"pikkuhinttarina" stayppareissakin jos se innostaisi lisää :)
Minun vaimoa kiihottaa juuri se alistaminen, siksi sellaisen varmaan halusi, haluaa panna ja olla päällä
M45